Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welk boek leest u?
#26
Nu begonnen aan: Wie heeft mijn kaas gepikt?
Reply
#27
Ik hou wel van de zogenaamde 'bilding zonder bilding' romans uit Nederland en België

Arjen Lubach - Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekend
Bart Smout - Lege lijnen
Joost Vandecasteele - Hoe de wereld perfect functioneert zonder mij
Ivo Victoria - Hoe ik nimmer de ronde van Frankrijk voor min twaalfjarigen won

Iemand nog tips in dat genre?
Reply
#28
de wind door het sleutelgat van stephen king net uitgelezen

en nu ga ik beginnen aan een re-read van a song of fire and ice reeks Smile
Reply
#29
Heb De Opwindvogel Kronieken inmiddels uitgelezen, geweldig boek is dat! Heb vorige week nog een boek van Murakami gekocht.
Reply
#30
Welke?

Je moet hard boiled wonderland eens lezen als je de opwindvogelkronieken goed vindt.
Reply
#31
Heb net deel 3 van de Demon Cycle binnen. Aardige fantasy serie van Peter V. Brett. Deze week maar aan beginnen
Reply
#32
HhhH van Laurent Binet. Een van de beste boeken die ik ooit las.
Reply
#33
Dat vind ik persoonlijk wel wat te ver gaan. Zeer goed boek hoor, maar zó goed is het nou ook weer niet.

Grootste pluspunt van het boek is gelijk ook het grootste minpunt. En dat is dat het vaak meer over de schrijver zelf gaat dan over het verhaal van die twee parachutisten.
Reply
#34
Dat is denk ik een kwestie van smaak. Ik blijf bij mijn eerdere woorden.Zelfs de laatste Houillebecq (waar ik heel lang op heb gewacht) las ik niet zo gretig als dit boek
Reply
#35
kid_A Wrote:HhhH van Laurent Binet. Een van de beste boeken die ik ooit las.

Ik ben er in begonnen, maar kwam er niet echt verder in. Ik ben ook niet zo'n lezer, kan ook daardoor komen. Begin was in ieder geval erg documentarisch en minder een roman waarin je meteen wordt meegesleurd.
Reply
#36
pongolesi Wrote:Ben ook Game of Thrones boek 3 aan het lezen, het bevalt me wel. Hoop dat ik hem uit heb voor binnenkort seizoen 3 te bekijken is.

godverdomme, vond het net een beetje saai worden zo halverwege, maar het verhaal krijgt nu even goed op de flikker. Ik zit er weer vuist diep in.
Reply
#37
Ik heb nog maar een boek van Murakami gekocht: De Jacht Op Het Verloren Schaap. Ik wou eigenlijk Kafka Op Het Strand halen, maar die was in bestelling.

De Opwindvogel Kronieken vond ik ongelooflijk goed.
Reply
#38
De jacht op het verloren schaap is een tweeluik met dans dans dans toch?

De jacht is echt heel raar. Maar goed, dat zijn bijna alle boeken van murakami. De raarste is overigens zijn allerbeste.
Reply
#39
Schobbeyak Wrote:
pongolesi Wrote:Ben ook Game of Thrones boek 3 aan het lezen, het bevalt me wel. Hoop dat ik hem uit heb voor binnenkort seizoen 3 te bekijken is.

godverdomme, vond het net een beetje saai worden zo halverwege, maar het verhaal krijgt nu even goed op de flikker. Ik zit er weer vuist diep in.
Vierde boek zal dan wel een zware bevalling voor je gaan worden, duurt echt lang voordat die een beetje op gang wil komen.
Reply
#40
Jan van Aken - De Valse Dageraad

Wat een boek zeg!
Reply
#41
Proest Wrote:Jan van Aken - De Valse Dageraad

Wat een boek zeg!
Wat een toeval! Die lees ik momenteel ook.
Reply
#42
Zijn die boeken van Knausgard eigenlijk de moeite waard?
Reply
#43
Ja! Meteen aan beginnen!
Reply
#44
Geweldadige Suske en Wiske spin-off. Zelfde uitgever met toestemming van familie Vandersteen:
[Image: susenwis.jpg.h600.jpg]
Reply
#45
Een weekje op vakantie in Frankrijk (Ile de Re, van harte aan te bevelen trouwens) en eindelijk weer eens een boek gelezen: Stoner.
Reply
#46
Is dat wat?

Ik ben nu bezig in de serie van Knausgard. Ben nu in boek twee: Liefde.
Reply
#47
Ja, ik vind het een heel mooi boek. Ik ben de Nederlandse vertaling het lezen en dan komen de volzinnen soms iets gekunsteld over. Het originele Engelstalige boek heeft daarom misschien de voorkeur. Maar hoe dan ook heel mooi geschreven en aangrijpend zonder sentimenteel te worden.
Reply
#48
Schobbeyak Wrote:De jacht op het verloren schaap is een tweeluik met dans dans dans toch?

De jacht is echt heel raar. Maar goed, dat zijn bijna alle boeken van murakami. De raarste is overigens zijn allerbeste.


Ook weer een prachtig boek, vind De Jacht niet veel raarder dan Opwindvogelkronieken.

Vind je Knausgard ook goed?
Reply
#49
Iemand nog een tip voor een luchtig boek voor op vakantie? Iets als Het Diner.
Reply
#50
Kasper Wrote:Iemand nog een tip voor een luchtig boek voor op vakantie? Iets als Het Diner.

Eveneens van Koch, Zomerhuis Met Zwembad al gelezen?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)