Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PJ Harvey
#51
Uplift Wrote:Dus ik zie het punt over laag niveau van jou niet goed, als ik 1) Tjechië niet vermeld en 2) Redelijk overschot van gelijk heb m.b.t. Roemenië en vooral Hongarije wat dit onderwerp betreft.
Het blijven vooroordelen, had ik niet achter jou gezocht.
Reply
#52
Dat zijn redelijk harde feiten, zeker m.b.t. het concrete beleid in Hongarije. Dat kan je toch niet echt negeren? Het is toch ook geen 'vooroordeel' dat Australië ronduit vijandig is jegens buitenlanders, bijvoorbeeld?
En in Roemenië/Bulgarije vormen zigeuners een belangrijke minderheid in wat de armste EU-regio's zijn.
Reply
#53
Uplift Wrote:Dat zijn redelijk harde feiten, zeker m.b.t. het concrete beleid in Hongarije. Dat kan je toch niet echt negeren? Het is toch ook geen 'vooroordeel' dat Australië ronduit vijandig is jegens buitenlanders, bijvoorbeeld?
En in Roemenië/Bulgarije vormen zigeuners een belangrijke minderheid in wat de armste EU-regio's zijn.
Naja...je hebt wel een punt natuurlijk. Wink

Anyway, na de recensies hier ga ik PJ Harvey (ik ben geen fan) wel in gedachten houden voor Porto, deels overlapping met Floating Points. Heeft iemand dat gezien in Barcelona trouwens?
Reply
#54
Ik. Het was goed maar denk niet in mijn top 10 concerten op Primavera. Ik heb PJ niet gezien maar ik zou haar niet skippen voor Floating Points, zeker niet na de verhalen van hier.
Reply
#55
Melliw Naj Wrote:Ik. Het was goed maar denk niet in mijn top 10 concerten op Primavera. Ik heb PJ niet gezien maar ik zou haar niet skippen voor Floating Points, zeker niet na de verhalen van hier.

Ik zou precies hetzelfde zeggen, Enzo.
Reply
#56
Uplift Wrote:Doen! Perfecte setting voor haar show. Wordt briljant, net als James Blake (ten koste van M83-feestje op Orange, weliswaar).


James Blake ga ik zeker niet zien Uppie, dat wordt Car seat met hoop ik een langere speeltijd dan tijdens Primavera, was dat echt maar 7 nummertjes of zo of klopt dat niet.M83 vind ik leuk voor als er verder niets is.
Reply
#57
Acts op Roskilde worden enkel betaald als ze een uur of langer spelen, dus maak je geen zorgen.
Reply
#58
Goed dat ze dus op Werchter in de tent staat ipv het hoofdpodium, ben benieuwd of het nog proppen wordt. Ik zal zorgen dat we ruim op tijd zijn voor een mooi plekje.

Ben erg benieuwd, ben meer fan van haar van voor White Chalk, maar mijn zus vindt die juist erg mooi. Blazers zijn altijd mooi erbij, live.
Reply
#59
Van Whtie Chalk kwam afgelopen zaterdag in elk geval nog When Under Ether in een heel klein gehouden versie voorbij.
Reply
#60
Pro-shot van het volledige optreden op Les Nuits de Fourvière. Must see.
https://www.youtube.com/watch?v=xEX--0QwhnM
Reply
#61
Thanks, erg fraai. Hopelijk in het najaar hier in een zaal te zien.
Reply
#62
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/down-...ndingenNPO

Hele goeie longread van onze boy Atze.
Reply
#63
hythloth Wrote:http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/down-...ndingenNPO

Hele goeie longread van onze boy Atze.
Een dag te vroeg gepost?
Reply
#64
PJ Harvey gezien op het Hotot podium in Beuningen.
Zoals men hier wel weet..ik ben niet bepaald een echte kenner van haar werk.
Live on stage bracht ze samen met haar gedisciplineerde music-squad, de tracks van "The Hope Six Demolition Project" gewoon beter ten gehore, dan deze al op het album te horen waren.
Gedreven en statig stond ze op het podium, perfect qua timing en stembeheersing.
Chapeau voor deze performance.
Reply
#65
De Britse singer-songwriter PJ Harvey komt dit najaar weer naar Nederland! Onlangs verscheen haar nieuwe album The Hope Six Demolition Project en deed ze nog een indrukwekkend optreden op Down The Rabbit Hole.
Datum: zondag 16 oktober
Locatie: Heineken Music Hall, Amsterdam
Tickets: VVK start 13-7 om 10:00 via http://bit.ly/29qRGXI
Reply
#66
Yes!
Reply
#67
Eindelijk! Ik kijk nog even of er locatie dichter in de buurt is, maar zondag naar Amsterdag is wel fijn ivm verkeer. En de HMH natuurlijk top wat geluid etc betreft.
Reply
#68
45 euro

benieuwd of dit uitverkoopt, niet zozeer wat prijs betreft, maar populariteit
Reply
#69
Had haar liever wat kleine venues zien doen, 013 ofzo. Moeten we weer naar Amsterdam.
Reply
#70
Moet zeggen dat haar nieuwe album niet echt in mijn systeem zit, maar ga hier toch wel bij zijn denk ik.
Reply
#71
BigBird Wrote:Eindelijk! Ik kijk nog even of er locatie dichter in de buurt is, maar zondag naar Amsterdag is wel fijn ivm verkeer. En de HMH natuurlijk top wat geluid etc betreft.
15 oktober Keulen.
Reply
#72
Welke zaal? Kun jij lijstje met de data vinden? Ik zie op haar site nog niks staan
Reply
#73
In de zaal waar ik Deftones zag, stuk kleiner en intiemer dan de HMH. Denk dat dat m gaat worden voor mij. Ook maar uurtje rijden.
Reply
#74
Oct 10 Falconer Salen, Copenhagen, Denmark
Oct 12 Tower Hall, Warsaw, Poland
Oct 13 Forum Karlín Hall, Prague, Czech Republic
Oct 15 Palladium Köln, Cologne, Germany
Oct 16 Heineken Music Hall, Amsterdam, Holland
Oct 18 Rockhal, Esch-sur-Alzette, Luxembourg
Oct 19 Forest National - Vorst Nationaal, Brussles, Belgium
Oct 21 Zenith Paris - La Villette, Paris, France
Oct 23 Alcatraz - Milano, Milan, Italy
Oct 24 Obihall Teatro Di Firenze, Florence, Italy
Oct 25 Hallenstadion Club, Zurich, Switzerland
Oct 27 Coliseum, Lisbon, Portugal
Oct 28 BIME Festival, Bilbao, Spain
Oct 30 O2 Academy Brixton, London, UK
Oct 31 O2 Academy Brixton, London, UK
Nov 2 Glasgow SECC Arena, Glasgow, UK
Nov 3 Victoria Warehouse, Manchester, UK
Nov 4 Starworks Warehouse Wolverhampton, Wolverhampton, UK
Nov 6 Iceland Airwaves Music Festival, Reykjavik, Iceland
Reply
#75
Top, ook in Praag in een mooie zaal.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)