Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naar welk recent "album" heb jij geluisterd?
#51
Tinariwen - Elwan. Mooie plaat met o.m. bijdragen van Kurt Vile en Mark Lanegan. Op zich meer van hetzelfde, maar duidelijk met de ambitie om dé desert blues referentie te blijven.
Reply
#52
Ik heb hem geluisterd, maar het bleek Afrikaanse muziek.
Was dat de wel de beoogde versie die ik beluisterde?
Reply
#53
Afrikanen kunnen geen desert blues maken, Uplift. Snap dat dan!
Reply
#54
Desert en blues bezitten ze genoeg, maar de muziek??
Reply
#55
Prachtige post, zo leefden mensen dus in het pre-google tijdperk.
Reply
#56
(20-02-2017, 13:20)Fenderboy Wrote: Desert en blues bezitten ze genoeg, maar de muziek??

Wow, gast. Wat?
Reply
#57
Heren, heren, zo voeren we hier geen gesprekken meer met elkaar hè. Wat hebben we vorige nou afgesproken in het BKS topic?!
Reply
#58
(20-02-2017, 13:21)Koen Wrote:
(20-02-2017, 13:20)Fenderboy Wrote: Desert en blues bezitten ze genoeg, maar de muziek??

Wow, gast. Wat?

Ik zal de verkeerde link opgepakt hebben..
Het klonk online meer als desert folklore.
Reply
#59
https://play.spotify.com/album/55iBUPoUCslfK6Wt1WKY2v
Reply
#60
Ik had toch dezelfde op youtube.
Had waarschijnlijk iets anders verwacht met bijdragen van Kurt Vile en Mark Lanegan erbij.
Reply
#61
Heerlijk.

Tof album trouwens...Niks grensoverschrijdend maar ze doen t wel weer verdomd goed.
Reply
#62
Ik had waarschijnlijk iets als Ry Cooder - Paris Texas verwacht.
Complete misvatting mijnerzijds.
Reply
#63
(20-02-2017, 10:47)Uplift Wrote: Tinariwen - Elwan. Mooie plaat met o.m. bijdragen van Kurt Vile en Mark Lanegan. Op zich meer van hetzelfde, maar duidelijk met de ambitie om dé desert blues referentie te blijven.

is het weer een afrikaanse dire straits met extra wiet?
Reply
#64
Doen ze ook de African Face?
Reply
#65
Neen. En neen. Gtfo.
Reply
#66
Dirty Projectors. Het klinkt vooral als een soloproject van Longstreth en het kan me nog niet bekoren omdat de irritatie-factor de muzikale intelligentie na een paar luisterbeurten nog steeds overstijgt. Ik ga het nog wel eens een kans geven. In elk geval is het een totaal andere plaat dan de eerste twee.
Reply
#67
Eerste twee?
Reply
#68
Vorige twee dan. Ik weet niet af van het bestaan van een andere DP-plaat voor Bitte Orca.

*edit*: Wikipedia vertelt me dat er nog fucking vijf platen waren waar ik dus nog nooit van gehoord heb. Lol.
Reply
#69
Daarvan heeft Rise Above ook nog wel enige aandacht gehad toentertijd. Over de nieuwste deel ik vooralsnog jouw mening.
Reply
#70
Thundercat - Drunk.

Auw. Die gast ontspoort nog een beetje verder met een onverteerbare plaat tjokvol onnodige featurings. Nog geen positieve noten kunnen opmaken hieruit.
Reply
#71
Die features zijn wel fijn voor de afwisseling (Wiz Khalifa uitgezonderd). Verder eens dat deze plaat nergens over gaat. Het is stonermuziek gemaakt aan het einde van de avond wanneer alle energie op is en elke poging tot gesprek in awkwardness belandt.
Reply
#72
(24-02-2017, 19:46)Uplift Wrote: Thundercat - Drunk.

Auw. Die gast ontspoort nog een beetje verder met een onverteerbare plaat tjokvol onnodige featurings. Nog geen positieve noten kunnen opmaken hieruit.

http://www.demorgen.be/muziek/-drunk-thu...-b672050b/

De Morgen komt nog maar eens hopeloos te laat. Wanhopig.
Reply
#73
Verwacht niets wereldschokkends maar die nieuwe van Moss is best fijn.
Reply
#74
Nieuwe Briqueville. Doen!
Reply
#75
Ik wist de actuele nog niet te traceren maar bedankt voor de tip:

http://www.demorgen.be/muziek/bekijk-hie...-bd12c519/
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)