Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PJ Harvey
#26
Jammer dat ze dit jaar niet speelt in Washington DC, zou er dan bijna heen reizen voor de publieksreactie. Big Grin
Reply
#27
Ik kijk uit naar een mogelijke eerste bootleg van deze show. De weinige youtube clips die al online staan voorspellen al veel goeds.
Reply
#28
Roger Wrote:
JorisR Wrote:Deze review ook, gebaseerd op een enkele aanname dat ze de taxi niet uit is geweest bij het rijden door de wijk in DC. De video liet al iets anders zien.

Inderdaad, uitstekend album zeg!

Live brengt ze ook 10 van de 11 nummers uit het album, enkel Near the Memorials to Vietnam and Lincoln laat ze achterwege.

Setlist van de eerste shows:

http://www.setlist.fm/setlist/pj-harvey/...ec437.html

Mooi hoor. Vanavond op Primavera.

Near the Memorials... kwam zaterdagavond ook voorbij. Hele nieuwe plaat gespeeld, en wat oudjes als 50 ft. Queenie, Down By The Water en To Bring You My Love. Met het tweede HMH-concert van Radiohead show van het jaar voorlopig.
Reply
#29
Nog steeds niet kapot van dat nieuwe album, maar over de live uitvoering hoef ik me zo te lezen geen zorgen te maken. Nu nog de vingers kruisen voor een Nederlandse datum in het najaar.
Reply
#30
Ik ook, want ik maak dit graag nog eens mee. Het optreden was zoveel gelaagder en beter dat je je nog meer afvraagt waarom het album relatief vlak geproduceerd is. Aan de liedjes of haar zang ligt het nu niet direct.
Reply
#31
2 november iig in IJsland, dus hopelijk na DTRH snel duidelijkheid.
Reply
#32
Ja, ik plak er sowieso nog een zaalshow aan vast. Wat een heldin. Zoveel beter dan in 2011 ondanks een zoveel minder album. En fucking 50ft Queenie zeg.
Reply
#33
Pak ik haar op Roskilde in de Arena toch even mee
Reply
#34
Doen! Perfecte setting voor haar show. Wordt briljant, net als James Blake (ten koste van M83-feestje op Orange, weliswaar).
Reply
#35
M83 op Orange is ook wel een beetje massaal.
Reply
#36
Net daarom. Franse aanrandersmuziek op een podium voor minimaal 50000 man om half twee in de ochtend. What could possibly go wrong?
Reply
#37
Uplift Wrote:Net daarom. Franse aanrandersmuziek op een podium voor minimaal 50000 man om half twee in de ochtend. What could possibly go wrong?
Die nieuwe plaat bijvoorbeeld.
Reply
#38
Nee joh dat gaat op een festival echt fantastisch uitpakken.

Maar scandinaviers staan bekend als vreemdgangers, maar toch niet per se als aanranders?
Reply
#39
*insert racist refugee in Scandinavia joke here*
Reply
#40
Dat wel maar die zijn allen maar bezit met blikjes rapen # vooroordeel
Reply
#41
Dat wel maar die zijn allen maar bezit met blikjes rapen # vooroordeel
Reply
#42
Zo laten ze je niet op het vliegtuig, Willie.
Reply
#43
De blikjesrapers zijn trouwens meestal EU-burgers uit Roemenië/Hongarije of andere zigeunerhatende landen.
Reply
#44
Uplift Wrote:De blikjesrapers zijn trouwens meestal EU-burgers uit Roemenië/Hongarije of andere zigeunerhatende landen.
Of irritante ouderen (RW) of jongeren (PKP)...
Reply
#45
Uplift Wrote:De blikjesrapers zijn trouwens meestal EU-burgers uit Roemenië/Hongarije of andere zigeunerhatende landen.

Oh ja dat was het. En krakers.
Reply
#46
En ik hoop dat ik naast iemand zit die mijn alcoholwalm niet kan waarderen.
Reply
#47
Uplift Wrote:De blikjesrapers zijn trouwens meestal EU-burgers uit Roemenië/Hongarije of andere zigeunerhatende landen.
Ik zie dat je je inmiddels naadloos hebt aangepast aan het door jouw eerder geconstateerde dalende niveau op het forum. Wink
Reply
#48
U woont in Tjechië toch?
Reply
#49
Uplift Wrote:U woont in Tjechië toch?
En U in Belgie?
Reply
#50
Dus ik zie het punt over laag niveau van jou niet goed, als ik 1) Tjechië niet vermeld en 2) Redelijk overschot van gelijk heb m.b.t. Roemenië en vooral Hongarije wat dit onderwerp betreft.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)