Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Concerten van 2017 die het vermelden waard zijn
#76
Agatha
Reply
#77
Canshaker Pi
Reply
#78
Depeche Mode, zometeen.
Reply
#79
Future Orients
Reply
#80
Treha Sektori
Amenra
William Basinski
Reply
#81
Spinvis 
Precies wat je kan verwachten. Weinig verrassend, maar gewoon goede muzikanten, voortreffelijk geluid en stil publiek.
Reply
#82
Stephen O'Malley
Zaliva-D
Evian Christ
Reply
#83
Kraftwerk
Reply
#84
(21-05-2017, 01:36)1996Customer Wrote: Kraftwerk

Ik ga vanavond, eerder een greatest hits set met het album goed vertegenwoordigd lees ik overal?
Reply
#85
Het album van gisteren (Radioactivity) werd bij mijn weten integraal gespeeld. Nadien een uurtje met usual suspects, 3D is een leuke toevoeging, maar na een tijdje heb je het wel gezien. Voorts stond het geluid veel te stil, later in de set werd het dan wel weer steviger. Desalniettemin leuk voor een keer te zien, maar voorts helemaal wat ik verwachtte: beredeneerde en machinale precisie.
Reply
#86
Kraftwerk
Kraftwerk
Reply
#87
Tim Hecker
Chui Wan
Reply
#88
Kraftwerk dus. TEE magistraal gespeeld, maar wel in een greatest hits-sandwich. Was de tweede keer dat ik ze zag (na Pukkelpop 2009), maar dit vond ik beter. Machinale precisie ja, maar dat had ik ook verwacht. Bijna machinale perfectie ook gewoon. Leuke visuals, goed concert.

Al kan ik me wel voorstellen dat je je bestolen voelt als je tickets gekocht hebt voor alle dagen. Moet wel cool zijn om de laatste drie platen te doen.
Reply
#89
Kraftwerk.
Reply
#90
Kraftwerk
Reply
#91
Gast, dit topic heb je zelf gemaakt om een onderscheid te maken tussen aardige concerten en de gestapoproof uitschieters uit het andere topic. En toch drie tot vierdubbel posten.
Reply
#92
Nee, dit topic is een voortzetting van hetzelfde topic uit 2016.

Het 'dubbel' posten (wat het niet is) is een gevolg van mijn OCD. Echt vette shows horen hier én in het Dronegestapo topic thuis.
Reply
#93
Suuns, al bleef het verder weg van Dronegestaponiveau dan verwacht. Maar wellicht was deze derde keer sinds de release van Hold / Still gewoon wat teveel van het goede.
Reply
#94
(25-05-2017, 00:21)Murdoc Niccals Wrote: Suuns, al bleef het verder weg van Dronegestaponiveau dan verwacht. Maar wellicht was deze derde keer sinds de release van Hold / Still gewoon wat teveel van het goede.

Plus dat Suuns soms gewoon goed is, maar soms in bloedvorm verkeerd. Geen peil op te trekken. Na Images du futur vond ik ze juist de eerste 2 keer ok, maar de derde was weer net zo geniaal als de eerste keren. De laatste keer dat ik ze zag trouwens ook.
Reply
#95
Amenra
Reply
#96
Rammstein.
Dit was mijn eerste keer, en het was precies zo over de top als ik gehoopt had. Anderhalf uur topvermaak.
Reply
#97
Shellac
Reply
#98
Ik was bij Mew in Keulen, Luxor. Ik schat 150 man binnen. Strakke show, degelijke setlist (op Snow Brigade na alle hits wel gespeeld). Geluid iets te hard voor de kleine zaal maar verder geen probleem.

Jenny Lydmor in het voorprogramma was ook wel aangenaam.
Reply
#99
Eindelijk eens Ryley Walker weten mee te pakken in Doornroosje. Fijne show, en hoop dat Ryley wederom een mooie avond mag beleven in het Nijmeegse.
Reply
This Is Not This Heat
Broken Social Scene
Death Grips
The Black Angels
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)