Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2016
#51
Indiaantje89 Wrote:Ben toch wel benieuwd. Ben er dit jaar ook weer bij, even die zure nasmaak van vorig jaar wegspoelen.

Maar wat gaat het snel uitverkopen dan matthijs? Sígur Rós vind ik sowieso al tof.

Tsja, hoeveel van bovenstaande namen zullen voor een enorme run op tickets zorgen?

Er zal Lowlands wel veel aan gelegen zijn om de groep 'liefhebbers' (waar Van Eerdenburg het na 2005 al eens over had) weer terug te kijken middels (een deel van_ de line-up, en de groep volgers middels zaken daarbuiten. Maarja, dan zitten ze wel met hun eigen concurrent van 100 (nu 125) euro voor een weekend..
#52
Iemand op 9lives (die beweert inside info over Rock Werchter te hebben) verwacht Radiohead op de Europese festivals in augustus. Zou Matthijs daarop doelen?
#53
Doen ze een Werchter '08 op Lowlands 2016.
#54
Mooi, kan ik nog eens trollen over Radiohead op PKP.

Maar deze keer is't voor echt.
#55
Ik hoorde veel eerder dan aug --> jun/juli
Wellicht doen ze gewoon grote kleppers verspreid over 3 maanden.
#56
We zullen het wel zien binnenkort zeker?
#57
Ja, komende 3 a 4 weken wordt veel duidelijk. Zijn sowieso nog paar mooie en verrassende namen in de running voor de zomer.
#58
Uplift Wrote:Mooi, kan ik nog eens trollen over Radiohead op PKP.

Maar deze keer is't voor echt.
Radiohead op het huidige PKP, zou zo mogelijk nog erger zijn dan Faith No More op Werchter.
#59
Of erger dan NIN op PKP.

Maar Radiohead die op festivals staat lijkt vrij plausibel; het is al bijna een decennium geleden dat ze dat nog deden.
#60
2012 nog. Al was de een en / en tour.
#61
Uplift Wrote:Maar Radiohead die op festivals staat lijkt vrij plausibel; het is al bijna een decennium geleden dat ze dat nog deden.
Is toch al weer iets anders dan je in het Pinkpop-topic beweerde onlangs.
#62
Verschil is wel dat Radiohead op zijn eentje 90% van die dagtickets doet verkopen. Denk dat het nog wel gaat meevallen in vergelijking met FNM of NIN, die hadden te kampen met grote fans van andere headliners.
#63
Diet Wrote:Verschil is wel dat Radiohead op zijn eentje 90% van die dagtickets doet verkopen. Denk dat het nog wel gaat meevallen in vergelijking met FNM of NIN, die hadden te kampen met grote fans van andere headliners.

Daar kan ik dus echt geen uitspraak over doen, ik heb geen idee hoe groot Radiohead is anno 2016. Zitten er echt meer dan 50.000 mensen te wachten op een optreden van hen (op pkp/lowlands) ? Graz is nu niet bepaald een goede omgeving om een steekproef te trekken.
#64
1996Customer Wrote:
Uplift Wrote:Maar Radiohead die op festivals staat lijkt vrij plausibel; het is al bijna een decennium geleden dat ze dat nog deden.
Is toch al weer iets anders dan je in het Pinkpop-topic beweerde onlangs.
Hoezo?

Radiohead is trouwens gigantisch groot. Gewoon niet onder bakvissen. Dus dat van die dagtickets klopt wel, maar dan krijg je een soort Metallica-effect. Alleen nog fucked upder.
#65
Denk dat Radiohead fans een stuk beschaafder zijn dan Metallica/Eminem stans.
#66
Uplift Wrote:
1996Customer Wrote:
Uplift Wrote:Maar Radiohead die op festivals staat lijkt vrij plausibel; het is al bijna een decennium geleden dat ze dat nog deden.
Is toch al weer iets anders dan je in het Pinkpop-topic beweerde onlangs.
Hoezo?

Radiohead is trouwens gigantisch groot. Gewoon niet onder bakvissen. Dus dat van die dagtickets klopt wel, maar dan krijg je een soort Metallica-effect. Alleen nog fucked upder.

Daar zei je me dat sinds hun post-label tijdperk ze slechts nog sporadisch festivals doen en dat dat in jouw opzicht niet echt zo logisch klonk.
Ik kan het natuurlijk verkeerd interpreteren...
#67
1996Customer Wrote:
Diet Wrote:Verschil is wel dat Radiohead op zijn eentje 90% van die dagtickets doet verkopen. Denk dat het nog wel gaat meevallen in vergelijking met FNM of NIN, die hadden te kampen met grote fans van andere headliners.

Daar kan ik dus echt geen uitspraak over doen, ik heb geen idee hoe groot Radiohead is anno 2016. Zitten er echt meer dan 50.000 mensen te wachten op een optreden van hen (op pkp/lowlands) ? Graz is nu niet bepaald een goede omgeving om een steekproef te trekken.

Sportpaleis in 2012 was in ieder geval op een kwartier uitverkocht.
#68
hythloth Wrote:Denk dat Radiohead fans een stuk beschaafder zijn dan Metallica/Eminem stans.

Zou ik niet meteen zeggen, terugdenkend aan Werchter 2008.
#69
hythloth Wrote:Denk dat Radiohead fans een stuk beschaafder zijn dan Metallica/Eminem stans.
Die kans zit er wel in, maar ik denk ook niet dat je een Fall Out Boy of Mackelmore voor Radiohead gaat moeten plaatsen.
#70
Fall Out Boy en Macklemore moet je sowieso niet plaatsen.

Diet Wrote:
hythloth Wrote:Denk dat Radiohead fans een stuk beschaafder zijn dan Metallica/Eminem stans.

Zou ik niet meteen zeggen, terugdenkend aan Werchter 2008.

Verdrukkingen in het publiek, of echt fuckboy gedrag? Dat laatste zie je vooral bij acts met een obsessieve fangroep, waarvan Radiohead fans mij nooit zo radicaal leken.
#71
hythloth Wrote:Fall Out Boy en Macklemore moet je sowieso niet plaatsen.

Diet Wrote:
hythloth Wrote:Denk dat Radiohead fans een stuk beschaafder zijn dan Metallica/Eminem stans.

Zou ik niet meteen zeggen, terugdenkend aan Werchter 2008.

Verdrukkingen in het publiek, of echt fuckboy gedrag? Dat laatste zie je vooral bij acts met een obsessieve fangroep, waarvan Radiohead fans mij nooit zo radicaal leken.

Rammstein fans tijdens Nick Cave bv. Al een geluk dat Cave er zelf nog om kon lachen
#72
1996Customer Wrote:
Uplift Wrote:
1996Customer Wrote:Is toch al weer iets anders dan je in het Pinkpop-topic beweerde onlangs.
Hoezo?

Radiohead is trouwens gigantisch groot. Gewoon niet onder bakvissen. Dus dat van die dagtickets klopt wel, maar dan krijg je een soort Metallica-effect. Alleen nog fucked upder.

Daar zei je me dat sinds hun post-label tijdperk ze slechts nog sporadisch festivals doen en dat dat in jouw opzicht niet echt zo logisch klonk.
Ik kan het natuurlijk verkeerd interpreteren...
Nee, ik doelde op hun vorige tournee en hoe lang het duurde vooraleer ze tourden na hun release. Het kan natuurlijk alweer veranderen, doordat er bepaalde opportuniteiten zijn (b.v. minder verzadiging van headliners dit jaar, etc.), maar het zou me al bij al wel verbazen mochten ze nu een resem festivals bekend maken. De vraag naar festivalshows van Radiohead zal in elk geval groot genoeg zijn, maar misschien ga ik te ver door het 'plausibel' te noemen.
#73
Sowieso is LL te klein, hoor.
#74
Uplift Wrote:Sowieso is LL te klein, hoor.
LL wel, maar een PKP kan er wel mee weg. Heb nooit begrepen waarom LL enkel van die tenten heeft staan
#75
Dat is een deel van de (theoretische) meerwaarde. Er is al een massafestival in NL.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)