Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hellfest
#1
Het Franse Hellfest heeft de eerste lading bands bekend gemaakt. Zal weer flinke concurrentie van Graspop gaan worden.

Kiss
Twisted Sister
Accept
Korn
Stone Sour
Bullet For My Valentine
Volbeat
Avantasia
Down
Sick Of It All
Bad Religion
The Acacia Strain
Anti Flag
Arch Enemy
Atari Teenage Riot
Aura Noir
Between The Buried And Me
Black Spiders
Candlemass
Carpathian Forest
Coal Chamber
Converge
Cradle Of Filth
Cryptopsy
Danko Jones
For Today
God Seed
Haemorrhage
Hardcore Superstar
Heaven's Basement
Ihsahn
Karma To Burn
Krisiun
Leprous
Marduk
Mass Hysteria
My Sleeping Karma
Nachtmystium
Negative Approach
Parkway Drive
Punish Yourself
Red Fang
Rotting Christ
Senser
Skindred
Spiritual Beggars
The Sword
Terror
Testament
Truckfighters
Reply
#2
Da's een fijne lijst! Ben je er wel eens geweest?
Reply
#3
supermuys Wrote:Da's een fijne lijst! Ben je er wel eens geweest?

Nee nooit geweest. Denk ook niet dat het gaat gebeuren. Meerdaagse festivals is voor mij wel een beetje passe. Heb het geld er niet meer voor over en niet zo'n zin meer om 3 dagen lang feestend over het terrein te struinen. Blijven alleen de bands over waarvoor ik zou gaan maar over het algemeen is er geen enkel festival die een voor mij 3-daags boeiend programma neer kan zetten. Niet dat ik de bands niet boeiend vind maar zie de meeste toch liever in een zaal.
Reply
#4
Nieuwe namen:

Quote:ZZ Top
Helloween
Saxon
Kreator
Immortal
At The Gates
Neurosis
3 Doors Down
Absu
Amorphis
Asphyx
Captain Cleanoff
Ceremonial Oath
Clutch
Dark Funeral
Dead Congregation
Eagle Twin
Equilibrium
Evoken
Ghost
Hooded Menace
Inquisition
Kampfar
Korpiklaani
Mustasch
My Dying Bride
Papa Roach
Primordial
Sinister
SSS
The Ghost Inside
Týr
Uncle Acid And The Dead Beats
Wintersun
Witchcraft
Reply
#5
Maandag eerste namen. Aangezien Hellfest tot nu toe voor 'grote' 'oude' headliners is gegaan, ACDC, Kiss en Slipknot?
Reply
#6
Vorig jaar misschien nog wel een sterkere line-up dan Graspop. Ik overweeg het toch wel weer elk jaar. Ben benieuwd waar ze mee komen, ook wel goede indicatie voor Graspop.
Reply
#7
Maar AC/DC en Kiss kun je wel afschrijven hoor. Zie eerder Scorpions en 'n Volbeat ofzo er wel staan.
Reply
#8
[Image: B2qMXazCEAEEinR.jpg]

Netjes hoor!
Reply
#9
Body Count staat bij ons voor 37 fucking 50 in de Effenaar. Nu goed, die kun je ook niet op Pinkpop zetten met hun lyrics.
Reply
#10
Ik sta eigenlijk versteld van dit affiche, zou me er echt prima 3 dagen kunnen vermaken. Alleen al om de naam van de band Cock And Ball Torture zou ik eigenlijk al willen gaan.
Reply
#11
Hebben ze niche-gewijs goed gedaan hoor.
Reply
#12
Echt een ontzettend goeie lineup. Zeker in deze tak van sport.
Reply
#13
Wat een namen, dat noemen ze Hellfest, voor mij is dit Heaven \ Cool /
Reply
#14
Eddie Bass Wrote:Wat een namen, dat noemen ze Hellfest, voor mij is dit Heaven \ Cool /
Heb je ervaring met dit festival?
Reply
#15
Indiaantje89 Wrote:
Eddie Bass Wrote:Wat een namen, dat noemen ze Hellfest, voor mij is dit Heaven \ Cool /
Heb je ervaring met dit festival?

Vaak slecht weer, faciliteiten matig en door de wind slecht geluid.
Reply
#16
Fuck yeah hoor. Benieuwd wat Graspop gaat pakken. Fuck dadelijk ga ik gewoon weer 3 dagen naar Graspop hoor.
Reply
#17
Wacken of niks hier.
Reply
#18
Indiaantje89 Wrote:
Eddie Bass Wrote:Wat een namen, dat noemen ze Hellfest, voor mij is dit Heaven \ Cool /
Heb je ervaring met dit festival?
NEE, ik heb een *&^%*&*# hekel aan Fransen, excusez moi
Het ging mij om de namen op de poster, als jij ergens heen wilt in dit genre kijk dan eens op Wacken of GMM.
Reply
#19
Eddie Bass Wrote:
Indiaantje89 Wrote:
Eddie Bass Wrote:Wat een namen, dat noemen ze Hellfest, voor mij is dit Heaven \ Cool /
Heb je ervaring met dit festival?
NEE, ik heb een *&^%*&*# hekel aan Fransen, excusez moi
Het ging mij om de namen op de poster, als jij ergens heen wilt in dit genre kijk dan eens op Wacken of GMM.
Haha dat probleem met die Fransen heb ik ook, vandaar dat ik denk ik het festival maar links laat legen. Zeker aangezien het festival plaats vind in hetzelfde weekend als BKS. Maar het affiche is prachtig Smile.
Reply
#20
Voor de mensen die Frans lezen: http://www.ouest-france.fr/hellfest-2015...l-2983033. Hellfest had dus graag nog een grote headliner gehad, maar er was niets beschikbaar in hun weekend.
Reply
#21
Camiel46 Wrote:Voor de mensen die Frans lezen: http://www.ouest-france.fr/hellfest-2015...l-2983033. Hellfest had dus graag nog een grote headliner gehad, maar er was niets beschikbaar in hun weekend.

Ze hebben nu überhaupt al vrijwel alle hardrock/metalbands met een beetje reputatie op hun affiche staan.
Reply
#22
MyMusic Wrote:
Camiel46 Wrote:Voor de mensen die Frans lezen: http://www.ouest-france.fr/hellfest-2015...l-2983033. Hellfest had dus graag nog een grote headliner gehad, maar er was niets beschikbaar in hun weekend.

Ze hebben nu überhaupt al vrijwel alle hardrock/metalbands met een beetje reputatie op hun affiche staan.

Qua headliners zijn het wat mij betreft niet de krenten uit de pap. Scorpions en Faith No More zouden in mijn ogen (voor Hellfest) subheadliner moeten zijn.
Reply
#23
metal bouwie Wrote:
MyMusic Wrote:
Camiel46 Wrote:Voor de mensen die Frans lezen: http://www.ouest-france.fr/hellfest-2015...l-2983033. Hellfest had dus graag nog een grote headliner gehad, maar er was niets beschikbaar in hun weekend.

Ze hebben nu überhaupt al vrijwel alle hardrock/metalbands met een beetje reputatie op hun affiche staan.

Qua headliners zijn het wat mij betreft niet de krenten uit de pap. Scorpions en Faith No More zouden in mijn ogen (voor Hellfest) subheadliner moeten zijn.

Ik snap dit ook wel. Ze wilde voor het jubileum één klapper vangen en dat is nu nét niet gelukt.
Reply
#24
+ Mastodon, Cock Sparrer, Superjoint ritual, A Day to Remember, Epica, No Return, Butcher Babies, Giuda, Sylosis, Haken, Sup, Onslaught, Argile, Crusher, Primate, Triggerfinger, Melechesh, Shining (nor), Infestus, Doctor Livingstone, Peter and the test tube babies, Brant Bjork, Lion's Law et Snot.

Trouwens al meer dan 40000 combitickets de deur uit.
Reply
#25
é, Triggerfinger?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)