Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 3.1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2017
#76
Wederom heeft Pinkpop volgend jaar concurrentie van een groot Amerikaans festival. Niet Bonnaroo maar GovBall http://governorsballmusicfestival.com/
#77
BigBird Wrote:Wederom heeft Pinkpop volgend jaar concurrentie van een groot Amerikaans festival. Niet Bonnaroo maar GovBall http://governorsballmusicfestival.com/

Ook concurrentie voor Primavera Sound dan dus.
#78
Maar er staan enkel kut-acts, dus wat boeit het.
#79
Uplift Wrote:Maar er staan enkel kut-acts, dus wat boeit het.

Akkoord, je miste er dit jaar bar weinig aan.
#80
Totdat ze volgend jaar weer een exclusive van het niveau Bjork regelen.
#81
Een exclusive van het niveau Bjork heet dan een middelgroot (indoor)festival bij ons eender wanneer op het jaar.

De V.S.-festivals zijn enkel een probleem voor bands als The Strokes, Tool, Pearl Jam, Nine Inch Nails en helaas ook voor een stuk Radiohead.
#82
Ohja, NIN. Die zie ik weinig-tot-geen majors doen in de toekomst.
#83
Ik denk dat je Björk niet meer zo snel op heke grote festivals gaat zien, weet niet of dat nog goed gaat vallen bij het publiek Wink Aan de andere kant, iets als Pusifer had ik ook niet op Pinkpop verwacht, en dat zag er via de stream erg goed uit.
#84
De exclusiviteit van Björk lijkt me toch wel groot.
Zou ze tegenwoordig nog een uitermate dure act zijn om te contracteren voor Pinkpop of Lowlands?
#85
Fenderboy Wrote:De exclusiviteit van Björk lijkt me toch wel groot.
Zou ze tegenwoordig nog een uitermate dure act zijn om te contracteren voor Pinkpop of Lowlands?
Gezien de te geringe belangstelling voor Björk nog verwacht ik niet dat ze op festivals als Pinkpop of Lowlands zal staan.
#86
Niet duur, maar wellicht eerder veeleisend qua live-omstandigheden en dus eerder geschikt voor middelgrote evenementen.
#87
Zoiets als BKS of DTRH?
#88
Lijkt me plausibel.
#89
Misschien is het grappig om eens te testen of men mee leest.
Wanneer er mensen zijn die haar nog eens willen zien...
#90
Een DTHR gaat Björk altijd programmeren als de kans zich voor doet. Kwestie van prestige. Het is ook met zo'n namen dat ze het van BKS kunnen halen. Op andere vlakken blijven ze vooralsnog kansloos.
#91
Björk cancelt toch wel uiteindelijk dus boeiend.
#92
Jan Smeets liep vorig jaar op DTRH.
Wellicht dat ie bv dit jaar wel op BKS rond kijkt.
Vraag hem gerust even wat ie van Björk vindt.
#93
Te jazzy.
#94
Bob Dylan is pas Jazzy tegenwoordig.
Doet tegenwoordig nummers van Sinatra.
Jan noemde hem onlangs ook.
#95
Jan mag beter er op toezien dat er niet 'te crappy' geboekt wordt ipv 'te jazzy'
#96
Weet je wie pas jazzy is? Jeff.

[Image: f8eda2ca3a07246622045d9afa68e03a580da76b...b7f8_1.jpg]
#97
Ik denk dat Björk inderdaad tegnwoordig beter op een BKS of DTRH past, ze maakt al een tijd geen mainstream muziek meer. Festivals rond de 20.000 mensen, gok ik.

Maar ik weet niet of we volgend jaar al een nieuwe plaat kunnen verwachten, ze is er wel mee bezig. De virtual reality versie van Vulnicura gaat eerst nog 18 maanden op tournee, weet niet of ze wacht tot die is afgelopen.
#98
Nog even terugkomend op eerdere geruchten.

De link (zonder beeld) hieronder is van het Radioheadconcert wat Jan Smeets zou gaan bekijken.

Quote:https://www.youtube.com/watch?v=mpcSmwdUV4s

Het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat deze gasten er niet komen te staan.
#99
Mochten ze beschikbaar zijn, dan zijn LN/Mojo verstandig genoeg om ze binnen te halen. Drie maanden Creep/Karma Police pushen op de radio en bam, uitverkocht. Dat klootjesvolk vermaakt zich toch wel met alleen al de lichtshow.
Nouja, zit wat in. Maar veel liever Green Day met 30STM ervoor, toch?


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)