Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 1.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2018
#1
Vrijdag 15 t/m zondag 17 juni.

FOO FIGHTERS.
#2
HARRY STYLES
#3
Ed Sheeran lijkt mij vrij evident.
#4
Pearl Jam is dit keer denk ik ook wel een realistische kanshebber. Gaan in ieder geval geruchten over een op handen zijnd festivalrondje.

Daarnaast is natuurlijk het verplaatsen van Pinkpop naar het derde weekend van juni interessant. Grote stap en ik verwacht kopzorgen bij Down The Rabbit Hole en Best Kept Secret. In het slotinterview gaf Smeets aan dat met name Down The Rabbit Hole in de weg zat. Met Best Kept Secret is al contact geweest.

Ik verwacht dat Pinkpop nu één week voor Glastonbury zal zitten, en twee voor Rock Werchter en Roskilde. Best Kept kan dan in het weekend van Glastonbury gaan zitten, en Down The Rabbit Hole is dan de grote verliezer want komt (niet voor het eerst) in het vaarwater van Rock Werchter en in een 'te druk weekend'.
#5
ED SHEERAN / PEARL JAM / FOO FIGHTERS

Ja?
#6
Nee
#7
Ed Sheeran - Snow Patrol - Foo Fighters/Pearl Jam denk ik.
#8
Ik denk dat Pinkpop wel weer een legende van het kaliber Springsteen-Stones-McCartney gaat boeken volgend jaar.
U2?
#9
Of het nou één bepaalde headliner is of drie, ze moeten wel een heel goede reden hebben om zo ver in juni (later dan ooit) te gaan zitten.
#10
(06-06-2017, 23:23)Maynard-J Wrote: Of het nou één bepaalde headliner is of drie, ze moeten wel een heel goede reden hebben om zo ver in juni (later dan ooit) te gaan zitten.

Bwa, lijkt me vooral dat ze niet nog eens dezelfde fout willen maken als met Foo Fighters dit jaar. Indien je qua grote namen in dezelfde hoek als Werchter, Hurricane/Southside, Glastonbury, Roskilde etc wil zitten, dan moet je ook geen maand eerder gaan settlen en vervolgens klagen over het gebrek aan beschikbare headliners. Zeker wanneer je de 'luxe' hebt om zelf een weekend te prikken ipv vast te hangen aan tradities. Jan heeft in ieder geval al aangegeven dat nog geen enkele band contractueel vast ligt.

Als BKS ook een weekje achteruit schuift kan Mojo misschien eens proberen om DTRH naar het begin van juni te schuiven? Zo in de buurt van onder meer Primavera en Field Day gaan zitten moet toch een interessante lineup kunnen opleveren. En in hetzelfde weekend als Werchter zitten is bij voorbaat kansloos zijn.
#11
Goed punt Diet. If you can't beat them...
#12
headliners:
Vr. Tool
Za. Neil Young
Zo. Pearl jam

ik ben zo snel tevereden


ok serieus dan>

Foo fighters
ed sheeran
peark jam
#13
Waarschijnlijk dan toch een keer U2 en Pearl Jam. Of een van die 2 vervangen met Foo Fighters. In volgorde 3FM > Main;

Ik verwacht iets als:

Vr. Katy Perry - Mumford and Sons (tenzij Oasis reunie)
Za. Ed Sheeran - U2
Zo. The xx - Pearl Jam

Hoop iig op een goed breed dagprogramma, ondanks eventuele dure headliners.
#14
Geen enkele realiteitszin zit er ook bij de Pinkpopganger. Drie dagen geleden sta je bij een zaad line-up van heb ik jou daar om vervolgens er vanuit te gaan dat volgend jaar Pearl Jam, Foo Fighters en eigenlijk nog wel een grotere naam er zullen staan.
#15
U2 op festivals volgend jaar zal gedeeltelijk afhangen van hoe ze Bonnaroo dit weekend zullen ervaren.
#16
Foo Fighters lijkt me in ieder geval niet de touren volgend festival seizoen. En Pearl Jeam komen toch nooit. Dat men niet eens klaar is met deze 2 namen op Pinkpop verwachten snap ik ook niet.

Metallica lijkt me een van de kanshebbers.
#17
(07-06-2017, 08:55)Indiaantje89 Wrote: En Pearl Jam komt toch nooit. Dat men niet eens klaar is met deze naam op Pinkpop verwachten snap ik ook niet.


Quote:Pinkpop is die oude schoolvriend met wie PJ al jaren uit elkaar is gegroeid, en die laatste heeft elke keer weer een ongemakkelijke smoes om niet samen te hoeven afspreken.
#18
http://www.ad.nl/show/nielson-hoopt-op-u...~a3672a32/
#19
Nog 22 jaar wachten dan.
#20
(07-06-2017, 17:16)pudpong3 Wrote: http://www.ad.nl/show/nielson-hoopt-op-u...~a3672a32/

Die heeft het ook hoog in zijn bol zitten als hij zichzelf gelijk ziet staan met Guus Meeuwis. Guus hoeft je ding niet te zijn, maar die heeft in ieder geval een flink repertoire aan hits die iedereen wel kent. Verkoopt daarnaast nog eens hele stadions uit jaren aan een stuk... en pas dan kan er pas over nagedacht worden in het geval van Guus... Daar komt Nielson niet eens in de buurt van.
#21
(06-06-2017, 18:18)Camiel46 Wrote: Pearl Jam is dit keer denk ik ook wel een realistische kanshebber. Gaan in ieder geval geruchten over een op handen zijnd festivalrondje.

Daarnaast is natuurlijk het verplaatsen van Pinkpop naar het derde weekend van juni interessant. Grote stap en ik verwacht kopzorgen bij Down The Rabbit Hole en Best Kept Secret. In het slotinterview gaf Smeets aan dat met name Down The Rabbit Hole in de weg zat. Met Best Kept Secret is al contact geweest.

Ik verwacht dat Pinkpop nu één week voor Glastonbury zal zitten, en twee voor Rock Werchter en Roskilde. Best Kept kan dan in het weekend van Glastonbury gaan zitten, en Down The Rabbit Hole is dan de grote verliezer want komt (niet voor het eerst) in het vaarwater van Rock Werchter en in een 'te druk weekend'.

Zit wat in. Behalve in 2018 is geen Glastonbury.
#22
Britney Spears zal wel met iets komen.
#23
(07-06-2017, 17:27)Indiaantje89 Wrote:
(07-06-2017, 17:16)pudpong3 Wrote: http://www.ad.nl/show/nielson-hoopt-op-u...~a3672a32/

Die heeft het ook hoog in zijn bol zitten als hij zichzelf gelijk ziet staan met Guus Meeuwis. Guus hoeft je ding niet te zijn, maar die heeft in ieder geval een flink repertoire aan hits die iedereen wel kent. Verkoopt daarnaast nog eens hele stadions uit jaren aan een stuk... en pas dan kan er pas over nagedacht worden in het geval van Guus... Daar komt Nielson niet eens in de buurt van.

Inderdaad. Zie je het al voor je - 5000 Nielson-fans in de Royal Albert Hall.
#24
(07-06-2017, 20:29)Kalters Wrote:
(07-06-2017, 17:27)Indiaantje89 Wrote:
(07-06-2017, 17:16)pudpong3 Wrote: http://www.ad.nl/show/nielson-hoopt-op-u...~a3672a32/

Die heeft het ook hoog in zijn bol zitten als hij zichzelf gelijk ziet staan met Guus Meeuwis. Guus hoeft je ding niet te zijn, maar die heeft in ieder geval een flink repertoire aan hits die iedereen wel kent. Verkoopt daarnaast nog eens hele stadions uit jaren aan een stuk... en pas dan kan er pas over nagedacht worden in het geval van Guus... Daar komt Nielson niet eens in de buurt van.

Inderdaad. Zie je het al voor je - 5000 Nielson-fans in de Royal Albert Hall.

Guus kan bij mij niet meer kapot. Wat een kerl is dat!
#25
Live - Kensington - reünie van Kane


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)