Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 1.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2018
#51
Sufjan als headliner voor 500 man.
#52
Prince vormde daarvoor al een streep door de planning.
#53
(27-06-2017, 12:52)Fenderboy Wrote: Voor wat betreft de komende editie:
Tijdens PP 2018 zijn de meeste (redelijk betaalbare) kamers in de omgeving van Landgraaf en Heerlen al bezet.

Maak.je niet druk Fender, veel hotels etc hebben hun systeem nog niet open staan voor 2018. Is doorgaans vanaf maand of 9-10 voor aanvang pas. 

En de kleinere, pensionnetjes etc vaak nog later.
#54
Ed Sheeran 28 juni 2018 in Johan Cruijff Arena, kan enkel nog de 17e op Pinkpop spelen gezien zijn schema
Gezien de geruchten lijkt het me wel plausibel dat hij er zal staan. Ook 1 juli op Werchter weide!
#55
Ik denk dat dit juist Pinkpop uitsluit
#56
(28-06-2017, 11:07)Indiaantje89 Wrote: Ik denk dat dit juist Pinkpop uitsluit

ja, geen festivals dus voor Eddie Wink
#57
Toch een missertje hoor. Had een ideale "nieuwe" festival headliner geweest, wat je er ook van mag vinden.
#58
(28-06-2017, 11:32)Indiaantje89 Wrote: Toch een missertje hoor. Had een ideale "nieuwe" festival headliner geweest, wat je er ook van mag vinden.

Dan doen we toch gewoon 3 herhaal headliners met succes garantie.
De rockers die dit jaar wegbleven krijgen dan revanche.
#59
(28-06-2017, 11:35)Eddie Bass Wrote:
(28-06-2017, 11:32)Indiaantje89 Wrote: Toch een missertje hoor. Had een ideale "nieuwe" festival headliner geweest, wat je er ook van mag vinden.

Dan doen we toch gewoon 3 herhaal headliners met succes garantie.
De rockers die dit jaar wegbleven krijgen dan revanche.

Maar Pearl Jam en Foo Fighters komen niet.
#60
Arctic Monkeys - dance headliner - Coldplay
#61
Ik zie niet snel een dance headliner komen, Garrix was een toeval combi met Bieber. Niet meer dan dat, die kunnen nog niet op eigen kracht een Pinkpop trekken gok ik. Dan heb je altijd een sterke naam er voor nodig die voor de voorverkoop zorgt.
#62
Ik denk dat Calvin Harris het wel zou kunnen doen.
#63
Zie ik ook niet echt gebeuren, die heeft ook echt wel flinke ondersteuning nodig. Die is toch ook weer een beetje uit the picture the laatste jaren? Ja Daft Punk kan het doen, maar die komen niet. Maar ik hoop wel dat ze het licht hebben gezien om die DJ acts in het donker te zetten en niet met een Avicii overdag.
#64
Pharrell Williams / Bruno Mars oid zou ook kunnen, eventueel ook in zo'n combinatie als Indiaantje schetst
#65
Hoewel Pinkpop altijd een aantal jaar achterloopt en veranderingen in programmakeuze vaak uit paniek lijken te ontstaan denk ik dat ook Pinkpop er niet meer aan zal ontkomen een hiphop/R&B headliner te boeken.
#66
(28-06-2017, 11:53)Enzo Wrote: Hoewel Pinkpop altijd een aantal jaar achterloopt en veranderingen in programmakeuze vaak uit paniek lijken te ontstaan denk ik dat ook Pinkpop er niet meer aan zal ontkomen een hiphop/R&B headliner te boeken.

er zijn wel 99 headliners, maar Ed Sheeran is er niet 1
#67
Jay Z ook niet.

Hoeveel hiphop/R&B figuren zouden PP daadwerkelijk kunnen dragen? Een handvol?
#68
Rockbeer ik ben zo vrij geweest om je quote in het RW2018 topic te kopiëren omdat ik het volledig met je eens ben.

Zo, dat is mongool 1 die we kunnen afschrijven. Nu Bruno Mars nog...
#69
Er staan gezien de verlate datum nu wel grote namen vast.
Maar ja afzeggingen...
#70
(28-06-2017, 12:25)Fenderboy Wrote: Er staan gezien de verlate datum nu wel grote namen vast.
Maar ja afzeggingen...

Datum is best ver naar achteren geschoven.
Dat heeft Pinkpop niet voor Frans Bauer gedaan!
Dat is echt wel zodat minstens 2 gewenste afsluiters in het schema passen, misschien alle 3 wel.

Komt op mij over als, "die band willen we hebben, nu aanpakken en vasthouden"
#71
Excusez moi overigens voor de wat vreemde naam die er zomaar bij me uit floepte.
Haar naam wordt met nogal wat stelligheid geroepen.
Hopelijk houdt iets ze nog tegen, of komt er nog wat tussen.
#72
(28-06-2017, 11:51)Indiaantje89 Wrote: Zie ik ook niet echt gebeuren, die heeft ook echt wel flinke ondersteuning nodig. Die is toch ook weer een beetje uit the picture the laatste jaren?

Slide is echt een enorme hit hoor.
#73
(28-06-2017, 12:22)pudpong3 Wrote: Rockbeer ik ben zo vrij geweest om je quote in het RW2018 topic te kopiëren omdat ik het volledig met je eens ben.

Zo, dat is mongool 1 die we kunnen afschrijven. Nu Bruno Mars nog...

Dit soort reacties... en dan wel Hey Hoy gaan roepen bij Green Day.
#74
(29-06-2017, 08:57)Indiaantje89 Wrote:
(28-06-2017, 12:22)pudpong3 Wrote: Rockbeer ik ben zo vrij geweest om je quote in het RW2018 topic te kopiëren omdat ik het volledig met je eens ben.

Zo, dat is mongool 1 die we kunnen afschrijven. Nu Bruno Mars nog...

Dit soort reacties... en dan wel Hey Hoy gaan roepen bij Green Day.

Ieder zijn ding!
#75
(29-06-2017, 09:40)pudpong3 Wrote:
(29-06-2017, 08:57)Indiaantje89 Wrote:
(28-06-2017, 12:22)pudpong3 Wrote: Rockbeer ik ben zo vrij geweest om je quote in het RW2018 topic te kopiëren omdat ik het volledig met je eens ben.

Zo, dat is mongool 1 die we kunnen afschrijven. Nu Bruno Mars nog...

Dit soort reacties... en dan wel Hey Hoy gaan roepen bij Green Day.

Ieder zijn ding!
Daarom, maar dan hoef je niet gelijk iets voor mongool uit te maken.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)