Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4.2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die dudette kan ik niet uitstaan
Cora van Nieuwenhuizen
Reply
Kaitlan Collins.

Gewoon iemand weg laten komen met grapjes over een veroordeelde verkrachting, je publiek vond het ook hilarisch en blijkbaar is ze ook niet zo voor vrouwenrechten, pleurt op.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Alle Amerikaanse mediafiguren die het voor haar en CNN opnemen kunnen ook de tyfus krijgen.
Reply
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer is CNN weer neocon geworden?

Enfin, ze draaien met de wind afhankelijk van wat de kijkcijfers cq inkomsten zeggen. Als het straks bon ton is om Israël af te kraken, zie ik het ze nog doen ook.
Reply
CNN is vanaf 2015 al stiekem pro-Trump en GOP. Als het louter om de kijkcijfers en inkomsten gingen, dan hadden ze nog dikker kunnen scoren door te focusen op hun criminaliteit en seditionisme.
Reply
Reply
Mag ik nog wel naar Kaitlan kijken met het geluid uit?
Reply
Die heeft wel zo'n typische populistische rotsmoel. I'm a sucker for brunettes, maar die rotblik verpest alles.
Reply
Debora Fernald. Prima als je op een andere partij stemt, maar een dag later al spijt hebben is wel een heel dikke middelvinger naar het democratisch proces.
Reply
Claudia Pechstein.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Marissa Toth (en heel veel Hongaren).
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Afgelopen weekend, maar een bekakte kutboomer met bijbehorende BMW die mijn collega in de bakkerij vertelde dat hij "dat ook wel had willen doen vroeger", omdat bakker zijn "zo'n idyllisch baantje lijkt", vieze arbeidersfetisjist
[+] 4 users say Thank You to Kalters for this post
Reply
Rosanne Hertzberger maar weer eens.
Reply
Met haar refokop
Reply
Bij ons in de regio hebben refo's pluiziger krulletjeshaar, en een drugsprobleem
Reply
https://www.nbcnews.com/news/us-news/liz...ce=twitter

Was al een tijdje duidelijk dat haar positiviteitsmerk- en imago een dikke act was (geen woordspeling bedoeld), en dit onderschrijft het nogmaals.
Reply
Simone Kerseboom. Nazicunt.
Reply
Dilan Yesilgöz, omdat ze voor een aanmerkelijk percentage gewoon de besloten bestuurscultuur wenst te behouden. Heeft daar totaal geen kritiek op geuit, terwijl kids en volwassenen dankzij 't zogeheten liberale systeem blijvend worden benadeeld. Ik vind verder bv dat 9 ven de 10 liberale politici veroordeeld dienen te worden. Nu inmiddels 2 miljoen armoedige mensen in een rijk EU NL en vele ouders die hun kids blijvend kwijt zijn.
Reply
Angus Young

https://rockpasta.com/the-reason-angus-y...3WXiOESQfo
Reply
Lilian Helder.
Reply
Nausicaa Marbe.
Reply
Elif Isitman.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)