Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bjork
Ik moet vooral die clip er niet bij zien, daar stoor ik me aan vanalles wat ten koste gaat van de ervaring van de muziek.

Zo keek ik vroeger veel de themakanalen van MTV en heb ik me vreselijk gestoord aan bijvoorbeeld House of Cards van Radiohead omdat de clip op mijn zenuwen werkte.
Reply
Ik vind dat basklarinettensextet wel echt mooi en de clip ook grappig. groetjes van een fanboy.
[+] 2 users say Thank You to Kostik for this post
Reply
Als ze live gaat hakken zoals in die clip, ga ik zeker haar aanstaande tour meepikken.
Reply
Ik weet niet of ik hem nu nog wel durf te luisteren...
Reply
Haha, dat viel nog mee met de gabber. De single doet mij een beetje denken aan Mutal Core, met wat blaasinstrumenten van Volta erdoor. Valt mij niets tegen op het eerste gehoor.

Video is ook uit (ik weet niet of hij ook zonder tekst is te vinden)
Atopos

Bjork.com website heeft ook een makeover gehad. En er is al een eerste deel beschikbaar over het nieuwe album op https://www.fossora.com/

Op het Björk 4um is nu een explosie van posts, oude bekenden verschijnen opeens weer. En ok een leuk feitje, de moderator heeft verteld dat Björk zelf ook af en toe op het forum zit te lurken Blush

Spannend allemaal Big Grin
Ben benieuwd wanneer een tour wordt aangekondigd.
Reply
Tweede single is ook alweer uit, iets meer mellow maar wel een hypere video:
Ovule

De podcasts Sonic Symbolism zijn onderhand alweer bij Medúlla:
Sonic Symbolism
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Die podcasts zijn trouwens een echte aanrader, ook voor casual fans Smile
Reply
Heart 
Derde video is uit, Ancestress en het is een aangrijpend liedje. Mijn favoriet tot nu toe. Heart

Ancestress

Podcast voor Volta is ook online.

Over een week komt het album uit. Ik kan alle promotie niet bijbenen Wink

Pitchfork interview
Another Mag interview
The Atlantic interview
Reply
Fossora is er en ik ben er erg blij mee Smile
Reply
Ze heeft een paar Fossora nummers in de Primavera concerten in Zuid-Amerika gespeeld. Wel als Orkestral versie, want ze is weer/nog met die tour bezig Wink

Zondagavond gaat ze iets doen in dit virtuele festival, geen idee wat ik daar van moet verwachten:

Metaverse festival
Reply
dearest friends

we are so excited to bring björk orkestral to @coachella . we will bring on the stage a local orkestra and play arrangements from 30 years

warmthness ,
björk
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
Ik denk dat ze de Fossora shows nog even uitstelt (Cornucopia podium ombouwen en productie maken?) en daarn nog even "goedkoop" toert met deze show.

Jammer, want als een album juist nummers heeft die goed op een festival zouden passen, dan is het dit album. Maar dan hoop ik dat ze daar eind dit jaar/begin voogend jaar mee aan de slag gaat.
Reply
Mja, al het uitstel-gedoe dat in 2020 ettert sowieso nog door tot 2024. Uiteindelijk komt alles wel aan bod.

Dan hopen op een ideale losse showlocatie voor Björk volgend jaar.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
[Image: 328225075_1720560115007090_2759049389362...e=63DC64AA]

Weer geen Nederland..
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
Ze zegt dit er nog bij:

cornucopia was always intended to be a world for both utopia and the album after that ....
which is now out there called fossora .
so i am truly excited to premier those 2 worlds colliding , this autumn in southern europe .

warmth ,
björk

(Specifiek Southern Europe noemen doet hopen dat Northern Europe ook nog aan bod gaat komen, maar hoe Southern is Germany eigenlijk?)
Reply
Hmmm weinig dickmove materiaal. Sowieso zit ik in september in IJsland, dus ik neig naar een weekend Nantes of Leipzig. Of allebei.
Reply
En geheel Björkiaans komen daar natuurlijk allerlei handiger data bij in oktober, januari, etc. Maar fuck it.
Reply
Wie gaat trouwens voor wat? Want vrijdag om 9u zit ik in een ICE en het internet daarop is niet best...
Reply
Ik ga overslaan, geen zin om een dure citytrip te koppelen. En heb haar nu vaak genoeg gezien, eigenlijk.
Reply
Misschien Krakow want nog nooit geweest. Vanavond maar even goed naar kijken.
Reply
Nantes misschien? Nog nooit gezien en moet haar toch eens afstrepen, zaterdag komt ook wel aardig uit. Volgens mij ook één van de kleinere zalen van de tour.
[+] 2 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Nantes is een flinke rit, maar ook een mooie bestemming. Ik zou sowieso met de auto gaan. We appen nog wel
Reply
Lol, ik verwarde Nantes met Lille. Jammer dat het allemaal zo ver weg is, misschien is Leipzig dan ook een aardige optie ja.
Reply
Hahaha. Ja, Leipzig heb ik op 2 staan. Qua rit heel goed te doen en qua citytrip zonder extra vrij te nemen (behalve die vrijdag dan) ook.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Oh, ik weet het nog niet eigenlijk. Fij n dat ze een boel data tegelijk bekend maakt, maar als ze bv Londen gaat doen, dan is dat wel handiger voor mij...

Maar het is alweer ruim 3 jaar geleden dat ik haar nu gezien heb, dus ik wil haar niet missen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)