Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4.2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die dudette kan ik niet uitstaan
#1
Sylvana Simons
Reply
#2
Dielie Wrote:Eefje de Visser. Kan iemand haar uit haar lijden verlossen?
+1
Reply
#3
ahha Wrote:Sylvana Simons

Tegenwoordig aanvoerder van de Nederlandse Black Power beweging zo lijkt het.
Reply
#4
Eddie Bass Wrote:
Dielie Wrote:Eefje de Visser. Kan iemand haar uit haar lijden verlossen?
+1

Wat is er mis met Eefje de Visser? Ik vind die nieuwe plaat zelfs best leuk.
Reply
#5
Is ook een goede plaat. Ook live prima. Een paar weken terug wist ze zelfs The Max stil te krijgen, iets dat toch niet veel artiesten lukt tegenwoordig.
Reply
#6
Angela Merkel.
Reply
#7
Gerblansky Wrote:
ahha Wrote:Sylvana Simons

Tegenwoordig aanvoerder van de Nederlandse Black Power beweging zo lijkt het.

Da's toch eerder deze narcistische aandachtshoer?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Anousha_Nzume
Reply
#8
Maynard-J Wrote:Angela Merkel.

Die buigt diep voor Erdogan en Turkije, zeer slechte zaak dit. Uiteraard allemaal politiek, maar dan nog.
Reply
#9
ahha Wrote:Sylvana Simons

Ik voel je.

Zodra er ook maar iets gebeurt waar racisme een klein beetje aan gelinkt kan worden zit zij weer half huilend bij 21 verschillende talkshows te vertellen hoe zwaar zij het heeft als donkere vrouw in Nederland.
Reply
#10
BigBird Wrote:
Maynard-J Wrote:Angela Merkel.

Die buigt diep voor Erdogan en Turkije, zeer slechte zaak dit. Uiteraard allemaal politiek, maar dan nog.

Merkel volgt gewoon de wet zoals die in Duitsland is op het beledigen van staatshoofden en dergelijke. In 2018 wordt deze wet de prullenbak in verwezen, tenminste dat staat op de agenda. Tot die tijd moet die wet dus nageleefd worden en daar kan Merkel niets aan doen.
Reply
#11
Schobbeyak Wrote:
Eddie Bass Wrote:
Dielie Wrote:Eefje de Visser. Kan iemand haar uit haar lijden verlossen?
+1

Wat is er mis met Eefje de Visser? Ik vind die nieuwe plaat zelfs best leuk.

Die was gisteren op de radio bij een programma van Wilfried Gene, toen ik al meer dan 2 uur vaststond in de appelsap file. Wat een tenenkrommend liedje zeg, ik heb geswitcht, maar StuBru, L1 en 3FM waren niet veel beter, dus weer terug naar BNR, maar jeetje wat had ik graag die microfoon in haar strot gestampt.
Reply
#12
pudpong3 Wrote:
BigBird Wrote:
Maynard-J Wrote:Angela Merkel.

Die buigt diep voor Erdogan en Turkije, zeer slechte zaak dit. Uiteraard allemaal politiek, maar dan nog.

Merkel volgt gewoon de wet zoals die in Duitsland is op het beledigen van staatshoofden en dergelijke. In 2018 wordt deze wet de prullenbak in verwezen, tenminste dat staat op de agenda. Tot die tijd moet die wet dus nageleefd worden en daar kan Merkel niets aan doen.
Niet helemaal, omdat het een politieke zaak betreft moest de regering toestemming geven voor vervolging. En Erdogan heeft Merkel in zijn achterzak, want die Turkije deal over de vluchtelingen kan hij zonder aarzelen stopzetten.
Reply
#13
Enzo Wrote:
pudpong3 Wrote:
BigBird Wrote:Die buigt diep voor Erdogan en Turkije, zeer slechte zaak dit. Uiteraard allemaal politiek, maar dan nog.

Merkel volgt gewoon de wet zoals die in Duitsland is op het beledigen van staatshoofden en dergelijke. In 2018 wordt deze wet de prullenbak in verwezen, tenminste dat staat op de agenda. Tot die tijd moet die wet dus nageleefd worden en daar kan Merkel niets aan doen.
Niet helemaal, omdat het een politieke zaak betreft moest de regering toestemming geven voor vervolging. En Erdogan heeft Merkel in zijn achterzak, want die Turkije deal over de vluchtelingen kan hij zonder aarzelen stopzetten.

Het Duitse wetboek van strafrecht heeft een paragraaf die het beledigen of belasteren van een buitenlands staatshoofd verbiedt, op straffe van een geldboete of een gevangenisstraf.

http://nos.nl/artikel/2099332-merkel-sta...k-toe.html

Je mag er van denken wat je wilt, maar ik vind dat je dit soort uitspraken niet moet doen. Nu gaan ineens een stel tweederangs komieken dezelfde strekking nadoen, die vind ik nog zieliger.
Reply
#14
pudpong3 Wrote:
Enzo Wrote:
pudpong3 Wrote:Merkel volgt gewoon de wet zoals die in Duitsland is op het beledigen van staatshoofden en dergelijke. In 2018 wordt deze wet de prullenbak in verwezen, tenminste dat staat op de agenda. Tot die tijd moet die wet dus nageleefd worden en daar kan Merkel niets aan doen.
Niet helemaal, omdat het een politieke zaak betreft moest de regering toestemming geven voor vervolging. En Erdogan heeft Merkel in zijn achterzak, want die Turkije deal over de vluchtelingen kan hij zonder aarzelen stopzetten.

Het Duitse wetboek van strafrecht heeft een paragraaf die het beledigen of belasteren van een buitenlands staatshoofd verbiedt, op straffe van een geldboete of een gevangenisstraf.

http://nos.nl/artikel/2099332-merkel-sta...k-toe.html

Je mag er van denken wat je wilt, maar ik vind dat je dit soort uitspraken niet moet doen. Nu gaan ineens een stel tweederangs komieken dezelfde strekking nadoen, die vind ik nog zieliger.
Wat ik aangeef staat in de eerste paragraaf van jouw linkje beschreven.
Je kunt het inderdaad smakeloos noemen, maar iemand een geitenneuker noemen betitelen als misdaad tegen de mensheid is ook een beetje overdreven.
Reply
#15
pudpong3 Wrote:
Enzo Wrote:
pudpong3 Wrote:Merkel volgt gewoon de wet zoals die in Duitsland is op het beledigen van staatshoofden en dergelijke. In 2018 wordt deze wet de prullenbak in verwezen, tenminste dat staat op de agenda. Tot die tijd moet die wet dus nageleefd worden en daar kan Merkel niets aan doen.
Niet helemaal, omdat het een politieke zaak betreft moest de regering toestemming geven voor vervolging. En Erdogan heeft Merkel in zijn achterzak, want die Turkije deal over de vluchtelingen kan hij zonder aarzelen stopzetten.

Het Duitse wetboek van strafrecht heeft een paragraaf die het beledigen of belasteren van een buitenlands staatshoofd verbiedt, op straffe van een geldboete of een gevangenisstraf.

http://nos.nl/artikel/2099332-merkel-sta...k-toe.html

Je mag er van denken wat je wilt, maar ik vind dat je dit soort uitspraken niet moet doen. Nu gaan ineens een stel tweederangs komieken dezelfde strekking nadoen, die vind ik nog zieliger.

Bepaald niet tweederangs en ik heb er smakelijk om moeten lachen: http://youtu.be/_6jW2cIMfos
Reply
#16
Ook even over (tweederangs?) humor en maatschappelijke standpunten in Arabische landen en West Europa.
Geen politiek of wetten waar ook.. blijken er in deze tijd nog over te kunnen gaan waar de diverse piketpaaltjes geslagen staan.
Wie zich in de huidige media of het theater populistisch over gevoelige onderwerpen uit, weet inmiddels dat er daarna geen regelgeving in welk land nog aan helpt.
Een algehele mentaliteitsomslag plus dialoog lijken de enige oplossingen voor een dergelijk gevoelig internationaal onderwerp.
Men dient simpel een duidelijke keuze te maken.
Cynisme en kleffe apartheid in 'zo 'n lekker chaotisch theater'? Of de humor van het frisse intellect in een top-cabaret-setting?
Niet bepaald hogere filosofie zou je dan toch zeggen.
Echter onze verdeel - en heers maatschappij blijkt het daar wel nogal moeilijk mee te hebben.
Reply
#17
Oké, zijn jullie klaar met Merkel? Volgende...

Die trut die Nothing Else Matters verkracht heeft en me daar net op kantoor (via Sky Radio Lovesongs, een van de zenders die hier regelmatig wordt gestreamd) nog eens aan kwam herinneren.
Reply
#18
Lucie Silva? Maakt die uberhaupt nog muziek?
Reply
#19
hythloth Wrote:Lucie Silva? Maakt die uberhaupt nog muziek?

Lucie Silvas ja, bijna goed.

Volgens de Nederlandse wiki was haar laatste hit (duet met Borsato, ook een cover trouwens) in 2006. We zijn dus al een tijdje van haar af, maar de Engelse wiki zegt dat ze nog steeds actief is.

De Metallica-cover is zo te zien van nog een jaar eerder, veel ouder dan ik dacht. Heb lang gedacht dat het Do was of zo.
Reply
#20
Prima album was dat.
Reply
#21
Wat een reactionair kuttopic (pun intended). Slotje.
Reply
#22
Eén topic was voldoende, maar het is niet inherent misogynistisch om het apart te houden.
Reply
#23
Tja.. dit topic zou beter bitch of muts genoemd kunnen worden.
Edit; vrouwonvriendelijk natuurlijk.
Reply
#24
Eens met Sylvana Simons.

Was weer een beschamend stukje tv gister avond:
http://www.telegraaf.nl/tv/prive/overig/...ang__.html

Beetje hetzelfde verhaal als Paay met Bowie. Duidelijk op zoek naar aandacht.
Reply
#25
Geniaal, zelfverklaard voorvechtster tegen racisme die dit vooroordeel er uit perst. #thatshowwerollbaby
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)