Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2017
#26
(14-12-2016, 11:04)BigBird Wrote: Editors was gewoon dik prima op BKS, wat je ook van ze vindt. Die spelen de Alpha wel plat.
Zelfde geldt voor M&S, The XX zal iets ander verhaal zijn.

Wel opvallend dat LL kiest om The XX te nemen. Die hadden ze toch ook wel voor DTRH kunnen pakken, of zijn die nu te groot?
Voor LL is dit gewoon een goede worp hoor, nog even een aanval richting BKS zo vlak voor de Kerst.

Nee ik vind Editors zeker niet slecht. Maar ik ben gewoon een beetje Editors moe. Idem geld voor Elbow wat mij betreft.
#27
(14-12-2016, 11:11)Enzo Wrote: Dit is toch gewoon heel erg zouteloos.

Ja, maar voor LL is dit toch ook weer prima worp ondanks dat het wat oude meuk en nieuwe oude bekenden zijn?
#28
Hmm op zich voor Lowlands geen slechte worp, maar voor mij nog geen enkele reden om te gaan.
#29
(14-12-2016, 11:11)Enzo Wrote: Dit is toch gewoon heel erg zouteloos.

Dit vooral ja.
#30
Maar DTRH, daar doet LN even niks mee? Zorgen dat LL een sterk programma heeft en bijna uitverkocht, en DTRH is beetje bijzaak?
#31
(14-12-2016, 11:15)BigBird Wrote: Maar DTRH, daar doet LN even niks mee? Zorgen dat LL een sterk programma heeft en bijna uitverkocht, en DTRH is beetje bijzaak?

Zoals ze het dit jaar hebben gepromoot is vooral muziek daar een bijzaak bij een minivakantie (al denk ik wel dat ze Bon Iver hebben).
#32
(14-12-2016, 11:10)matthijs603 Wrote:
(14-12-2016, 10:30)Beans Wrote: Dit is een heel aardig begin imo.

edit: flow festival gaat dit over dus.

Haha ik dacht ook al even: wat gebeurt hier ineens?

Flow doet het toch niet echt beter? Of zijn jullie zo'n grote fans van Lana Del Rey?
#33
(14-12-2016, 11:14)matthijs603 Wrote:
(14-12-2016, 11:11)Enzo Wrote: Dit is toch gewoon heel erg zouteloos.

Dit vooral ja.

Helemaal eens, met Mumford & Sons, Editors, XX, Alt-J en Elbow hebben ze maar liefst 5 bands die kunnen headlinen, maar van geen van die 5 bands vind ik het jammer dat ze niet op BKS staan.

Maar voor Lowlands toch een uitstekende worp, deze bands spreken wel aan bij de doelgroep denk ik.
#34
Uitstekende eerste batch voor lowlands. Weinig echte bagger. Als dit de 'grote' namen zijn en ze weten het aan de onderkant weer spannend genoeg op te vullen, zou het zomaar weer een optie kunnen worden. Te meer omdat ik waarschijnlijk Augustus vrij heb. 

Ook opvallend dat een lowlands kaartje dus goedkoper is dan een BKS kaartje dit jaar.
#35
(14-12-2016, 11:16)matthijs603 Wrote:
(14-12-2016, 11:15)BigBird Wrote: Maar DTRH, daar doet LN even niks mee? Zorgen dat LL een sterk programma heeft en bijna uitverkocht, en DTRH is beetje bijzaak?

Zoals ze het dit jaar hebben gepromoot is vooral muziek daar een bijzaak bij een minivakantie (al denk ik wel dat ze Bon Iver hebben).

Over zoutloos gesproken... dat laatste album van Bon Iver (al zou ik hem ook graag live willen zien hoor). Nee ik snap wel dat de bovenkant zoutloos is voor sommige hier. Mumford & Sons is sinds het eerste album niet veel bijzonder meer (al vind ik die oude nummers nog best leuk om aan te horen). Editors, Elbow en Alt-J hebben we allemaal ook wel gezien de laatste tijd. En als je The XX saai vind dan kom je inderdaad vrij karig uit dit jaar. Moderat is imo wel een toffe act al vond ik dat laatste album een stuk minder dan II. Flume heb ik nooit echt geweldig gevonden.
#36
Je kan veel zeggen over dat Bon Iver album, maar met zoutloos sla je de plank wel mis vind ik.
#37
PKP zal dan ook wel The XX en M&S als headliners hebben. Had The XX anders wel al verwacht voor Werchter.
#38
(14-12-2016, 11:27)matteb Wrote: Ook opvallend dat een lowlands kaartje dus goedkoper is dan een BKS kaartje dit jaar.

Laten we zeggen even duur, early bird 5,- goedkoper, daarna 5,- duurder.
#39
Maar die website is toch echt spuuglelijk. Of zie ik het nu verkeerd? (niet dat ze voorheen zo mooi waren hoor).
#40
(14-12-2016, 11:14)matthijs603 Wrote:
(14-12-2016, 11:11)Enzo Wrote: Dit is toch gewoon heel erg zouteloos.

Dit vooral ja.

Jup, vind er totaal niks aan, terwijl ik tot nu toe vanaf 2011 elk jaar gegaan ben. Zoveel herhaling alleen al.
#41
Ga ik Ty Segall weer missen. Verder voor velen best een aardig rijtje kan ik me zo voorstellen, maar voor Graz-begrippen natuurlijk behoorlijk zouteloos.
#42
Voor LL best goed.
#43
Mij trekt het niet meer naar de polder, maar dit is voor een mainstream festival als Lowlands natuurlijk een heel fatsoenlijk openingsoffensief. Ook om tegenover het huidige BKS-geweld te zetten.
#44
Matig voor ons. Voor de LL waarschijnlijk fantastisch. Ieder zijn ding natuurlijk.
#45
(14-12-2016, 10:26)Stefan Wrote: The wait is over! We are excited to reveal the first acts for Flow Festival 2017! Lana Del Rey, The xx, Aphex Twin, Flume, London Grammar, Vince Staples, Angel Olsen, Jenny Hval, Maceo Plex, Jon Hopkins, FEEL MY BICEP, ALMA, MC Taakibörsta, Femme En Fourrure and Kauriinmetsästäjät will perform in Suvilahti, Helsinki next August!

Dit wordt het overwegen waard, kan ik gelijk op bezoek bij een vriendin. Had de ticketprijs goedkoper geschat.
#46
(14-12-2016, 11:58)Sphinx Wrote:
(14-12-2016, 11:14)matthijs603 Wrote:
(14-12-2016, 11:11)Enzo Wrote: Dit is toch gewoon heel erg zouteloos.

Dit vooral ja.

Jup, vind er totaal niks aan, terwijl ik tot nu toe vanaf 2011 elk jaar gegaan ben. Zoveel herhaling alleen al.

Vanaf 2011.. Jij vond gehypte Lowlands dus leuker/beter?
#47
Gezien het waarschijnlijke aanbod niet eens zo'n slecht lijstje voor LL, hoewel M&S, Elbow, The XX, Editors en Alt-J natuurlijk reteveilige 3FM indie is.
Denk dat het aanbod aan headliners ook gewoon nogal schraal is komende zomer, met Arcade Fire en Radiohead die al in juni touren.
#48
Ben overigens benieuwd wat er met DTRH gaat gebeuren komend jaar, ik zie het uitblijven van namen niet als een gunstig teken voor dat festival.
#49
Ik verwacht deze zomer ook Kasabian en QOTSA nog ergens
#50
(15-12-2016, 09:57)Punkprincess1906 Wrote:
(14-12-2016, 11:58)Sphinx Wrote:
(14-12-2016, 11:14)matthijs603 Wrote:
(14-12-2016, 11:11)Enzo Wrote: Dit is toch gewoon heel erg zouteloos.

Dit vooral ja.

Jup, vind er totaal niks aan, terwijl ik tot nu toe vanaf 2011 elk jaar gegaan ben. Zoveel herhaling alleen al.

Vanaf 2011.. Jij vond gehypte Lowlands dus leuker/beter?

Ik ben nu 22 dus zoveel keuze had ik niet.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)