Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hellfest
#76
Goh. Liever niet?
Reply
#77
Wanneer de fuck komen de Deftones nog 'es naar de Benelux. Ik wil Chino nog 'es zien strompelen.
Reply
#78
Trix, graag.
Reply
#79
Ik heb begrepen dat Sun O))) rond is, en Earth tevens van de partij zal zijn. Headliner laat nog even op zich wachten...

nvm: Earth stond al op de affiche
Reply
#80
Ik wil hier niks meer over horen. Kut festival.
Reply
#81
Loov Wrote:Ik wil hier niks meer over horen. Kut festival.
Verder paar standaardnaampjes, dus maak je niet druk Smile Killswitch Engage, Magma.
Reply
#82
Magma als in Magma?

Mag hier een slot op?
Reply
#83
Nu nog wachten tot dat Hellfest Tool als Europe exclusive heeft.
Reply
#84
Dit is niet eerlijk.
Reply
#85
Uplift Wrote:Magma als in Magma?

Mag hier een slot op?

De Franse progrockers, die.
Reply
#86
Loveless Wrote:
Uplift Wrote:Magma als in Magma?

Mag hier een slot op?

De Franse progrockers, die.

Standaardnaampje? Gelukkig op LGW? gezien maar wel fuck.
Reply
#87
Melliw Naj Wrote:
Loveless Wrote:
Uplift Wrote:Magma als in Magma?

Mag hier een slot op?

De Franse progrockers, die.

Standaardnaampje? Gelukkig op LGW? gezien maar wel fuck.
Beetje plagen dit dat. Is ook nog niet officieel bevestigd.
Reply
#88
Quote:Le Running order tant attendu avec le détail des jours et l'annonce des derniers groupes arriveront dans les prochains jours. N'oubliez pas que nous sommes toujours tributaires des décisions et disponibilités des groupes. A noter que nous travaillons également en parallèle sur de nouveaux aménagements. ( Ce qui nous demande énormément de temps.) Comme vous le savez le festival ne se limite pas qu'a une simple liste de groupe, on vous prépare de belles nouveautés pour l'édition 2016 ! Encore un peu de patience...

Oftewel: binnen paar dagen laatste acts + running order. Mogelijk/waarschijnlijk gelijk met Download FR op woensdag.

Zin an.
Reply
#89
permaban
Reply
#90
Kut! En ik kan ook al niet.
Reply
#91
[Image: piSVxuQ.jpg]
Reply
#92
Postertje

[Image: CasAsmjWwAAm2ZL.jpg:large]
Reply
#93
Geen Deftones, das wel huilen. Stonden er origineel wel op volgens mij, maar zullen ze aan Download UK/FR hebben moeten laten vrees ik. Dagtickets morgen in de VVK.
Reply
#94
Jane's Addiction, zeg. Perry heeft het duidelijk nog niet afgeleerd.
Reply
#95
Ik dacht dat Jane's Addiction een naam van formaat was, meer dan headliner 5e podium in ieder geval.
Reply
#96
Jane's Addiction is toch een hypebandje uit de begin jaren 90 dat kunstmatig in leven wordt gehouden door de Lollapalooza oprichter?
Reply
#97
hythloth Wrote:Jane's Addiction is toch een hypebandje uit de begin jaren 90 dat kunstmatig in leven wordt gehouden door de Lollapalooza oprichter?
Was wel vooruitstrevend begin jaren '90 hoor. Nadien een karikatuur. Maar dat is wel in 90% van die ninetiesbands het geval.
Reply
#98
In 2007 nog Perry Farrell's Satellite Party gezien in de Melkweg. Herinner me een aanstellerige zanger en een blonde aziaat die met stripper bewegingen het publiek opgeilde.
Reply
#99
2002 nog een waardige headliner op PKP. Perry adde een halve fles wijn aan het einde van het eerste nummer.
Reply
Uplift Wrote:2002 nog een waardige headliner op PKP. Perry adde een halve fles wijn aan het einde van het eerste nummer.
Toen Korn nog hip was. Go figure.

[Image: 20020824ad.jpg]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)