Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2016
#76
Zo'n redenering begrijpen we in België niet. We hebben enkel maar overdaad gekend.
#77
Zou Radiohead op een festival gaan staan waar geen dagkaarten voor worden verkocht?!
#78
Coachella, Bonnaroo...
#79
Roskilde 2008
#80
Roel87 Wrote:Zou Radiohead op een festival gaan staan waar geen dagkaarten voor worden verkocht?!

De vraag is eerder of Radiohead-fans weekendkaart willen kopen. Genoeg oudere jongeren die weekend Lowlands niet (meer) trekken. Mochten ze überhaupt al op LL komen, wat ik niet denk.
#81
BigBird Wrote:
Roel87 Wrote:Zou Radiohead op een festival gaan staan waar geen dagkaarten voor worden verkocht?!

De vraag is eerder of Radiohead-fans weekendkaart willen kopen. Genoeg oudere jongeren die weekend Lowlands niet (meer) trekken. Mochten ze überhaupt al op LL komen, wat ik niet denk.
Pukkelpop lijkt me wel waarschijnlijker
#82
Eind juli doen ze schijnbaar Osheaga en Lollapalooza. Festivals zit er dus dik in, maar zijn er in augustus genoeg grote festivals voor Radiohead hier?
#83
hythloth Wrote:
Diet Wrote:
hythloth Wrote:Denk dat Radiohead fans een stuk beschaafder zijn dan Metallica/Eminem stans.

Zou ik niet meteen zeggen, terugdenkend aan Werchter 2008.

Verdrukkingen in het publiek, of echt fuckboy gedrag? Dat laatste zie je vooral bij acts met een obsessieve fangroep, waarvan Radiohead fans mij nooit zo radicaal leken.

Vooral de verdrukkingen, met af en toe wat afgesnauwd worden. De lineup was toen wel goed genoeg geregeld om zulke toestanden als bij NIN/Portishead te vermijden.

Maar obsessief kan je Radiohead fans weldegelijk noemen. Waag het om op eFestivals foutieve info over het nieuwe album te verspreiden, en je krijgt een fake account op jouw nek die je overal blijft trollen tot de ban erop volgt. Because that's what you get for getting our hopes up.
#84
Stefan Wrote:Eind juli doen ze schijnbaar Osheaga en Lollapalooza. Festivals zit er dus dik in, maar zijn er in augustus genoeg grote festivals voor Radiohead hier?

Er zijn zelfs teveel grote festivals in augustus. Reading, V-Festival, Lowlands, PKP, Way Out West etc
#85
BigBird Wrote:Er zijn zelfs teveel grote festivals in augustus. Reading, V-Festival, Lowlands, PKP, Way Out West etc

Sziget.
Maar even afwachten met het regelen van de combi Sziget én Lowlands, Radiohead op Pukkelpop en Lowlands + Sziget kunnen me de pot op.
#86
Stefan Wrote:Eind juli doen ze schijnbaar Osheaga en Lollapalooza. Festivals zit er dus dik in, maar zijn er in augustus genoeg grote festivals voor Radiohead hier?

Waar komen al die geruchten vandaan - Ateaseweb?

Diet Wrote:Maar obsessief kan je Radiohead fans weldegelijk noemen. Waag het om op eFestivals foutieve info over het nieuwe album te verspreiden, en je krijgt een fake account op jouw nek die je overal blijft trollen tot de ban erop volgt. Because that's what you get for getting our hopes up.

lol
#87
hythloth Wrote:
Stefan Wrote:Eind juli doen ze schijnbaar Osheaga en Lollapalooza. Festivals zit er dus dik in, maar zijn er in augustus genoeg grote festivals voor Radiohead hier?

Waar komen al die geruchten vandaan - Ateaseweb?
Inforoo. Door dezelfde gast die met de Governors Ball namen kwam.
#88
hythloth Wrote:
Stefan Wrote:Eind juli doen ze schijnbaar Osheaga en Lollapalooza. Festivals zit er dus dik in, maar zijn er in augustus genoeg grote festivals voor Radiohead hier?

Waar komen al die geruchten vandaan - Ateaseweb?

Diet Wrote:Maar obsessief kan je Radiohead fans weldegelijk noemen. Waag het om op eFestivals foutieve info over het nieuwe album te verspreiden, en je krijgt een fake account op jouw nek die je overal blijft trollen tot de ban erop volgt. Because that's what you get for getting our hopes up.

lol

Die lui uit jouw tweede quote komen in ieder geval wel van Atease.
#89
Toch wel Radiohead Matthijs Wink ?!
#90
Nu ze in Zwitserland spelen is dat ineens niet zo onwaarschijnlijk meer. Vraag is of je Radiohead anno 2016 in de Alpha wilt zien.
#91
Heb jij liever buitenpodium?
#92
Hoeveel mensen passen er eigenlijk in/om de Alpha?
#93
Genoeg om in 2012 de Foo Fighters te laten spelen.

Ik dacht iets minder dan de helft van het aantal bezoekers. 20.000? 25.000?
#94
Zaal. Maar op Coachella werkte een buitenpodium prima met die lichtshow.
#95
Ik denk dat waar Radiohead ook speelt, er altijd genoeg liefhebbers zullen zijn om in een omgeving te staan van mensen die helemaal in die show opgaan.
#96
precies. Arcade Fire Pinkpop was ook iedereen sceptisch over, werd uiteindelijk legendarisch (al dan niet door de storm)
#97
BigBird Wrote:precies. Arcade Fire Pinkpop was ook iedereen sceptisch over, werd uiteindelijk legendarisch (al dan niet door de storm)
Een van mijn favoriete optredens tot nu toe ja.

Radiohead kan prima, maar de Alpha zal overvol zitten.
#98
3 uur daarvoor al in dat voorste vak hangen. Nee, doe maar gewoon Ziggo Dome.
#99
Roel87 Wrote:3 uur daarvoor al in dat voorste vak hangen. Nee, doe maar gewoon Ziggo Dome.
Inderdaad. Ik heb nog steeds medelijden met de Ben Harper fans op Werchter 2008. Die heb ik echt een moeilijke tijd gegeven.
BigBird Wrote:precies. Arcade Fire Pinkpop was ook iedereen sceptisch over, werd uiteindelijk legendarisch (al dan niet door de storm)

Denk dat het wel meeviel met het sceptische.

Maar had het ook gewerkt als zij voor Metallica op het hoofdpodium hadden gestaan?

De setting was natuurlijk prima gekozen en het is Nederland dan heeft de opkomst ook geen Primavera-achtige massaalheid. Dat kijkt lekkerder.

En het werd pas goed toen het weer dreigend werd, want in het begin hadden ze er gewoon geen zin in met een lage opkomt statische kijkers voor zich.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)