Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Guns N' Roses
11 juli Landgraaf, donderdag 15 juni Graspop:

https://www.gunsnroses.com/tour
Reply
Lol.
Reply
Wat een k*t data
Reply
Alweer de vierde stadion/veldtour sinds de reünie... gestoord.
Reply
Dit ga ik heel serieus overwegen. Zo dichtbij zijn ze nog nooit geweest.
Reply
Enige haalbare optie die ik nu zie is Graspop. 11e in Landgraaf, 15e dan naar Graspop en 18e weer naar Werchter. En dat in één van de drukste werkweken.

Tweede optie is Frankfurt maar dan moet ik 's nachts terugrijden.
Reply
(21-02-2023, 16:48)metal bouwie Wrote: Enige haalbare optie die ik nu zie is Graspop. 11e in Landgraaf, 15e dan naar Graspop en 18e weer naar Werchter. En dat in één van de drukste werkweken.

Landgraaf is 11 juli, Graspop 15 juni.
Reply
(21-02-2023, 17:16)Idéfix Wrote:
(21-02-2023, 16:48)metal bouwie Wrote: Enige haalbare optie die ik nu zie is Graspop. 11e in Landgraaf, 15e dan naar Graspop en 18e weer naar Werchter. En dat in één van de drukste werkweken.

Landgraaf is 11 juli, Graspop 15 juni.
11 juni is Springsteen.
Reply
Ah zo, inderdaad!
Reply
(21-02-2023, 16:27)metal bouwie Wrote: Wat een k*t data

Je weet dit toch al een maand.  Big Grin
Reply
ben er bij 11 juli op Megaland
[+] 1 user says Thank You to Eddie Bass for this post
Reply
via de Mojo presale is er goed door te komen momenteel

https://www.ticketmaster.nl/event/guns-n...IN=ORIGIN4
Reply
K*T, had niet in de gaten dat er een Ticketmaster presale was. Ben dus te laat voor FOS voor Frankfurt. Morgen dan maar voor de herkansing.
Reply
Heb een nieuwe F5 toets nodig maar FOS voor Frankfurt in the pocket.

Graspop wordt wellicht nog een ticketswap maar denk dat die te veel van het goede wordt. Zou dan 2500 km in 8 dagen rijden.
[+] 2 users say Thank You to metal bouwie for this post
Reply
Called it: https://wattes.nl/forum/showthread.php?t...#pid367519

Verplaatst van Megaland naar terrein Bospop in Weert wegens slechte kaartverkoop.

Quote:Tegenvallende kaartverkoop: Guns N' Roses niet in Landgraaf

Het geplande concert van Guns N' Roses in Landgraaf gaat niet door. Door tegenvallende kaartverkoop is de organisatie genoodzaakt het evenement te verplaatsen.

In plaats van op het Megalandterrein in Landgraaf vindt het concert 11 juli plaats op het terrein van Bospop in Weert.

Rob Trommelen, die de band boekte namens Mojo, spreekt van een 'goede' kaartverkoop. Maar geheel tevreden is hij niet. "We hadden ingezet op vijftig- tot zestigduizend verkochte kaartjes, dat is niet gebeurd. De kaartverkoop is niet goed genoeg om daar een heel terrein voor op te tuigen. In Weert staat het terrein van Bospop, dat is perfect voor zo'n dertigduizend toeschouwers", aldus de boeker. "Met zo'n vijfentwintig- tot dertigduizend verkochte kaartjes zijn we redelijk tevreden." Het goedkoopste ticket kost 100,80 euro, inclusief servicekosten.

Dat het concert van de band van onder meer Slash en Axl Rose niet uitverkoopt mag opvallend genoemd worden. Zo was het concert van Bruce Springsteen, op hetzelfde terrein, binnen no time uitverkocht. Tegenvallende kaartverkoop is geen veelvoorkomend probleem voor de organisatie. "Wij verkopen over het algemeen namelijk heel veel kaartjes."

Trommelen denkt dat de band wellicht 'te vroeg' terugkomt naar Nederland. "Het is volgens mij de vierde comebacktour van Guns N' Roses. Pas nog in Groningen, ze stonden twee keer in Nijmegen", legt hij uit. "Er is heel veel te doen en mensen maken keuzes."
Kaarten Bruce Springsteen in Landgraaf uitverkocht

Het terrein in Weert was snel gekozen. "Een paar dagen eerder vindt Bospop plaats. Dus het terrein is er klaar voor."

https://www.1limburg.nl/entertainment/21...-landgraaf
[+] 2 users say Thank You to BigBird for this post
Reply
Kings Of Roses?
Reply
Volgens dagblad De Limburger zijn er pas 15.000 kaarten verkocht.
Reply
Hahaha
Reply
Ticketprijs zal ook zeker meespelen. Kaartje voor Graspop is 20 tientjes duurder maar dan krijg je er Ghost en Alter Bridge bij (plus een shitload andere bands). Zeker randstedelingen zullen eerder daarvoor kiezen dan Landgraaf.

En show in Groningen was vorig jaar ook echt slecht, mede door het publiek. Setlist bevatte ook wat meer (onbekendere) nummers van Chinese Democracy en daar komen de meeste bezoekers niet voor. Maar dat zal allemaal wel meespelen. Ik vind het in ieder geval echt jammer dat ik er niet bij kan zijn op deze relatief kleine locatie.
Reply
(07-04-2023, 17:33)metal bouwie Wrote: Ticketprijs zal ook zeker meespelen. Kaartje voor Graspop is 20 tientjes duurder maar dan krijg je er Ghost en Alter Bridge bij (plus een shitload andere bands). Zeker randstedelingen zullen eerder daarvoor kiezen dan Landgraaf.

Mwah, ook heel veel Limburgers gaan liever naar GMM. Echt een mispeer van Mojo.
Reply
(07-04-2023, 18:24)Timothy\s Monster Wrote:
(07-04-2023, 17:33)metal bouwie Wrote: Ticketprijs zal ook zeker meespelen. Kaartje voor Graspop is 20 tientjes duurder maar dan krijg je er Ghost en Alter Bridge bij (plus een shitload andere bands). Zeker randstedelingen zullen eerder daarvoor kiezen dan Landgraaf.

Mwah, ook heel veel Limburgers gaan liever naar GMM. Echt een mispeer van Mojo.
Mooi toch. Laat ze een keer op hun bek gaan en gezichtsverlies lijden.
Reply
Helemaal mee eens Flair.
Reply
(07-04-2023, 17:33)metal bouwie Wrote: Kaartje voor Graspop is 20 tientjes duurder

Zo!
Reply
Ik vind een verplaatsing niet kunnen. Iron Maiden vorig jaar van Weert naar Arnhem en nu Guns n Roses van Landgraaf naar Weert. Ik vind dat ronduit bedrog.
Reply
(08-04-2023, 12:42)pudpong3 Wrote: Ik vind een verplaatsing niet kunnen. Iron Maiden vorig jaar van Weert naar Arnhem en nu Guns n Roses van Landgraaf naar Weert. Ik vind dat ronduit bedrog.

Zolang mensen maar hun geld terug kunnen krijgen wegens de verplaatsing.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)