Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Guns N' Roses
(08-04-2023, 12:42)pudpong3 Wrote: Ik vind een verplaatsing niet kunnen. Iron Maiden vorig jaar van Weert naar Arnhem en nu Guns n Roses van Landgraaf naar Weert. Ik vind dat ronduit bedrog.
In dit geval vind ik het niet heel storend. 
Bij Maiden ging je van een mooi buitenterrein met goed geluid naar een gesloten galmbak. 

Nu met GnR verandert er niet veel behalve een kleinere locatie wat ik juist een pluspunt vind.
Reply
Ik las ergens een bericht dat parkeren een drama zou zijn bij het terrein van Bospop. Iemand daar ervaring mee?
Reply
Nieuwe single Perhaps
Reply
(18-08-2023, 08:47)metal bouwie Wrote: Nieuwe single Perhaps

Helaas, het is een restant van Chinese Democracy en al jaren geleden gelekt. Slash en Duff hebben hun bijdrage gedaan, nieuwe mix en voila. Vraag mij af of er ooit echt nieuw werk van GNR gaat komen.
Reply
(18-08-2023, 09:10)TheBlack Wrote:
(18-08-2023, 08:47)metal bouwie Wrote: Nieuwe single Perhaps

Helaas, het is een restant van Chinese Democracy en al jaren geleden gelekt. Slash en Duff hebben hun bijdrage gedaan, nieuwe mix en voila. Vraag mij af of er ooit echt nieuw werk van GNR gaat komen.
Voor zover ik weet is dit nummer nooit officieel uitgebracht en ook nooit een goede (onofficiële) versie van online gekomen.
Reply
(18-08-2023, 09:17)metal bouwie Wrote:
(18-08-2023, 09:10)TheBlack Wrote:
(18-08-2023, 08:47)metal bouwie Wrote: Nieuwe single Perhaps

Helaas, het is een restant van Chinese Democracy en al jaren geleden gelekt. Slash en Duff hebben hun bijdrage gedaan, nieuwe mix en voila. Vraag mij af of er ooit echt nieuw werk van GNR gaat komen.
Voor zover ik weet is dit nummer nooit officieel uitgebracht en ook nooit een goede (onofficiële) versie van online gekomen.

Klopt dat het nooit officieel is uitgebracht, maar het is een aantal jaar geleden gelekt.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)