Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Theater] Wat bezoek jij?
Juf Roos - een partijtje voor gijs

In het begin van Gijs teleurgesteld dat er niemand was op zijn partijtje. Wij waren verstopt achter de stoelen. Toen Juf Roos tot drie telde riepen we verrassing. Gijs was heel blij.

Juf Roos had allemaal opdrachten voor gijs bedacht zodat hij zijn cadeau kon vinden. Maar dat was best lastig. Gijs vond de opdrachten moeilijk, gelukkig hielpen we hem daar mee.

Ook was de kinderboerderij afgesloten, daar had Juf Roos een brief met opdrachten verstopt. Gijs ging weg. Juf Roos wist niet was hij nu weer ging doen. Wij riepen met z'n allen hard Gijs. En toen kwam hij in zijn bouwvakker uniform. Hij mocht toen de kinderboerderij op. En vond toen de brief! Toen kwam het goed.

Uiteindelijk vond zijn cadeau en was hij blij. En gingen we weer tevreden naar huis.
[+] 4 users say Thank You to atthedrive-in for this post
Reply
Ik heb de vorige voorstelling van Juf Roos gezien, ik werd wat kriegelig van de zijige toon en de woorden "daar ken ik een liedje over, zingen jullie mee?".
Reply
Zoon 1, was voor het eerst in het theater. Toevallig zat zijn beste vriend van de opvang voor hem. Heb vooral veel naar zoon gekeken. En die vond het mooi. Gelukkig had hij niet door dat het een inval Roos en inval Gijs waren.
[+] 1 user says Thank You to atthedrive-in for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)