Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graz 2.1
Als ik hier ben:

http://www.wattes.nl/forum/index.php

Kun je dan van de Graz links boven een link maken naar de home page? Dus: http://www.wattes.nl/forum/index.php

Handig voor mac gebruikers die geen F5 hebben ofzo.
Reply
(24-11-2016, 12:13)Loov Wrote: Als ik hier ben:

http://www.wattes.nl/forum/index.php

Kun je dan van de Graz links boven een link maken naar de home page? Dus: http://www.wattes.nl/forum/index.php

Handig voor mac gebruikers die geen F5 hebben ofzo.

Cmd + R is de F5 van Mac OS. 

Knopje "Last Post" lijkt trouwens hetzelfde te doen als wat "New Post" deed in 2.0. Moet je wel een keer alles als gelezen hebben. De opties "View Unread Posts" bovenaan lijken me trouwens ook handig! 

Je kan nu trouwens ook zien welke forum iedereen aan het bekijken is: http://www.wattes.nl/forum/online.php
Reply
Krijgen jullie ook elke keer een mail als iemand iets post? Vet irritant ook al heb ik alle subscriptions uit staan.

En zou je nog steeds die Graz links boven willen linken naar de home page? Tongue
Reply
Ik wilde net dus gaan klagen dat ik nu de hele tijd mails krijg. Heb gewoon rigoureus alle notificaties uitgezet omdat de mails blijven komen maar dat heeft ook niet geholpen.
Reply
Misschien even hier kijken? http://www.wattes.nl/forum/usercp.php?action=options
Reply
Ja ik heb gewoon alles uitgezet wat je kan uitzetten in alle menu's van het user CP Tongue
Reply
Werkt hier ook niet...
Reply
(24-11-2016, 12:42)Loov Wrote: Werkt hier ook niet...

hier ook al proberen uit te vinken... Sad
Reply
Ziet er goed uit, mijn complimenten!

Nog wel een detail: bij de vorige versie als ik op new posts klikte, scrolde het scherm al automatisch naar de nieuwe reacties die ik nog niet las. Lukt het om dit weer in te voeren?
Reply
Last post doet precies hetzelfde als New posts op het vorige forum tok?

Zelf geen last van dat e-mail verhaal. Heb nu alle users via de database 'unsubscribed' van alle threats, dat zou het moeten doen denk ik?
Reply
(24-11-2016, 13:31)Jorrit Wrote: Last post doet precies hetzelfde als New posts op het vorige forum tok?

Zelf geen last van dat e-mail verhaal. Heb nu alle users in de database 'unsubscribed' van alle threats, dat zou het moeten doen denk ik?

Aah, ik zag die knop niet. Trouwens, ik heb het gevoel dat "Last post" altijd naar de laatste post gaat? Dus stel: ik heb vijf posts niet gelezen in een draad, dan gaat-ie in mijn ogen automatisch naar de allerlaatste post? Ach, het is mierenneuken dit  Smile
Reply
Hehe, ik mis die functie ook wel een beetje hoor Rockbeer. Fijn als het gelukt is om de mails uit te schakelen, Jorrit!
Reply
(24-11-2016, 13:38)Rockbeer Wrote:
(24-11-2016, 13:31)Jorrit Wrote: Last post doet precies hetzelfde als New posts op het vorige forum tok?

Zelf geen last van dat e-mail verhaal. Heb nu alle users in de database 'unsubscribed' van alle threats, dat zou het moeten doen denk ik?

Aah, ik zag die knop niet. Trouwens, ik heb het gevoel dat "Last post" altijd naar de laatste post gaat? Dus stel: ik heb vijf posts niet gelezen in een ik draad, dan gaat-ie in mijn ogen automatisch naar de allerlaatste post? Ach, het is mierenneuken dit  Smile

Volgens mij moet je eerst alle topics opnieuw een keer gelezen hebben en daarna werkt het uitstekend! (tip: er zit een "mark all topics read" linkje rechts onder op de homepage)
Reply

Aah, ik zag die knop niet. Trouwens, ik heb het gevoel dat "Last post" altijd naar de laatste post gaat? Dus stel: ik heb vijf posts niet gelezen in een ik draad, dan gaat-ie in mijn ogen automatisch naar de allerlaatste post? Ach, het is mierenneuken dit  Smile

Nope, volgens mij pakt 'ie dan alle nieuwe posts en niet alleen de laatste.

Laat even weten of jullie nog mails krijgen.
Reply
En die warning knop is kapot, mijn warning level is namelijk nog 0%
Reply
(24-11-2016, 13:42)Willie Wrote: En die warning knop is kapot, mijn warning level is namelijk nog 0%

En nu? :p
Reply
Aah, ik zie wel in het rood "unread post" staan. Ik vermoed dat dit sowieso 5 pagina's lang gaat zijn op die bewuste woensdagmiddag in maart. Vanavond zal ik eens checken of het inderdaad goed gaat Wink
Reply
Lay-out is even wennen, maar het is fijn dat we weer dingen kunnen.

Ik ga ff een paar mensen 'reppen'.
Reply
(24-11-2016, 09:14)kurtje Wrote: Het aanpassen van grootte gaat nog niet goed. Zie mijn handtekening als voorbeeld.
Done.
Reply

Aah, ik zag die knop niet. Trouwens, ik heb het gevoel dat "Last post" altijd naar de laatste post gaat? Dus stel: ik heb vijf posts niet gelezen in een draad, dan gaat-ie in mijn ogen automatisch naar de allerlaatste post? Ach, het is mierenneuken dit  Smile

Klik op het groene pijltje links van de topictitel, dan gaat ie wel naar de eerste van de nieuwe posts.

Sowieso staat binnen het topic trouwens naast alle nieuwe posts "Unread post" in het rood.
Reply
Ziet er mooi uit, lekker fris, goed gedaan hoor!
Reply
(24-11-2016, 14:34)Melliw Naj Wrote: Is het mogelijk dat de home pagina ook een mobiele versie krijgt? Alleen de geplaatste berichten krijgen een mobiele vorm bij mij.

Last post werkt voor mij niet op een telefoon.

En wie is de onzichtbare lid?

De Zeemeerman.

Duizendmaal kudos als je die snapt.
Reply
Aah, het werkt inderdaad zoals geschetst. Puik werk!
Reply
Zou wel fijn zijn als iedereen nu een Avatar kiest, oogt wat fijner.
Reply
(24-11-2016, 14:34)Melliw Naj Wrote: Is het mogelijk dat de home pagina ook een mobiele versie krijgt? Alleen de geplaatste berichten krijgen een mobiele vorm bij mij.

Last post werkt voor mij niet op een telefoon.

En wie is de onzichtbare lid?

Je kan geloof ik inschakelen dat je niet zichtbaar bent in 'who's online', maar dat wil ik nog uitschakelen. Anoniem zijn doe je maar elders Wink

M.b.t. mobiele versie; neen, ik kan geen volledige websites bouwen.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)