Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hellfest
https://www.binaural.es/noticias/anuncia...fest-2022/

Per deze website is NIN een European Exclusive op Hellfest.
Reply
Daarvoor is de doelgroep veel te klein en ligt het te dicht bij elkaar. Dat er een landsgrens tussen ligt maakt tegenwoordig niks meer uit.
10 jaar terug hadden ze nog een combi kunnen doen met Arrow classic rock. Een dag classic, een dag metal. Twee afzonderlijke festivals maar met camping én mogelijk voor een combi. Hoeven ze nu ook niet meer aan te beginnen want de metalfestivals zijn tegenwoordig al half classic rock.
Reply
Die industrial dag was voor mij in 2004 een droom geweest. Helaas is Ministry live belabberd, en maken ze nu meer stompzinnige pseudo-trash metal.
Hopelijk wordt er met is NIN alleen exclusief voor festivals, en dat ze nog wel in een zaal staan (met HEALTH inderdaad).
Reply
NIN exclusief is jammer, had ze graag op Werchter gezien.
Reply
iemand hier naar toe geweest de laatste edities?
ik overweeg het misschien wel voor 2023
Reply
(18-10-2022, 10:36)reaper Wrote: iemand hier naar toe geweest de laatste edities?
ik overweeg het misschien wel voor 2023

Afgelopen editie alleen de dag met NIN. Daarvoor in 2012 geweest, maar toen was het terrein kleiner en de camping vooral een puinhoop. Dat was nu allemaal stukken beter geregeld.
Zeer de moeite waard om een keer te bezoeken, al zal de ticketprijs bizar hoog zijn komend jaar en bovendien is het bijna een tombola om aan een ticket te geraken.
Reply
(18-10-2022, 10:47)Timothy\s Monster Wrote:
(18-10-2022, 10:36)reaper Wrote: iemand hier naar toe geweest de laatste edities?
ik overweeg het misschien wel voor 2023

Afgelopen editie alleen de dag met NIN. Daarvoor in 2012 geweest, maar toen was het terrein kleiner en de camping vooral een puinhoop. Dat was nu allemaal stukken beter geregeld.
Zeer de moeite waard om een keer te bezoeken, al zal de ticketprijs bizar hoog zijn komend jaar en bovendien is het bijna een tombola om aan een ticket te geraken.
thanks
Reply
VVK begin om 13 uur vandaag. Vorig jaar was het binnen een paar uur uitverkocht.
Ik heb begrepen dat de ticketprijs rond de 300 zal liggen voor 4 dagen incl. camping.
Reply
(18-10-2022, 11:59)Timothy\s Monster Wrote: VVK begin om 13 uur vandaag. Vorig jaar was het binnen een paar uur uitverkocht.
Ik heb begrepen dat de ticketprijs rond de 300 zal liggen voor 4 dagen incl. camping.
klopt,

ik denk misschien wel een poging te wagen zo meteen
Reply
ja dat wordt niks, nu 40 minuten na de start en ik ben in de nummers 148.000 als wachtende
Reply
en zonet sold out met nog 30k wachtende voor mij
Reply
Ja, doodzonde voor het festival. Ik heb eerlijk gezegd een hekel aan festivals, waarbij je aan een loterij moet deelnemen om een abominabele ticketprijs te betalen.
Jammer, want vooral de undercard is altijd enorm sterk op Hellfest. Daar heeft GMM nog wel iets van te leren.
Reply
(18-10-2022, 16:19)Timothy\s Monster Wrote: Ja, doodzonde voor het festival. Ik heb eerlijk gezegd een hekel aan festivals, waarbij je aan een loterij moet deelnemen om een abominabele ticketprijs te betalen.
Jammer, want vooral de undercard is altijd enorm sterk op Hellfest. Daar heeft GMM nog wel iets van te leren.
inderdaad, prijs was blijkbaar 340€

wou het wel een keertje doen hellfest, omwille van de affiches maar helaas.
en ik ga niet liggen zoeken voor een ticketswapje of dergelijke,
misschien in 24
Reply
340 euro. Jezus. 

Ik vrees voor de prijzen van Roadburn. Maar anders zal ik het allemaal niet zo snel meer betalen. Ga ik wel een andere hobby zoeken of alleen nog naar de kleintjes.
Reply
Volgens mij een prijsstijging van 60 euro. Gewoon dik 20% erbovenop...
Reply
(18-10-2022, 16:19)Timothy\s Monster Wrote: Ja, doodzonde voor het festival. Ik heb eerlijk gezegd een hekel aan festivals, waarbij je aan een loterij moet deelnemen om een abominabele ticketprijs te betalen.
Jammer, want vooral de undercard is altijd enorm sterk op Hellfest. Daar heeft GMM nog wel iets van te leren.

Uitverkocht zonder 1 enkele naam bekend. Not 4 me
Reply
Line up 2023:
https://www.hellfest.fr/en/line-up/
Reply
Voor Hellfest begrippen weinig bijzonders. 2023 lijkt een lastig festivaljaar te worden.
Reply
[Image: 870d60.webp]
Reply
Pffff de kleine letters zijn toch weer erg goed hoor. 

Birds in Row, Bongripper, Earthless, Candlemass, Lorna Shore... 

Ik zou me wel vermaken. Jammer dat een ticket miljoen euro kost.
Reply
Opvallend hoe groot Pantera in de markt gezet wordt. Zal dat serieus zoveel belangstelling voor zijn?
Reply
FOO FIGHTERS
QUEENS OF THE STONE AGE – THE OFFSPRING – MEGADETH
DROPKICK MURPHYS – ROYAL BLOOD – BAD OMENS
ALL THEM WITCHES – BABYMETAL – BIOHAZARD – BRUCE DICKINSON – BRUJERIA – BRUTUS – DARK TRANQUILLITY – DIMMU BORGIR – ETERNAL CHAMPION – FU MANCHU – KORPIKLAANI – KVELERTAK – MADBALL – NOVA TWINS – RHAPSODY OF FIRE – SATYRICON – THE INTERRUPTERS
Reply
Jezus wat kut. Dan nog liever metal dat is blijven steken in het Cambrische tijdperk.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Reply
De undercard is altijd wel goed bij Hellfest. Headliners zijn eigenlijk altijd waardeloos geweest (voor mijn smaak). Die NIN show van vorig jaar gaat toch nooit meer overtroffen worden.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)