Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die dude(tte) kan ik juíst uitstaan!
Deze 2 West Ham dudes https://twitter.com/fumanchu6666/status/...0139282432

Maar schande hoor, de slechte organisatie van de veiligheid. Zwarte hoodies breken door een hek en supposten staan met de handen in de zakken. De ME komt 10 minuten te laat aan als het leed al geleden is.
Reply
Volgens mij draait dit niet meer om voetbal, en eerder om te bewijzen welke Nederlandse club de ergste hooligans heeft.
Reply
Sowieso eens beginnen met die Ultra socials waar ze elkaae ophitsen en beelden van hun heldendaden gepubliceerd worden te verbieden. Uiteindelijk draait het allemaal om aandacht.
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
Ja, dit. Net als die kelderklasse accounts waar je lekker kan lachen om de lompste overtredingen.
Reply
Iggy <3
Reply
Ancelotti.
Reply
Marcel van Roosmalen.
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
Debora Fernald. Authentiek en instant cult. Fuck burgerlijke politiek ayway.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
(31-05-2023, 07:35)Gerblansky Wrote: Marcel van Roosmalen.

Al zou ik er toch voor passen om bij die 3 rottende wonden aan de tafel te schuiven.
Reply
(31-05-2023, 19:43)Uplift Wrote: Debora Fernald. Authentiek en instant cult. Fuck burgerlijke politiek ayway.

100% eens. Alleen al door de zin "Als je niet weet hoe Mens erger je niet werkt, erger je je kapot."

Verder had GL haar ook wat begeleiding kunnen geven.
Reply
"Ik dacht: ik laat ze even huilie-huilie doen, maar ze kwamen er niet overheen."

HELDIN
Reply
Ik mag toch hopen dat de sarcasme-modus hier volop aan staat?
Reply
100% niet. Politiek is te deftig en particratieën zijn inherent ondemocratisch.

Het is tegelijk hilarisch, daar niet van.
Reply
(01-06-2023, 13:06)matthijs603 Wrote: Ik mag toch hopen dat de sarcasme-modus hier volop aan staat?


Het is een volksvertegenwoordiging he? Dus ook de bedoeling dat hier niet alleen hoogopgeleide mensen aan meedoen. Ja, ze had zich beter kunnen verdiepen, maar de partij/fractie heeft haar ook wel echt in de steek gelaten. Dus zit dan ook maar lekker op de wonden.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(01-06-2023, 13:12)Uplift Wrote: 100% niet. Politiek is te deftig en particratieën zijn inherent ondemocratisch.

Maar dan nog is een politicus die moet stemmen voor de Eerste Kamer, dat niet snapt en dan boos wordt dat haar dit niet is uitgelegd toch.. op zijn minst niet bepaald de juiste persoon op de juiste plek? (Dat ze op Volt stemde, prima hoor, maar die uitleg...)
[+] 1 user says Thank You to matthijs603 for this post
Reply
(01-06-2023, 13:20)Schobbeyak Wrote:
(01-06-2023, 13:06)matthijs603 Wrote: Ik mag toch hopen dat de sarcasme-modus hier volop aan staat?


Het is een volksvertegenwoordiging he? Dus ook de bedoeling dat hier niet alleen hoogopgeleide mensen aan meedoen. Ja, ze had zich beter kunnen verdiepen, maar de partij/fractie heeft haar ook wel echt in de steek gelaten. Dus zit dan ook maar lekker op de wonden.

Misschien ga ik er dan te gemakkelijk vanuit dat een volksvertegenwoordiger met welk opleidingsniveau dan ook dit wel snapt. Hoe kun je anders die rol uitvoeren? Of ben ik nu echt aan het onderschatten hoe moeilijk de opdracht is om bij een stem voor de verdeling in de Eerste Kamer te snappen dat je dus stemt voor de verdeling in de Eerste Kamer?
Reply
Als je in een particratie leeft, dan moet je als partij ook verantwoordelijkheid nemen voor je mandatarissen én wie je op de lijst zet. Dus het ligt volledig aan GL.

En 'juiste persoon op de juiste plek' ain't gonna fly. Wie zei ook alweer dat een kok president moet kunnen zijn?
Reply
Ik bedoel; als we gaan pretenderen / democratie-larpen en geilen op het concept 'volksvertegenwoordiging', dan kun je dat gegeven ook maar best consequent en letterlijk interpreteren.
Reply
(01-06-2023, 13:23)Uplift Wrote: Als je in een particratie leeft, dan moet je als partij ook verantwoordelijkheid nemen voor je mandatarissen én wie je op de lijst zet. Dus het ligt volledig aan GL.

En 'juiste persoon op de juiste plek' ain't gonna fly. Wie zei ook alweer dat een kok president moet kunnen zijn?

Nou prima, dan ligt het ook aan GL, maar om iemand die zo'n enorme blijk van onkunde in haar functie toont nou zonder ironie in dit topic te plaatsen. Tsja.
Reply
Blijk van onkunde m.b.t. de stemprocedure, ja. Een welkome dissonante stem binnen een particratie: ook, al maak ik er wellicht meer van dan het is.

Cult, hilarisch en verfrissend omwille van de eerlijkheid en het totale gebrek aan zelfbelang: vooral dat!
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Dat van die dissonante stem, dat ben ik helemaal niet met jullie oneens hoor. Het gaat mij echt om de onkunde m.b.t. de stemprocedure.
Reply
Nathan Vandergunst (coole achternaam btw).
Reply
Pfft dat is toch ook maar een opportunist die geld wil verdienen op basis van onzin, hoor. De hele fittie met CeMi drie jaar geleden, dat vond ik wel lachen. Verder een toonbeeld van een generatie die veel vraagtekens oproept.
Reply
Rob Harmeling via de Avondetappe
Reply
(19-07-2023, 22:06)rob12nl Wrote: Rob Harmeling via de Avondetappe
 
Ik ben juist gestopt met kijken vanwege hem, die man voert elk jaar precies dezelfde act op in dat programma.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)