Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graz'er zijn in het echte leven
(05-05-2018, 14:36)1996Customer Wrote: Ik weet niet of de vraag hier zo thuis hoort, maar vanochtend vroeg ik het me af:

Wat gebruiken jullie als alarm om 's ochtends op te staan ? Standaard wekker, of gsm met muziek ?
Bij mij is het tegenwoordig Reckoner van Radiohead, maar zou er hier iemand Swans luisteren ? Kan me inbeelden dat je dan wel meteen wakker bent.

Ik heb CLOUDDEAD - (Cloud Dead Number 5) (2) al lange tijd als wekker, daarvoor was het een nummer van Stars of the Lid en Planetarium (earth volgens mij)

Ik word er net zo snel wakker van als Swans, alleen iets minder gestresst.
Reply
Ik gebruik mijn biologische klok die te vroeg afgaat. Mijn vrouw gebruikt iPhone en/of wekker, want die moet er om half 5 uit
Reply
(05-05-2018, 14:54)thomas9790 Wrote: Verneuk je nummers niet voor jezelf als je ze als alarm instelt?

Ik gebruik dus het standaard iPhone deuntje, oftewel zenuwachtige piepjes.

Ik heb inderdaad wel eens een leuk nummer ingesteld als.wekker. Na 3.maanden wilde ik het nummer niet meer horen.
Reply
(05-05-2018, 14:40)hythloth Wrote: Tegenwoordig de sleep cycle app.

Voorheen had ik Sufjan's Concerning the UFO... als alarm, en weer daarvoor had ik ook Radiohead (Nude, All I Need, How to Disappear Completely).

Wat een gezellig begin van je dag. Dat je nog je bed uit komt Wink
Reply
Stiekem is dit een van de leukste topics.
Reply
Wie was ook weer de persoon die het archief in handen heeft? Wordt hoog tijd voor een crowdfundactie om dat online te krijgen.
Reply
Heette die niet Rene?
Reply
(05-05-2018, 21:03)atthedrive-in Wrote:
(05-05-2018, 14:54)thomas9790 Wrote: Verneuk je nummers niet voor jezelf als je ze als alarm instelt?

Ik gebruik dus het standaard iPhone deuntje, oftewel zenuwachtige piepjes.

Ik heb inderdaad wel eens een leuk nummer ingesteld als.wekker. Na 3.maanden wilde ik het nummer niet meer horen.

Heel lang supercharger van machine head als wekker gebruikt. Zowel wekker als album gingen rustig aan harder en hierdoor ideale wakkerwordtmuziek.
Na lange tijd Follow the leader van Korn aangezet. Dat album begint pas bij nummer 13 waardoor volume inmiddels op maximaal staat. Nog nooit zo beroerd wakker geworden en nog steeds dat gevoel als ik dat album weer eens aanzet.
Reply
Had een wekkerradio met een programmeerbare cd-speler. Die heeft me jarenlang (20+) tot volle tevredenheid gewekt met La Villa Strangiato van Rush.
Ik ga er overigens direct weer zo ééntje zoeken!
Reply
(25-08-2018, 17:29)Fenderboy Wrote: Had een wekkerradio met een programmeerbare cd-speler. Die heeft me jarenlang (20+) tot volle tevredenheid gewekt met La Villa Strangiato van Rush.
Ik ga er overigens direct weer zo ééntje zoeken!

Dan moet je die live versie van Pinkpop 1979 eens opzoeken. Kippenvel!!!!! Sowieso dat hele optreden eens beluisteren, voor mij de stap richting live muziek en nooit meer van terug gekomen.
Reply
(25-08-2018, 17:29)Fenderboy Wrote: Had een wekkerradio met een programmeerbare cd-speler. Die heeft me jarenlang (20+) tot volle tevredenheid gewekt met La Villa Strangiato van Rush.
Ik ga er overigens direct weer zo ééntje zoeken!

Dat 20+ is overbodig Fender. Alles wat digitaal is, is voor jou en mij 20+  Big Grin

Wij stammen uit de tijd van vinyl (net geen bakeliet meer), cassettebandjes en bandrecorders.
Reply
Sleep Cycle hier met het grootste deel van de tijd Mr. Gaunt Pt 1000 van Soap&Skin als wekker. Ik word dat nummer toch nooit zat Smile
Reply
Hè Loov, dit ben jij toch?

https://www.vice.com/nl/partners/refresh...uw-zeeland
Reply
Misschien. Wink
Reply
Ha, mooi man! Leuk verhaal. Klinkt als een goede stap in je leven; als ik er zo over nadenk vind ik je (voor wat het waard is van iemand die je alleen op een forum wat ziet typen) sinds Nieuw-Zeeland ook een stuk ontspannener en opener overkomen.
Reply
Ha thanks! Ja misschien veranderd dat wel weer als ik in de sleur in Nederland zit. Wink
Reply
Mooi artikel loov! En over dat verliefd wordrn, volgens mij is dat gelukt. Verliefd op het leven dat je nu leidt!

Bewondering voor je, dat je deze stap hebt durven zetten.
Reply
Ik zou niet zonder onderliggende zekerheid kunnen, maar goed, ik heb dan ook een gezin, maar stiekem wel een beetje jaloers.
Reply
Mooi interview!

[Image: IW0Xb8ZIPVHGE_hZosMnnFe-rQOtiBqkNrbNZOAS...mE8zH8A-hT]
Reply
Shoulder deep within the borderline...

Voordat je het weet eindigt zo'n foto op een fetishsite.
Reply
Ik had eigenlijk verwacht dat Max een gif van die foto zou maken.
Reply
Dus daar komen die posts vandaan... Big Grin
Reply
(29-08-2018, 18:14)hythloth Wrote: Ik had eigenlijk verwacht dat Max een gif van die foto zou maken.

Dit is wel een gemiste kans hè, shit.
Reply
(29-08-2018, 18:12)halfempty/full Wrote: Voordat je het weet eindigt zo'n foto op een fetishsite.

Dat staat ie bij dezen toch?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)