Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4.2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die dudette kan ik niet uitstaan
Monique de Boer (uiteraard VVD), burgemeester van Roerdalen. De enige gemeente in Limburg zonder asielopvang. Volgens de burgemeester raakt Nederland vol met al die asielaanvragen.
Reply
Nabilla Ait Daoud.

Hoewel een dommer-dan-Els-Ampe-topic hier meer op z'n plek is.
Reply
Nog een keer mijn favoriete kutwijf. Geeft niet hoor Dilan dat je fascisten het hand boven het hoofd wil houden, maar vergeef het me dat ik ook weinig empathie meer kan opbrengen als er ergens een agent verzuipt of door een idioot doodgereden wordt.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
God wat een wanstalt weer. En je weet ook bij het lezen al waar de like vandaan komt.
[+] 3 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Wat sneu.
Reply
Yesilgöz, dom kutwijf. Stap gewoon op.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Ingrid Michon heeft blijkbaar 3 kinderen die ze niet een betere leefomgeving gunt.

Edit: en blijkbaar is het oproepen om bij ministers langs te gaan niet strafbaar, anders was Mark van de Oever ook wel klemgereden of met machtsvertoon opgepakt. Misschien kan XR daar wat mee; elke dag twee mensen op de stoep, want dat is blijkbaar wat ze prima vindt.
Reply
Figuren die met een koptelefoon zich op de fiets door het verkeer bewegen en zich totaal onbewust zijn van de omgeving.
Reply
(26-02-2023, 23:19)Locor Wrote: Figuren die met een koptelefoon zich op de fiets door het verkeer bewegen en zich totaal onbewust zijn van de omgeving.
Ik voel me aangesproken, fiets ook met een koptelefoon op maar dan ipv noicecancelling juist de functie dat ik het omgevingsgeluid beter hoor. Ik durf te stellen dat ik alles beter hoor dan dat ik oordopjes in zou hebben.
Reply
Figuren die Facetimen in de supermarkt, trein, bus, op straat. En figuren die hun telefoon op speaker zetten als ze 'bellen'.
[+] 4 users say Thank You to BigBird for this post
Reply
Mensen die nasi-/bamischijven eten.
[+] 2 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Mensen
Reply
(27-02-2023, 12:37)Schobbeyak Wrote: Mensen die nasi-/bamischijven eten.

En blokken dan?
Reply
Dit wil ik al sinds pakweg 2005 zeggen, maar nu we bezig zijn: mensen die dingen roepen als '.... is [back/ander woord], baby!'
Reply
(27-02-2023, 14:24)Uplift Wrote: Dit wil ik al sinds pakweg 2005 zeggen, maar nu we bezig zijn: mensen die dingen roepen als '.... is [back/ander woord], baby!'

Dit maar dan met "in de/the pocket"
Reply
Mensen die "klaar zijn" met iets of iemand.
Reply
Daar ben ik ook wel klaar mee ja.
Reply
(27-02-2023, 14:24)Uplift Wrote: Dit wil ik al sinds pakweg 2005 zeggen, maar nu we bezig zijn: mensen die dingen roepen als '.... is [back/ander woord], baby!'

Dat was maar één keer.
Reply
(27-02-2023, 14:27)remothebest Wrote:
(27-02-2023, 14:24)Uplift Wrote: Dit wil ik al sinds pakweg 2005 zeggen, maar nu we bezig zijn: mensen die dingen roepen als '.... is [back/ander woord], baby!'

Dit maar dan met "in de/the pocket"

Wat vindt je van "in da pocket"?
Reply
(27-02-2023, 15:33)hythloth Wrote:
(27-02-2023, 14:27)remothebest Wrote:
(27-02-2023, 14:24)Uplift Wrote: Dit wil ik al sinds pakweg 2005 zeggen, maar nu we bezig zijn: mensen die dingen roepen als '.... is [back/ander woord], baby!'

Dit maar dan met "in de/the pocket"

Wat vindt je van "in da pocket"?
Dat er na de D geen T moet.
[+] 3 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
ik heb een hekel aan mensen die "is" gebruiken ipv eens/ns
Reply
(28-02-2023, 21:44)kesselman Wrote: ik heb een hekel aan mensen die "is" gebruiken ipv eens/ns

En: mensen die "me" gebruiken ipv mijn/m'n
Reply
En 'hun' gebruiken ipv zij.

Hun zeggen dat ....
Reply
Els Van Doesburg
Reply
Lientje van der Plas

Een dag niet gehaat op de BBB, is een dag niet geleefd
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)