Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Concerten van 2017 die het vermelden waard zijn
#1
Phronesis
Nik Bärtsch
Sons of Kemet
Reply
#2
Mogwai
Reply
#3
Was er verder niemand bij The Flaming Lips in Utrecht gister? Beste show die ik ooit van ze zag, en visueel ook weer indrukwekkend (en volslagen maf).
Reply
#4
Qualm.
Reply
#5
Dillinger Escape Plan
Reply
#6
Conor Oberst
Reply
#7
Green Day in Ziggo

Uiteraard veel geHeyHo, maar verder echt een uitstekend optreden. Wat ze doen, doen ze gewoon heel goed.
Reply
#8
Croatian Amor.
Gazelle Twin.
Reply
#9
Ah vet, goed om te horen vooral dat Croatian Amor goed was. Deden ze een A/V show?
Reply
#10
Het was enkel die ene dude, he (dat is z'n solo project). Was met visuals en een partij planten, maar dat was het ook.
Reply
#11
Kaumwald! Schuurt tegen het Optredens die ècht goed waren-topic aan, maar ik plaats hem maar hier omdat ik het niet volledig heb kunnen zien.
Reply
#12
Puce Mary
Reply
#13
dEUS. De laatste met Mauro als gitarist. Ouderwets goed (Serpentine! Via! Pocket Revolution!).
Reply
#14
The Notwist
Reply
#15
(15-02-2017, 23:31)Roel87 Wrote: The Notwist

Yes, was erg goed gisteren. Nog steeds aan het nagenieten.
Reply
#16
(16-02-2017, 14:18)matteb Wrote:
(15-02-2017, 23:31)Roel87 Wrote: The Notwist

Yes, was erg goed gisteren. Nog steeds aan het nagenieten.

Was een toffe avond inderdaad, vond het verschil tussen de rustige en uptempo nummers wel groot trouwens. Nummers als Kong, Different Cars & Trains en Gravity waren top, met de laatste 2 nummers van de toegift (Consequence en Gone Gone Gone) heb ik bijvoorbeeld niet veel. 

Dat maakte voor mij het verschil tussen een hele toffe avond en helemaal weggeblazen worden.
Reply
#17
Als het geluid wat goed zit in de Vooruit, krijg ik denk ik mijn eerste Dronegestaponiveau-optreden voorgeschoteld. Die twee toegiften vind ik net zo mooi na die quasi-techno stukken. LGW? 2015 blijft in elk geval in mijn geheugen gegrift.
Reply
#18
Wat wellicht meespeelt is dat ik thuis niet snel een plaat van ze opzet, waardoor ik hun werk niet tot in detail ken. Dat kan zijn invloed hebben op de beleving, helemaal met rustigere nummers waarbij nuance belangrijker is.
Reply
#19
Zeker; bij mij is The Notwist dan weer een all time favoriet. Ik ken ze al sinds 'Neon Golden' en daarmee zijn ze één van de weinige bands die ik en zo lang ken en nog steeds op de voet volg.
Reply
#20
Mooie van de band is dat de nummers live flink verschillen van de plaatversies. Aan de andere kant heb ik ze na hun laatste plaat nu wel al 3 keer gezien, die Close to the Glass tour duurt wel erg lang.
Reply
#21
Dit is een andere tour, hé. Zeg maar een bisronde voor de laatste versie van de Close to the Glass-tour, omdat die zo goed onthaald werd. Dus met herwerkingen van hun nummers tot vaak onherkenbare gehelen.

Je moet ook wat als je één plaat per decennium uit brengt.
Reply
#22
Ja, opnieuw erg genoten van The Notwist gisteravond, en het mag gezegd dat het geweldig klonk in Paradiso. Consequence vind ik juist dan weer hun simpelweg mooiste liedje. Gets me every time.
Reply
#23
Jammer dat ik er gister niet bij kon zijn. Kan me hun passage op Cross-Linx nog goed herinneren, dat was werelds. Hoop ze aankomende zomer nog eens tegen te komen.
Reply
#24
The Notwist.
Reply
#25
Spinvis in utrecht. En the notwist ook nog, ja. Maar spinvis nog wel iets beter. Zo snel mogelijk gaan, mensen. Met die nieuwe plaat komt het ook wel goed.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)