Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Help Kurtje aan een nieuwe job
#76
(10-03-2021, 16:51)Loov Wrote: Je spreekt en schrijft 3 (4?) talen, bent communicatief vaardig en slim genoeg. Je hoeft niet persee code te kloppen of beetje databases in de gaten te houden zoals Indiaantje om iets in de IT te doen.
Heb je zo'n lage verwachting van mij Wink.
Reply
#77
(10-03-2021, 16:52)Uplift Wrote: 5. En ik wil zeker iets in de IT doen als daar kansen liggen, waarom niet. Ik ben ook wel bereid om een opleiding o.i.d. te volgen.

Ik denk dat de IT een groot te kort heeft aan communicatief vaardige mensen die inzicht hebben en kunnen aansturen. Dan hoef je absoluut niet de ins en outs te weten. Opleiding is makkelijk te volgen en indien je werkloos bent zal de Nederlandse staat zelfs een groot deel daarvan vergoeden.
Reply
#78
(10-03-2021, 16:53)Indiaantje89 Wrote:
(10-03-2021, 16:51)Loov Wrote: Je spreekt en schrijft 3 (4?) talen, bent communicatief vaardig en slim genoeg. Je hoeft niet persee code te kloppen of beetje databases in de gaten te houden zoals Indiaantje om iets in de IT te doen.
Heb je zo'n lage verwachting van mij Wink.

Ik herinner me alleen nog dat je iets van 5 of 6 schermen voor je hebt toch? Tongue 

Dan moet ik altijd aan dit filmpje denken: https://www.youtube.com/watch?v=DmKYEFMh6xo&t=143s
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
#79
(10-03-2021, 17:31)Loov Wrote:
(10-03-2021, 16:53)Indiaantje89 Wrote:
(10-03-2021, 16:51)Loov Wrote: Je spreekt en schrijft 3 (4?) talen, bent communicatief vaardig en slim genoeg. Je hoeft niet persee code te kloppen of beetje databases in de gaten te houden zoals Indiaantje om iets in de IT te doen.
Heb je zo'n lage verwachting van mij Wink.

Ik herinner me alleen nog dat je iets van 5 of 6 schermen voor je hebt toch? Tongue 

Dan moet ik altijd aan dit filmpje denken: https://www.youtube.com/watch?v=DmKYEFMh6xo&t=143s
Precies, hoe meer schermen hoe hoger de status!
Reply
#80
Iets in de journalistiek of communicatie vind ik ook wel bij je passen Uplift. Je bent sterk in geschrift, taalkundig en zorgt altijd voor sterke onderbouwing met feiten.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
#81
Politiek voorman van de Lijst Graz natuurlijk. De eerste pan-Europese partij met een links hart en een elitaire muzieksmaak. Free dick moves voor everyone!
[+] 3 users say Thank You to Gunnar for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)