Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Top 5 grootste ergernissen tijdens een optreden
#51
BigBird Wrote:-Mensen met bergwandelschoenen (festivals), en voor de bonus: afritsbare broeken
Deze snap ik niet? Ik had gehoopt dat ik afgelopen weekend goed schoeisel mee had, zit nu tegen een fuckin longinfectie aan.
Reply
#52
Mensen die boos worden als er een mosh pit ontstaat.
Reply
#53
BigBird Wrote:-Mensen met bergwandelschoenen (festivals), en voor de bonus: afritsbare broeken

Wat een wijvenopmerking Wink maar serieus: daar heb je toch geen last van?
Reply
#54
BigBird Wrote:-Mensen met bergwandelschoenen (festivals), en voor de bonus: afritsbare broeken
Afgelopen weekend droeg ik ook wandelschoenen op BKS. Of moet je anders een beetje glibberen op fancy sneakertjes?
Reply
#55
Snackbarharses Wrote:
BigBird Wrote:-Mensen met bergwandelschoenen (festivals), en voor de bonus: afritsbare broeken
Afgelopen weekend droeg ik ook wandelschoenen op BKS. Of moet je anders een beetje glibberen op fancy sneakertjes?
Op zen minst een manbag en ten minste één nieuwe ensemble uit de K.West collectie. Snackbar, waar zit je met je kop man ?
Reply
#56
hahahaha nee hoor, gewoon functioneel kleden en met regen zijn die schoenen fijn. Ik was maar aan t fucken ;-)
Reply
#57
Hij is weer fijn!
Reply
#58
- Mannen Wijven die hun haar föhnen op festivals
Reply
#59
Mannen?
Reply
#60
Fenderboy Wrote:Mannen?
Aangepast
Reply
#61
- Mensen die gaan facetimen om het thuisfront ook wat live-sfeer-beelden te geven
- Mensen die zo graag een band vanuit het voorvak willen zien, hier uren voor wachten maar vervolgens hun pis niet op kunnen houden en tegen je been gaan pissen (Pukkelpop)
Reply
#62
Snackbarharses Wrote:
Fenderboy Wrote:Mannen?
Aangepast

Ah, da 's duidelijk
Reply
#63
Ga je overigens nog naar Beuningen/Ewijk Snackbar?
Reply
#64
Fenderboy Wrote:Ga je overigens nog naar Beuningen/Ewijk Snackbar?
Zonet mijn kaart op Ticketswap gezet en die was meteen weg. Mijn maat en ik, die als enigen over waren gebleven nadat verder iedereen van onze groep van vorig jaar was afgehaakt, hadden weinig zin in die logistieke rompslomp met die verplaatste parkeerplaatsen. En na drie weekenden festivals op rij vind ik een weekend vrijaf ook helemaal niet erg.
Reply
#65
Snackbarharses Wrote:
Fenderboy Wrote:Ga je overigens nog naar Beuningen/Ewijk Snackbar?
Zonet mijn kaart op Ticketswap gezet en die was meteen weg. Mijn maat en ik, die als enigen over waren gebleven nadat verder iedereen van onze groep van vorig jaar was afgehaakt, hadden weinig zin in die logistieke rompslomp met die verplaatste parkeerplaatsen. En na drie weekenden festivals op rij vind ik een weekend vrijaf ook helemaal niet erg.

Dat begrijp ik.
Je zult zo ongeveer driekwart daar op de billboard ook al eens gezien hebben.
Alleen is dat festival wel iets aparts qua aankleding en landscape.
Check nu overigens Whitney die er ook staan.
Reply
#66
Fenderboy Wrote:
Snackbarharses Wrote:
Fenderboy Wrote:Ga je overigens nog naar Beuningen/Ewijk Snackbar?
Zonet mijn kaart op Ticketswap gezet en die was meteen weg. Mijn maat en ik, die als enigen over waren gebleven nadat verder iedereen van onze groep van vorig jaar was afgehaakt, hadden weinig zin in die logistieke rompslomp met die verplaatste parkeerplaatsen. En na drie weekenden festivals op rij vind ik een weekend vrijaf ook helemaal niet erg.

Dat begrijp ik.
Je zult zo ongeveer driekwart daar op de billboard ook al eens gezien hebben.
Alleen is dat festival wel iets aparts qua aankleding en landscape.
Check nu overigens Whitney die er ook staan.
Klopt, alles wat ik van die lineup wilde zien heb ik al gezien, het meeste meerdere keren.
Reply
#67
1 Duitsers
2 Hollanders
3 West Vlamingen
Reply
#68
Stefan Wrote:Mensen die boos worden als er een mosh pit ontstaat.

Gebeurde bij Neurosis en vond ik volledig terecht. Want dan kan ik er ook eentje noemen:

- Mensen die echt altijd willen moshen. Fuck you als je een beukgrage aap bent zonder enige muzikale achtergrond. Blijf weg.
Reply
#69
Loov Wrote:Uit de maat klappen probeer ik vaak expres om dan te kijken wie er met mij mee gaan klappen. Wat ik ook lekker vind: optredens in een kleine zaal is 't altijd lastig wie als eerste klapt. Zit zo'n awkward stilte tot iemand voortouw neemt en dan volgt iedereen. Ik wil altijd die eerste zijn. Ooit mee gemaakt in de OCCI dat een andere gast dat ook tot zijn sport heeft gemaakt waardoor er een soort van wedstrijd ontstond wie het vroegst durfde te klappen.

Ik vraag me wel eens af wie de laatste is die stopt me klappen. Vooral bij wat grotere zalen, zijn er dan mensen die in al hun enthousiasme niet doorhebben dat die rest al gestopt is?
Reply
#70
Over klappen gesproken:
-de amuzikale troglodieten die op de 1 en de 3 klappen en zo alle groove uit een ritme halen.
Reply
#71
Ik vroeg me al af wie er na 30 seconden zo irritant stond te klappen bij Sunn O))), maar dat was dus Loov Tongue

Ik laat mijn klappen grotendeels afhangen van hoe goed ik het vond, ik klap altijd, maar sommige nummers krijgen drie klapjes en als het nummer daarna heel goed is ben ik wel eens de laatste.
Reply
#72
Willie Wrote:Ik vroeg me al af wie er na 30 seconden zo irritant stond te klappen bij Sunn O))), maar dat was dus Loov Tongue

Ik laat mijn klappen grotendeels afhangen van hoe goed ik het vond, ik klap altijd, maar sommige nummers krijgen drie klapjes en als het nummer daarna heel goed is ben ik wel eens de laatste.

Ik klap ook wel eens gewoon helemaal niet. Bij een Amenra of Neurosis ofzo. Dan voel ik me heel erg punk.
Reply
#73
Over klappen gesproken: Als artiesten vragen om mee te klappen. Flikker op, als ik mee wil klappen ga ik wel naar Frans Bauer.
Reply
#74
Mee klappen is ook een grote ergenis van mij. Op Primavera had dat publiek daar constant te neiging toe. Ook bij fucking Sigur Ros bij Popplagið. Daar snap je toch geen reet van?
Reply
#75
Soms heeft het wel wat. Als het spontaan en op het juiste moment gebeurt, niet als er iemand op het podium het voordoet, dan krijg je zo'n Marco Borsato effect.

"EN NU SPRINGEN!"
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)