Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welk boek leest u?
pudpong3 Wrote:
Schobbeyak Wrote:Heeft iemand De Toverberg wel eens gelezen. Ik zit er al dik een jaar tegenaan te hikken, maar heb me er nog nooit toe kunnen zetten.

Gooi hem dan weg!

Een gedeelte van het hikken komt ook door de prijs (50 euro). Mijn exemplaar ligt dus nog in de boekwinkel.
Reply
Boekenweekgeschenk was goed. Al vond ik het einde behoorlijk uit de lucht vallen en abrupt.

Charles Palliser - De Quincunx
Reply
ben begonnen aan de conqueror serie van Conn Iggulden over Genghis Khan, aanradertje!

http://www.conniggulden.com/books/series...ror-series
Reply
Schobbeyak Wrote:Charles Palliser - De Quincunx

Uit. Veel vragen uit het verhaal blijven onbeantwoord. Dat maakt het zowel interessant als frustrerend. Gelukkig is er nog Het Internet voor de betere complottheorieën. Derhalve een boek dat uitermate geschikt is voor BigBird.

Nu begonnen aan: Michel Houellebecq - De mogelijkheid van een eiland.
Reply
Schobbeyak Wrote:Nu begonnen aan: Michel Houellebecq - De mogelijkheid van een eiland.

en?

Ben begonnen aan Dans, dans, dans van Murakami. Echt een boek dat je niet wilt dat het ooit stopt.
Reply
Kasper Wrote:
Schobbeyak Wrote:Nu begonnen aan: Michel Houellebecq - De mogelijkheid van een eiland.

en?

Ben begonnen aan Dans, dans, dans van Murakami. Echt een boek dat je niet wilt dat het ooit stopt.

Mwoah. Niet echt wat.

Jess Walter - Schitterende ruïnes
Reply
Net uit! Arnuldur Indridason-Nachtstad
Reply
Ben begonnen aan Onafhankelijke Mensen van Halldór Laxness.
Reply
Geachte heer M bijna uit.
Reply
geluksknikker Wrote:Geachte heer M bijna uit.

Beter dan de vorige? Wil het straks in de vakantie lezen.
Reply
Ik vind zomerhuis met zwembad ook wel goed, een spannende literaire thriller. Geachte heer M nog altijd niet uit trouwens en er gaat nog een climax komen, die wacht ik even af voordat ik een oordeel vel.
Reply
'American Pastoral' van Philip Roth uitgelezen. Ongelooflijk goed. Karakters zijn zo sterk uitgewerkt dat ze écht sporen bij jezelf nalaten. Klinkt allemaal wat corny misschien, maar gewoon lezen en je snapt wat ik bedoel.
Reply
Van de week What I Talk About When I Talk About Running uitgelezen van Murakami. Leuk boek als je van zijn werk houdt. Geeft mooie inzichten in de persoon Murakami. En ook interessant voor een ieder die aan hardlopen doet.
Reply
Nabakov - Lolita
Reply
Martin Vriesema - Extreem (het ware tennisleven van Martin Verkerk)

Geschreven met als doel om af te rekenen met het beeld dat Verkerk een luie vent was die niet volledig voor de sport leefde en er weinig uitgehaald wordt. En wat doet het boek; exact het beeld bevestigen dat Verkerk een verwende vent was die naar zijn mogelijkheden zeer weinig uit zijn carrière gehaald heeft.

Nu maar weer verder in boek 9 van Wheel of Time.
Reply
Boek van Halldór Laxness uit, goed boek! Een moderne saga rond het jaar 1900, lekker deprimerend ook.

Aanstaande zondag ga ik naar Deventer boekenmarkt, heb dit jaar geen lijstje. Ga voor een paar leuke luchtige vakantieboeken.
Reply
John Grisham - Sycamore Row
Reply
'The wind through the keyhole' op een druilerige dag in Noord Italië
Reply
Parker T. Jefferson - Bloedgeld
Michael Chabon - Telegraph avenue
Haruki Murakami - De Kleurloze Tazaki Tsukuru en de pelgrimsjaren
Reply
Een geleend boekje: Ilja Gort - Leven als Gort in Frankrijk.
Leuke - af en toe hilarische verhalen speciaal voor wijnliefhebbers.
Verder een klassieker nu op e-pub: John Williams - Stoner (als paperback heruitgebracht in 2012)
Opvallend warm en stijlvol hoe er in dit tijdloze werk over breekbare mensen en hun dagelijks leven wordt verhaald.
Reply
Iemand Augustus van John Williams al gekocht/gelezen?
Reply
Schobbeyak Wrote:Iemand Augustus van John Williams al gekocht/gelezen?
Sloop de crisis in augustus?

http://justbeyou.nl/wp-content/uploads/S...17x300.png
Reply
Ik heb een hele tijd niet meer gelezen. Laatste tijd weer aan het lezen en probeer nu een beetje alle klasiekers bij te lezen. Van de vakantie heb ik gelezen:
F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby
Alexander Solzjenitsyn - Kankerpaviljoen
G. Orwell - Animal Farm

En nu bezig in Taipei van Tao Lin.
Reply
De nieuwe Knausgard komt morgen uit...
Reply
Schobbeyak Wrote:De nieuwe Knausgard komt morgen uit...

Eergister aan begonnen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)