Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graz 2.1
(24-11-2016, 14:51)BigBird Wrote: Zou wel fijn zijn als iedereen nu een Avatar kiest, oogt wat fijner.

Eens.

Nog fijner had geweest als de site automatisch deze had om kunnen zetten naar 60x60 formaat. Nu moest ik zelf gaan kutten.
Reply
(24-11-2016, 14:51)BigBird Wrote: Zou wel fijn zijn als iedereen nu een Avatar kiest, oogt wat fijner.

Done.
Reply
(24-11-2016, 14:57)Melliw Naj Wrote:
(24-11-2016, 14:53)Jorrit Wrote:
(24-11-2016, 14:34)Melliw Naj Wrote: Is het mogelijk dat de home pagina ook een mobiele versie krijgt? Alleen de geplaatste berichten krijgen een mobiele vorm bij mij.

Last post werkt voor mij niet op een telefoon.

En wie is de onzichtbare lid?

Je kan geloof ik inschakelen dat je niet zichtbaar bent in 'who's online', maar dat wil ik nog uitschakelen. Anoniem zijn doe je maar elders Wink

M.b.t. mobiele versie; neen, ik kan geen volledige websites bouwen.

Ik weet wat het inhoud, ik vraag mij alleen af wie de ene persoon is die nu anoniem is. 

Awh balen.

Doet reparatie nog iets?
Zeker, als je een post van iemand rate dan krijg die gene daar + of - rep voor.
Reply
Ziet er goed uit en dank voor het vele werk dat je er in hebt gestoken. Die kalender functie is wel makkelijk en ik zal trachten om ook een avatar te regelen.
Reply
- De Avatar is wel een stuk kleiner, of heb ik daar ook met mijn instellingen lopen kutten?
- Mails uitzetten werkte bij mij direct prima Jorrit
- Melliw Naj: je zit jezelf gewoon reputation points te geven..... --> Jorrit uitschakelen die hap Wink
Reply
Zo, ik heb eindelijk een avatar.
Reply
Fijne update, thanks Jorrit.

Gelijk maar eens een nieuwe avatar genomen.
Reply
Het nieuwe forum gaat even wennen worden, maar ziet er wel een pak moderner uit. Kudos aan Jorrit, het enige 'nadeel' is dat iedereen zijn avatar gaat aanpassen.
Edit: Die 'wie is online' pagina is best wel een interessante toevoeging.
Reply
Ik krijg nog steeds mails van de topics waar ik voor het uitzetten al op had gereageerd. (Inmiddels bij de topics 'unsubscribe' gevonden, neem aan dat dat werkt).
Reply
(24-11-2016, 15:26)kurtje Wrote: - De Avatar is wel een stuk kleiner, of heb ik daar ook met mijn instellingen lopen kutten?
- Mails uitzetten werkte bij mij direct prima Jorrit
- Melliw Naj: je zit jezelf gewoon reputation points te geven..... --> Jorrit uitschakelen die hap Wink
Ik vind quotes nu echt heel onoverzichtelijk, aangezien je door de witte achtergrond geen verschil tussen normale posts opmerkt. Mag dat weer een kleurtje krijgen, zoals het licht grijze op 2.0?

(24-11-2016, 12:43)Eddie Bass Wrote:
(24-11-2016, 12:42)Loov Wrote: Werkt hier ook niet...

hier ook al proberen uit te vinken... Sad

(24-11-2016, 18:17)matthijs603 Wrote: Ik krijg nog steeds mails van de topics waar ik voor het uitzetten al op had gereageerd.

http://www.wattes.nl/forum/usercp.php
--> Instellingen wijzigen
--> Bij kopje Berichten en Meldingen (tenminste) de vakken 1, 2, 5, en 7 uitvinken
--> Standaard methode voor abonneren op topics aanpassen naar: Niet abonneren

Ik had mezelf daarvoor per ongeluk al voor één topic geabonneerd. Die instellingen kun je in het topic zelf aanpassen. Je abonnement wordt onderaan vernoemd als je een reactie typt in het betreffende topic.
Reply
Excuus voor de misinterpretatie dan, het is wat moeilijk af te lezen. Lees ik het dan goed dat je reputatie van Jorrit ontvangen hebt?
Reply
Wellicht is deze vraag al gesteld, maar moet ik echt alle post gaan doornemen om van die vetgedrukte af te komen?
Reply
Hoeft niet. Als je bovenin op Berichten van vandaag of View unread posts klikt dan komt er links boven alle topics in het klein 'Mark all threads read' te staan. Daarop klikken verhelpt dit.
Reply
Wow. Ik ben een keer een week weg en alles is anders. Ziet er op het eerste gezicht goed uit!
Reply
Kurtje en Melliw Naj bedankt, het is geregeld.
Reply
Waarom ben ik niet Dronegestapo Approved?
Reply
Mooi moment om Colin te verruilen voor Jonny.
Reply
Hij houd ook bij hoe lang je online bent geweest. Daar kunnen we mooi wedstrijdjes mee gaan houden. Hoe tering moeilijk trouwens om een goed plaatje van 35 X 35 te vinden.
Reply
(24-11-2016, 19:27)kurtje Wrote: Hoeft niet. Als je bovenin op Berichten van vandaag of View unread posts klikt dan komt er links boven alle topics in het klein 'Mark all threads read' te staan. Daarop klikken verhelpt dit.

dank u
Reply
(24-11-2016, 20:16)Loov Wrote: Waarom ben ik niet Dronegestapo Approved?
Gerelateerd aan het aantal posts.

Zal even kijken of ik quotes een ander kleurtje kan geven. Is inderdaad vrij onoverzichtelijk.
Reply
ziet er goed uit Wink
ineens een avatar gepakt Smile
Reply
(24-11-2016, 21:26)Jorrit Wrote:
(24-11-2016, 20:16)Loov Wrote: Waarom ben ik niet Dronegestapo Approved?
Gerelateerd aan het aantal posts.

Zal even kijken of ik quotes een ander kleurtje kan geven. Is inderdaad vrij onoverzichtelijk.

En een (hyper)link? Het is nu zo donkerblauw dat het amper opvalt.
Reply
Done.
Reply
Heb me onderschrift inmiddels zelf aan kunnen passen. Zouden we verjaardagskalender er wel ff uit kunnen slopen? We zijn gvdm het VIVA forum niet.
Reply
(24-11-2016, 22:07)Loov Wrote: Heb me onderschrift inmiddels zelf aan kunnen passen. Zouden we verjaardagskalender er wel ff uit kunnen slopen? We zijn gvdm het VIVA forum niet.

Zeker, was ik nog niet aan toegekomen.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)