Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graz 2.1
(28-07-2022, 16:24)Gunnar Wrote: Gaat al die ophef om de post waarin Wille indirect Fender klapmongool noemt? Ik heb wel erger gezien en juist Fender is nogal van het type dat vol overtuiging zijn eigen wereldvisie hier verkondigd. Prima, maar dan moet je ook tegen een zuchtje tegenwind kunnen imo.

Tegenwind is goed, maar op de man spelen is onnodig. Niks mis met verschillende meningen en wereldbeelden, want een forum moet geen echo kamer worden. Zijn daarnaast ook al genoeg forums waar de cultuur volledig is verziekt doordat mensen elkaar niet met respect behandelen, zoals een Inforoo, en ik denk niet dat mensen dat hier willen.
Reply
Ik denk dat jullie allemaal een punt hebben. Met respect behandelen moet de standaard zijn. Geflirt met fascisme maak ik met de grond gelijk. Dat geldt ook voor personen die hier mooi weer spelen en op andere fora een andere koers varen.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Tsja ik wacht onder hetzelfde mom ook nog steeds op die Grazzer die mij wist te wonen en weet waar kinderen op school zitten (tip voor de gene, klik volgende keer op linkjes op dit forum achter een Proxy ofzo, dit was heel makkelijk). Naar mijn inziens is dat totaal niet nodig op dit forum. Ik denk dat vrijwel alle forumers hier prima mensen zin , soms misschien wat irritant en dan zal ik vast bovenaan het lijstje staan.

Maar laten we hier een klein beetje normaal tegen elkaar doen,
En ik ben echt niet Roomser dan de Paus hoor.
Reply
Ik negeer bewust sommige topics hier, dus heb ikgelukkig gemist.

Maar ik zie dat er ook echt oprecht met elkaar meegeleefd wordt als dingen misgaan. Dat vind ik mooi te zien op dit toch voornamelijk mannenforum.

Probeer dus met elkaar te praten, en niet direct te posten als iemand je aan het uitdagen is. Be the better man en dat zulks.
Reply
(28-07-2022, 21:50)Indiaantje89 Wrote: Tsja ik wacht onder hetzelfde mom ook nog steeds op die Grazzer die mij wist te wonen en weet waar kinderen op school zitten (tip voor de gene, klik volgende keer op linkjes op dit forum achter een Proxy ofzo, dit was heel makkelijk). 

Wow, dat is zelfs ziekelijk. Kun je zo iemand op basis van account niet aanpakken? Dat kan namelijk echt niet.
Reply
Wtf Indiaantje? Is dat echt gebeurd hier?
Reply
Ja na een corona discussie via een nieuw accountje. Het is inmiddels achter de rug hoor, dus niet van nu.
Reply
Tering, dat is wel heel bizar.
Reply
Heb je aangifte gedaan @Indiaan?
[+] 4 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Wtf ik hoop dat die persoon niet meer op Graz zit?
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
(28-07-2022, 21:50)Indiaantje89 Wrote: Tsja ik wacht onder hetzelfde mom ook nog steeds op die Grazzer die mij wist te wonen en weet waar kinderen op school zitten (tip voor de gene, klik volgende keer op linkjes op dit forum achter een Proxy ofzo, dit was heel makkelijk). Naar mijn inziens is dat totaal niet nodig op dit forum. Ik denk dat vrijwel alle forumers hier prima mensen zin , soms misschien wat irritant en dan zal ik vast bovenaan het lijstje staan.

Maar laten we hier een klein beetje normaal tegen elkaar doen,
En ik ben echt niet Roomser dan de Paus hoor.
wtf

in het vervolg gerust even laten weten...
dat is echt not done
Reply
Ik wil me er liever niet te veel over uitlaten als jullie het niet erg vinden. Het is inmiddels achter de rug en die persoon weet zelf ook maar al te best dat het fout was. Dus ik laat het voorlopig hierbij.
[+] 2 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
(28-07-2022, 18:35)Timothy's Monster Wrote: Ik denk dat jullie allemaal een punt hebben. Met respect behandelen moet de standaard zijn. Geflirt met fascisme maak ik met de grond gelijk. Dat geldt ook voor personen die hier mooi weer spelen en op andere fora een andere koers varen.

Dat laatste vind ik een mooie voor het Graz Boulevard topic.
Reply
(28-07-2022, 21:50)Indiaantje89 Wrote: Tsja ik wacht onder hetzelfde mom ook nog steeds op die Grazzer die mij wist te wonen en weet waar kinderen op school zitten (tip voor de gene, klik volgende keer op linkjes op dit forum achter een Proxy ofzo, dit was heel makkelijk). Naar mijn inziens is dat totaal niet nodig op dit forum. Ik denk dat vrijwel alle forumers hier prima mensen zin , soms misschien wat irritant en dan zal ik vast bovenaan het lijstje staan.

Maar laten we hier een klein beetje normaal tegen elkaar doen,
En ik ben echt niet Roomser dan de Paus hoor.


Dit is echt het ziekste wat ik in bijna 20 jaar hier heb meegemaakt.
Reply
Ik wil deze goede 'discussie' niet te kort doen..

Maar 20 jaar hier.. klinkt ook niet heel gezondWink

Maar ik ben er ook schuldig aan... Maar destijds vooral kijken op de homepage naar voorspellingen van René

Verder eens met de boodschap: respect voor elkaar...ook al deel je elkaars mening niet. Het fijne hier is dat je goed kunt discussiëren . Lief en leed kan en mag delen ...

Dat is prijzenswaardig, laten we dat ook zo houden. Kleinschalig genoeg voor. En top indiaan dat je dit initiatief hebt genomen om het zo even te melden.
[+] 2 users say Thank You to Wailer for this post
Reply
(28-07-2022, 16:24)Gunnar Wrote: Gaat al die ophef om de post waarin Wille indirect Fender klapmongool noemt? Ik heb wel erger gezien en juist Fender is nogal van het type dat vol overtuiging zijn eigen wereldvisie hier verkondigd. Prima, maar dan moet je ook tegen een zuchtje tegenwind kunnen imo.

indirect?
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Wilde er eigenlijk niet echt aandacht aan schenken, maar ja... Voor die 2 personen die me hier telkens denken te triggeren - of weet ik veel wat nog... heb ik slecht nieuws. Ik slinger never (zoals deze enkelingen dikwijls wel) zomaar namen, meningen of achtergronden in 't rond. Probeer altijd argumenten/bronnen te gebruiken voor een mening die ik hier plaats. Ik zie deze plek namelijk als een overwegend intelligent forum, waar iedereen er toe doet. Dit is namelijk 't ongeveer unieke graz waar wij gaarne + zonder vooroordelen elkaars meningen mogen/kunnen peilen:  Het mag gerust hard, maar daarnaast wel altijd menselijk en sociaal bewogen. Iemand die op de persoon blijft spelen neem ik via Graz overigens al de laatste 8 jaar niet echt serieus meer. In 't begin dat ik hier postte was zoiets overigens nog tamelijk common. In 't begin reageerde ik daar weleens furieus op. Echter: boeit me zoiets tegenwoordig nauwelijks meer. En: Bedreigingen uit zo 'n milieu nodig ik tegenwoordig hartelijk uit om te proberen me maar eens in natura te ontmoeten voor een open conclaaf. In m 'n directe omgeving hier heb ik op dergelijk gebied al diverse figuren (wappies, klimaat ontkenners + blauw-wit-rood types) stevig wakker geschud. Ook de stickerfiguren en extremere entiteiten weten inmiddels wel waar ze staan. Be my guest derhalve. No worry 's verder dus overige forumgenoten. We houden 't hier wel in de hand dacht ik zo. Dit soort (naïeve) uitwassen verdwijnen meestal vanzelf als 't effect nagenoeg nihil blijkt te zijn geweest. Een soms extremere mening hoort overigens best wel bij deze club. Respecteer elkaar daarnaast.
[+] 11 users say Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Hebben we weer bezoek van...?
Reply
Ik wilde Graz 2.0 even bezoeken. Kom ik op een of ander Oostenrijks Taekwondo forum uit: http://tkdforum.at/. Zijn we nu officieel geswitched naar Graz 2.1? Of moet er toch nog een ploegje Grazzers naar Oostenrijk worden gestuurd om deze Taekwondo dudes en dudettes een lesje te leren?
[+] 2 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
Krijg hier sterke cobra kai vibes van, laten we die gasten een lesje leren.
Reply
(15-02-2023, 09:21)Indiaantje89 Wrote: Ik wilde Graz 2.0 even bezoeken. Kom ik op een of ander Oostenrijks Taekwondo forum uit: http://tkdforum.at/. Zijn we nu officieel geswitched naar Graz 2.1? Of moet er toch nog een ploegje Grazzers naar Oostenrijk worden gestuurd om deze Taekwondo dudes en dudettes een lesje te leren?
Hoe kwam jij bij Graz 2.0?
Reply
Hoe voeg je een poll toe aan een nieuwe post? Ik zie onderin wel dat ik die optie kan aanklikken, maar niet waar ik die poll dan kan maken.
Reply
Nadat je dat klikt komt er op de volgende pagina de optie om de pollvragen in te stellen. Herinner ik mij.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Heeft iemand een idee hoe het gaat met kurtje?
Reply
Ik heb hem tijden terug eens gePM'd, helaas zonder antwoord.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)