Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A Day In The Life
#26
De plaat of de memes?
Reply
#27
Het album.
Reply
#28
Ik ook niet, het was nooit zo goed als de gestoorde hype leek blijken.
Reply
#29
Vanwaar kwam de hype zelfs, ik wist zelfs niet dat er een was. Ik ken het album enkel van hier, waar het toch een paar jaar geleden elke dag voorbij leek te komen.
Reply
#30
(12-02-2018, 12:44)Uplift Wrote: We zouden beter de verjaardag vieren van wanneer dit album werd opgepikt. Was het 2010? En dan vier jaar later die toch wel zeer welkome one-off reünie.

#lgwmaydayneverforget

Veel eerder toch? Ik denk eerder iets van 2002. Ik studeerde net toen ik deze ontdekte.
Reply
#31
(12-02-2018, 13:39)kurtje Wrote: Het album.

Je moet ervan houden. Bij mij viel het kwartje ook pas toen ik NMH live zag, want bij Mangum solo had ik een ander gevoel bij. De reünieset had ook wel nummers van andere platen, m.n. afsluiter 'Engine' die er echt wel voor zorgt dat je na afloop bijeen geveegd moet worden.

(12-02-2018, 13:41)ijskolibrietje Wrote: Ik ook niet, het was nooit zo goed als de gestoorde hype leek blijken.

Bwa, de hype komt deels ook van de memes. Het is de ultieme indiedarling, zeg maar.

(12-02-2018, 13:42)1996Customer Wrote: Vanwaar kwam de hype zelfs, ik wist zelfs niet dat er een was. Ik ken het album enkel van hier, waar het toch een paar jaar geleden elke dag voorbij leek te komen.

Jij zit niet op FB pagina's die postironische muziekmemes produceren?

(12-02-2018, 14:03)Schobbeyak Wrote:
(12-02-2018, 12:44)Uplift Wrote: We zouden beter de verjaardag vieren van wanneer dit album werd opgepikt. Was het 2010? En dan vier jaar later die toch wel zeer welkome one-off reünie.

#lgwmaydayneverforget

Veel eerder toch? Ik denk eerder iets van 2002. Ik studeerde net toen ik deze ontdekte.

Serieus? Ik hoorde er pas voor het eerst over toen Mangum door ATP werd geprogrammeerd.
Reply
#32
Ik kreeg van Pandora het album aangeraden, ook ergens 2001/2002, toen was ik wel meteen verkocht.
Reply
#33
Meh, zelfs na een live optreden snapte ik die plaat nog steeds niet.
Reply
#34
20 jaar geleden dat The Sopranos op tv verschenen.
Reply
#35
DE beste serie voor mannen, ooit. Wint het nipt van The Wire, enkel omdat The Sopranos donkerder was.
Reply
#36
Hèh?
Reply
#37
Ik dacht dat Breaking Bad de beste serie ooit was...
Reply
#38
(10-01-2019, 22:26)1996Customer Wrote: Ik dacht dat Breaking Bad de beste serie ooit was...

Wel de meest overgewaardeerde.
Reply
#39
Boe aan allebei.
Reply
#40
De beste serie is Xavier: Renegade Angel, hier zijn we toch al tijden uit?
Reply
#41
The Sopranos is met afstand de beste serie ooit, zeker ook omdat het de eerste serie van zijn soort was. Zeker Breaking Bad is qua thematiek één grote herhaling van The Sopranos (nog steeds een vette serie hoor).
Reply
#42
The cast van The Sopranos kwam afgelopen week samen voor een reünie en interview https://youtu.be/cSUFaSVPCRQ
Reply
#43
(11-01-2019, 23:40)greenlander Wrote: The Sopranos is met afstand de beste serie ooit, zeker ook omdat het de eerste serie van zijn soort was. Zeker Breaking Bad is qua thematiek één grote herhaling van The Sopranos (nog steeds een vette serie hoor).

The Wire...
Reply
#44
Ach over 3 jaar is de reünie er wel weer.
Reply
#45
Mad Men is mijn favoriete serie aller tijden. The Americans een goede tweede en daarna komt Breaking Bad wel om de hoek kijken denk ik. Boardwalk Empire was ondanks het gerushde einde ook wel een goede kandidaat voor de top posities. Maar goed, ik heb nog steeds The Wire en The Sopranos nog niet gezien.
Reply
#46
(14-01-2019, 12:32)Uplift Wrote:
(11-01-2019, 23:40)greenlander Wrote: The Sopranos is met afstand de beste serie ooit, zeker ook omdat het de eerste serie van zijn soort was. Zeker Breaking Bad is qua thematiek één grote herhaling van The Sopranos (nog steeds een vette serie hoor).

The Wire...

Nee, enkel omdat The Sopranos eerder en daarmee bepalender was. Simpel gezegd: zonder het succes van The Sopranos had The Wire nooit bestaan. The Wire is wel heel duidelijk nummer twee.
Reply
#47
(14-01-2019, 12:41)Indiaantje89 Wrote: Ach over 3 jaar is de reünie er wel weer.

James Galdofini (Tony Soprano) is dood dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Aan de andere kant, ze hebben de actrice die zijn moeder speelde ook een seizoen mee laten doen via CGI nadat ze was overleden, dus wie weet.
Reply
#48
Sopranos en the Wire heb ik ook nooit bekeken. Peaky Blinders, Billions en Westworld heb ik nu weer losgelaten voor Babylon Berlin, Judas en Manifest.
Reply
#49
(14-01-2019, 17:16)greenlander Wrote:
(14-01-2019, 12:32)Uplift Wrote:
(11-01-2019, 23:40)greenlander Wrote: The Sopranos is met afstand de beste serie ooit, zeker ook omdat het de eerste serie van zijn soort was. Zeker Breaking Bad is qua thematiek één grote herhaling van The Sopranos (nog steeds een vette serie hoor).

The Wire...

Nee, enkel omdat The Sopranos eerder en daarmee bepalender was. Simpel gezegd: zonder het succes van The Sopranos had The Wire nooit bestaan. The Wire is wel heel duidelijk nummer twee.

Zonder het succes van BB King was Jimi Hendrix ook niet zo goed geweest, maar Jimi Hendrix blijft wel de eindbaas... vind de redenering dus niet echt opgaan.

Voorts: Livia als CGI, w00t. In welk seizoen dan?
Reply
#50
(14-01-2019, 17:18)greenlander Wrote:
(14-01-2019, 12:41)Indiaantje89 Wrote: Ach over 3 jaar is de reünie er wel weer.

James Galdofini (Tony Soprano) is dood dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Aan de andere kant, ze hebben de actrice die zijn moeder speelde ook een seizoen mee laten doen via CGI nadat ze was overleden, dus wie weet.

Lol, Totaal onbedoeld dit. Dacht dat ik dit in het Slayer topic had geplaats (Overige zaalshows announcements).

Excuses maar blijkbaar in een totaal verkeerd topic geplaatst.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)