Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PJ Harvey
#76
Die zaterdagavond in Keulen is wel zéér aantrekkelijk. Kan iemand me vertellen hoe ik hier het makkelijkst kaarten voor koop? En kan ik misschien zelfs alvast twee plekken in een auto reserveren, tegen een bijdrage in de benzinekosten? Ik woon in Maastricht, en we hebben geen eigen auto.
Reply
#77
kaarten kun je kopen via ententim.de http://www.eventim.de/pj-harvey.html?aff...kuid=15819
even accountje aanmaken en dan kun je bestellen (vanaf woensdag).

Als ik nog plaats heb geef ik wel gil. Waarschijnlijk gaan twee vrienden van me mee, dus even kijken of het lukt.
Reply
#78
TheUncleG Wrote:Moet zeggen dat haar nieuwe album niet echt in mijn systeem zit, maar ga hier toch wel bij zijn denk ik.

Is live echt veel beter.
Reply
#79
Ik ga voor Palladium. Super nieuws dit.
Reply
#80
BigBird Wrote:kaarten kun je kopen via ententim.de http://www.eventim.de/pj-harvey.html?aff...kuid=15819
even accountje aanmaken en dan kun je bestellen (vanaf woensdag).

Als ik nog plaats heb geef ik wel gil. Waarschijnlijk gaan twee vrienden van me mee, dus even kijken of het lukt.

Bedankt, ik heb nog weinig tot geen ervaring met tickets bestellen in Duitsland.

Maar ik werd er net aan herinnerd dat een goede vriend van mij die zaterdag gaat trouwen, dus kan hoogst waarschijnlijk toch niet. Dan gaan we voor Amsterdam.
Reply
#81
matthijs603 Wrote:
TheUncleG Wrote:Moet zeggen dat haar nieuwe album niet echt in mijn systeem zit, maar ga hier toch wel bij zijn denk ik.

Is live echt veel beter.

Klopt, was prachtig op DTRH.
Reply
#82
Maynard-J Wrote:
matthijs603 Wrote:
TheUncleG Wrote:Moet zeggen dat haar nieuwe album niet echt in mijn systeem zit, maar ga hier toch wel bij zijn denk ik.

Is live echt veel beter.

Klopt, was prachtig op DTRH.

Ook ik wil hier bij zijn.
Wat een magistraal optreden was dat idd!
Reply
#83
Kut, Goat is zopas bevestigd voor Desertfest. Die affiche is daardoor nu te goed om te skippen. Het wordt dus Vorst of Luxemburg.
Reply
#84
Aanwezig in de HMH, blij dat ze komt. Zou de kaartverkoop hard gaan, denken jullie? Niet zeker of ik overmorgen direct in de gelegenheid ben om kaarten te kopen.
Reply
#85
Ik vrees dat dit minder goed wordt dan die fenomenale passage op Werchter. Kan haast niet toch.
Reply
#86
Nah. En al zeker niet voor Vorst.
Reply
#87
Het probleem met zalen: veel oud volk die te weinig energie heeft om te applaudisseren enzo.
Reply
#88
mattman Wrote:Het probleem met zalen: veel oud volk die te weinig energie heeft om te applaudisseren enzo.
Moet ik mij aangesproken voelen? Tongue
Reply
#89
mattman Wrote:Het probleem met zalen: veel oud volk die te weinig energie heeft om te applaudisseren enzo.
Ik volg je vrees ivm deze show wel, maar anderzijds moest ik het op PS van ver zien en deels verstoord door praters. Dan verkies ik alsnog de eerste rij links in Vorst, zeg maar.

Maar dan bedoel ik letterlijk de eerste rij. Met gewoon vooraan ish te staan, kom je er dezer dagen niet.
Reply
#90
Fijn een losse show. Wel een smak geld. In overweging.
Reply
#91
Hier ben ik toch wel blij mee. Ik had DTRH laten schieten, maar na de lovende recensies vond ik dat toch wel jammer. Normaal tourt ze niet uitgebreid, na White Chalk werden we zelfs overgeslagen.
Moeilijk te zeggen of het gaat uitverkopen. In 2011 stond ze 2x achter elkaar in de Paradiso, volgens mij beide uitverkocht. En 2x Paradiso = HMH. Ik kan me niet meer herinneren of de concerten ter gelijkertijd werden aangekondigd, of dat de 2e volgde nadat de eerste was uitverkocht.
Reply
#92
2x Paradiso is bij lange na niet HMH.
Reply
#93
4x Paradiso = HMH
Reply
#94
Ik heb mij niet zoveel met PJ en heb het nieuwe album een kans gegeven maar vond het niks. Door alle goede verhalen twijfel ik toch om erheen te gaan, zijn er goede live video's om een beeld te geven?
Reply
#95
Melliw Naj Wrote:Ik heb mij niet zoveel met PJ en heb het nieuwe album een kans gegeven maar vond het niks. Door alle goede verhalen twijfel ik toch om erheen te gaan, zijn er goede live video's om een beeld te geven?

https://www.youtube.com/watch?v=bl_Wh8sKeIc
Reply
#96
Dat blokje Let England Shake t/m The Glorious Land heeft dan wel weer de overtuigingskracht die ik nodig had om maar gewoon een kaartje te kopen. Ik moet ook nog steeds eens tijd vinden om me wat meer in haar oudere werk te verdiepen.
Reply
#97
Ik ga wel bij zijn denk ik. Op Primavera was ik er niet helemaal met mijn hoofd bij.
Reply
#98
Ik ga graag op herhaling. Met de tweede HMH-show van Radiohead was PJ Harvey op Primavera veruit het indrukwekkendste dat ik dit jaar zag.
Reply
#99
Ik ga niet. Heb ze vanop de tiende rij in The Barn gezien op Rock Werchter, een betere live-ervaring kan ik in Vorst Nationaal sowieso niet krijgen.
Reply
Dusseldorf is 58,45 euro, en geen optie tot printen tickets. Alleen versturen per post, en dat kost 15,90 extra.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)