Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die dude(tte) kan ik juíst uitstaan!
#26
Morgan Freeman lijkt me geen kwaaie..
Reply
#27
Özcan Akyol
Reply
#28
Ewald Engelen
Reply
#29
Paul Witteman
Reply
#30
De vrouw die in bovenleiding klom. Sta al een tijdje te wachten tot ik weer verder kan reizen, de tijd van wachten kon ik een stuk nuttiger gebruiken.
Reply
#31
Dus haar kan je juist wel uitstaan? :p
Reply
#32
Normaal gesproken vind ik het niet erg om te wachten, maar zit momenteel in de drukste periode wat ik ooit heb gehad met studeren (tot morgen dan eindelijk rust t/m vrijdag). Daarbij erge studie ontwijkend gedrag om te gaan gamen bijvoorbeeld kwam ik maar aan de 30 uur slaap afgelopen week, ik moest twee uur wachten en zat van 'ik kon nu ook in bed liggen, maar dat gaat nu niet omdat er een randmongool in een bovenleiding ging beklimmen'.
Reply
#33
Heb je gezien in welk topic je dit hebt gepost?
Reply
#34
Owh morgen, excuus.
Reply
#35
Tom Waes. Mooie vent, fantastisch reisprogramma.
Reply
#36
Hein Devos. De geluidsman van Church of Ra/Neurosis/De Kreun/Sleep en allround eindbaas.
Reply
#37
Rapper Sjors.

*fap* *fap*
Reply
#38
(13-02-2018, 15:33)TheUncleG Wrote: Rapper Sjors.

*fap* *fap*

Die nieuwe video met de realdoll is weer zo'n giller.
Reply
#39
Weer een echte parel, al weet ik niet wie er een beter gevoel voor acteren heeft: Sjors of de pop.
Reply
#40
Ik weet nooit goed wat ik van die jongen moet vinden. Eerst heb ik altijd gedacht dat hij helemaal niet zo dom was en een soort Adje 2.0 was (of een Brit Dekker die in het echt ook helemaal niet zo dom is als op TV). Maar na zijn befaamde carrière switch ben ik er zeker van dat het inderdaad een doorgedraaide mafketel is. En nu weet ik niet of ik zijn "geeft geen fuck mentaliteit" moet waarderen, of dat ik enorm medelijden moet hebben dat niemand zo'n enorme autist tegen zichzelf in bescherming neemt.
Reply
#41
Maar is hij uberhaupt autistisch?

Ik vraag me zeker af wat voor management hier allemaal achter zit.
Reply
#42
(13-02-2018, 17:58)hythloth Wrote: Maar is hij uberhaupt autistisch?

Ik vraag me zeker af wat voor management hier allemaal achter zit.

Blijkbaar zijn ouders.
Reply
#43
Ik vond het nog wel oke toen hij zich voor schut zette met zijn muziek, immers is het knap als iemand met een beperking zoals hij heeft zichzelf goed kan voorzien. Echter heb ik daar nu wel mijn bedenkingen bij nu hij allemaal vage sekstapes zit te maken.
Reply
#44
Ja, en nu hangt die ranzige Kim Holland ook nog als een aasgier om hem heen.
Reply
#45
O ik zie nu pas waar jullie het over hebben. Ik dacht dat het ging om zijn laaste "rap" clip met die opblaaspoppen op youtube. Maar blijkbaar gaat dit over dezelfde rapper, met dezelfde pop maar dan op een ander platform dan youtube.....
Reply
#46
Wat is iedereen hier weer heerlijk zichzelf vandaag.
Reply
#47
Floortje Dessing.
Reply
#48
Suzanne Schulting. Mooi dat er nog topsporters zijn die zeggen wat ze denken.
[+] 1 user says Thank You to Murdoc Niccals for this post
Reply
#49
Dat zijn er toch wel veel meer, de handbalvrouwen hebben dat ook bijvoorbeeld.

Maar betekent dit ook dat je Kjeld Nuis ook mag? Die heeft nogal gedaan wat hij dacht op dat moment, maar ik vind dat echt superdom.

En bij Suzanne is het dan ook dat ze zichzelf nogal overschat op de lange baan, ze ging niet voor een 8e plaats meedoen bij het NK, maar ik vermoed dat ze niet bedoelde dat ze dan niet eens die 8e plaats zou halen. Eigenlijk vind ik haar sowieso heel irritant, heel overdreven en dan dat constante gejank als op de training iets even niet lukt en dan volledig instort, maar goed ze heeft afgelopen weekend laten zien dat ze op dat gebied iets gegroeid is en minder labiel rondloopt en als wel alles op de juiste plek valt is het fantastisch om naar te kijken, maar qua persoonlijkheid heb ik meer met Yara van Kerkhof.
Reply
#50
(15-01-2019, 11:29)Willie Wrote: Maar betekent dit ook dat je Kjeld Nuis ook mag? Die heeft nogal gedaan wat hij dacht op dat moment, maar ik vind dat echt superdom.
Ik schreef toch echt 'zeggen'. Met het gedrag van alfamannetje Nuis heb ik ook niets. Ik vond het gewoon mooi dat Schulting hem en plein public op zijn nummer zette.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)