Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eerlijk zullen we alles delen
#76
BigBird Wrote:Enige nadeel is dat Deftones geen al te beste live reputatie heef. Ik moet eigenlijk zeggen 'had', want ze schijnen nu beter te klinken.
Ik heb ze de afgelopen 15 jaar stuk of 6 keer gezien, en maar 1 echt goed optreden (meen op een buiten stage bij Lowlands). Paar keer Pinkpop was zeer matig, en nog andere keer op Lowlands in de Alpha ook niey best. Heb ze ook nog op Pukkelpop gezien paar jaar terug, toen vond ik best goed.
Chino werd toen steeds meer chubby. Nu is hij flink afgevallen schijnt en dus is hij beter bij stem.
#77
Ik bedoel meer muzikaal, echt slecht geluid bij optredens. Slecht afgemixt en gitaar die verzoop.
#78
Misschien nieuwe geluidsman/vrouw meenemen nu?
#79
BigBird Wrote:Ik bedoel meer muzikaal, echt slecht geluid bij optredens. Slecht afgemixt en gitaar die verzoop.

Een probleem was dat hij vaak dronken/stoned was.

BigBird Wrote:Ik heb ze de afgelopen 15 jaar stuk of 6 keer gezien, en maar 1 echt goed optreden (meen op een buiten stage bij Lowlands).

Was dat LL2000? Dat was toen de Grolsch, geloof ik (iig op die plek, maar dan 90 graden gedraaid). Ik was daar ook, maakte toen voor het eerst kennis met het fenomeen moshpit. :mad:
#80
Ja was idd Grolsch podium, toen nog n buiten podium. Dat was een goed optreden van ze.
#81
Ik heb net even gegoogled (ik kan er geen foto's van vinden), maar het Grolsch-podium heette toen nog Dommelsch. Ondanks de moshpit heb ik er goed herinneringen aan, ze speelden volgens mij veel werk van White Pony.
#82
BigBird Wrote:Enige nadeel is dat Deftones geen al te beste live reputatie heef. Ik moet eigenlijk zeggen 'had', want ze schijnen nu beter te klinken.
Ik heb ze de afgelopen 15 jaar stuk of 6 keer gezien, en maar 1 echt goed optreden (meen op een buiten stage bij Lowlands). Paar keer Pinkpop was zeer matig, en nog andere keer op Lowlands in de Alpha ook niey best. Heb ze ook nog op Pukkelpop gezien paar jaar terug, toen vond ik best goed.
Ik één keer op Roskilde 2006 (toen nog met de originele bassist). Klonk goed, maar niet volledig gezien, want die dag speelden Steve Reid & Four Tet, Immortal Technique, Grazzhoppa's BigBand, George Clinton, Tool en Ricardo Villalobos nog.
#83
Guided By Voices - The Bears For Lunch

Een van de leukere, obscuurder Le Guess Who?-tips: Foxygen - Take The Kids Of Broadway

Plus de volledige nieuwe kerstbox van Sufjan Stevens hierzo.
#84
Porcupine Tree – Octane Twisted

Iemand enig idee waar ik dit album vandaan kan halen ? http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/album...erman.html
#85
halfempty/full Wrote:
BigBird Wrote:Ik bedoel meer muzikaal, echt slecht geluid bij optredens. Slecht afgemixt en gitaar die verzoop.

Een probleem was dat hij vaak dronken/stoned was.

BigBird Wrote:Ik heb ze de afgelopen 15 jaar stuk of 6 keer gezien, en maar 1 echt goed optreden (meen op een buiten stage bij Lowlands).

Was dat LL2000? Dat was toen de Grolsch, geloof ik (iig op die plek, maar dan 90 graden gedraaid). Ik was daar ook, maakte toen voor het eerst kennis met het fenomeen moshpit. :mad:


Hehe dat was ook mijn eerste moshpit hehe Smile. Good old days.
Maar echt goed slecht waren ze op Waldrock
#86
Soundgarden - King Animal al gesignaleerd?
#87
Dielie Wrote:Soundgarden - King Animal al gesignaleerd?
ja hoor
#88
atthedrive-in Wrote:
halfempty/full Wrote:
BigBird Wrote:Ik bedoel meer muzikaal, echt slecht geluid bij optredens. Slecht afgemixt en gitaar die verzoop.

Een probleem was dat hij vaak dronken/stoned was.

BigBird Wrote:Ik heb ze de afgelopen 15 jaar stuk of 6 keer gezien, en maar 1 echt goed optreden (meen op een buiten stage bij Lowlands).

Was dat LL2000? Dat was toen de Grolsch, geloof ik (iig op die plek, maar dan 90 graden gedraaid). Ik was daar ook, maakte toen voor het eerst kennis met het fenomeen moshpit. :mad:


Hehe dat was ook mijn eerste moshpit hehe Smile. Good old days.
Maar echt goed slecht waren ze op Waldrock

Een gothicmeisje probeerde eens indruk op mij te maken door te vertellen dat Chino daar zo dronken was dat ze de veters uit zijn schoenen had getrokken toen hij op de hekken stond en dat hij dat nog geeneens merkte.
#89
Jorrit Wrote:
Dielie Wrote:Soundgarden - King Animal al gesignaleerd?
ja hoor

Dank u!
#90
Nieuwe Baauer EP. Voor de liefhebbers van o.a. Hudson Mohawke and such. http://www14.zippyshare.com/v/60804338/file.html
#91
Lekt er verder dan helemaal niets deze tijd?

Roel Wink?
#92
Guards – In Guards We Trust [2013] (V0)

...maar eigenlijk komt er gewoon vrij weining uit dit najaar.
#93
Ik heb nog wel een paar leuke IJslandse bands "ontdekt" op Airwaves, zal ze binnenkort uploaden.
#94
Paar leuke ook nog:

Incubus - The Essential Incubus
TNGHT - TNGHT EP
Noel Gallagher’s High Flying Birds – iTunes Festival London 2012 EP
3 Doors Down - The Greatest Hits
#95
Denk dat met name 3 Doors Down het hier goed zal doen.
#96
Roel87 Wrote:Denk dat met name 3 Doors Down het hier goed zal doen.

Ik denk dat je op graz 2.0 momenteel meer mensen een plezier doet met de nieuwe 3 Doors Down, dan pak hem beet de nieuwe Bonnie "Prince" Billy (niet dat die een nieuw album uit heeft, maar toch)
#97
Ach ja je hoeft hem niet te downloaden als je hem niet wil Wink Je moet de boel ook een beetje levend zien te houden in deze komkommer periode Wink
#98
Iemand nog Balthazar?
#99
Scott Walker - Bish Bosch [2012] (320 kbps)
Roel87 Wrote:Denk dat met name 3 Doors Down het hier goed zal doen.

Och, the greatest hits ... ik heb alle albums al!


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)