Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A Day In The Life
#1
Een topic om gebeurtenissen, albums of artiesten of wat dan ook te gedenken die op een bepaalde dag in de geschiedenis iets deden dat op gejuich kon reken. Want weetjes kunnen geen kwaad.

Vandaag is het 5 jaar geleden dat Radiohead 'The King Of Limbs' online plaatste.
Reply
#2
Ik kan songtitels al niet eens onthouden, laat staan dit soort data.

Wel nutteloze sporttijden, als ik zeg 6.22,20, dan zeggen jullie....
Reply
#3
Goud Gianni Romme in 1998. Verdomme Willie, toen was ik 10.
Reply
#4
Ik was toen ook jong genoeg om hem een held te vinden toen hij na de Spelen op tv kwam en zijn medailles uit een boterhamzakje haalde.
Reply
#5
Quote:1964 - Simon & Garfunkel completed the original acoustic version of "Sounds of Silence." 
Tegenwoordig een beetje lafjes gekopieerd door die Sufjan
Reply
#6
Precies een jaar geleden was AS Roma - Feyenoord.
Reply
#7
1996: Jarvis Cocker bestormt het podium tijdens het MJ optreden op de BRIT Awards
http://consequenceofsound.net/2016/02/vi...rformance/
Reply
#8
[Image: The_Smiths_The_Smiths.jpg]

1984
Reply
#9
20 jaar geleden kwam de eerste Pokémon spel uit.
Reply
#10
Black Love van The Afghan Whigs viert zijn 20ste verjaardag
Reply
#11
Het schijnt dat Out Of Time van R.E.M. vandaag precies 25 jaar geleden verscheen.
Reply
#12
Quote Fenderboy
Quote:It 's 50 years ago today!
Beatles - Revolver
Reply
#13
Marquee Moon van Television viert vandaag zijn 40ste verjaardag.
Reply
#14
Gisteren vierde we de 25ste verjaardag van dit album:
[Image: 61VJ%2BbTeBlL.jpg]


Nooit wat mee gehad eigenlijk, en 'Killing In The Name Of' is eigenlijk maar een kutnummer.
Reply
#15
Dat was mijn ultieme puberteit album. No regrets, ieder jaar zet ik het weer een keertje op als ik zin heb in beuken.
Reply
#16
(04-11-2017, 15:03)1996Customer Wrote: Gisteren vierde we de 25ste verjaardag van dit album:
[Image: 61VJ%2BbTeBlL.jpg]


Nooit wat mee gehad eigenlijk, en 'Killing In The Name Of' is eigenlijk maar een kutnummer.

Zal ik dan maar happen?

Gaaaaaaaaast
Reply
#17
(04-11-2017, 15:03)1996Customer Wrote: Gisteren vierde we de 25ste verjaardag van dit album:
[Image: 61VJ%2BbTeBlL.jpg]


Nooit wat mee gehad eigenlijk, en 'Killing In The Name Of' is eigenlijk maar een kutnummer.

Bullet in your head
Reply
#18
Na het nieuws dat Nick Cave op DTRH zou staan (zowel in het DTRH- als het BKS-topic) schiet Hetiswaar in zijn derde post ooit opnieuw met scherp.
Reply
#19
Hetiswelwaar dat Battle of LA hun beste blijft. En Down Rodeo (van Evil Empire) hun beste track.
Reply
#20
nee
Reply
#21
America met The Beatles on this day in 1964.
Reply
#22
An Aeroplane Over The Sea viert deze week zijn 20ste verjaardag.

[Image: R-566284-1331079946.jpeg.jpg]
Reply
#23
We zouden beter de verjaardag vieren van wanneer dit album werd opgepikt. Was het 2010? En dan vier jaar later die toch wel zeer welkome one-off reünie.

#lgwmaydayneverforget
Reply
#24
[Image: d81.jpg]
Reply
#25
Ik heb deze hype echt geprobeerd, maar nooit begrepen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)