Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Placebo
#1
Een beetje een vaag bericht op Twitter vandaag van de dames/heren van Placebo:

A PLACE FOR US TO DREAM. 11AM 11.03.16

[Image: CdL20Q2XEAAB5ky.jpg]

Of een nieuwe tour of ze kappen er helemaal mee zou ik zeggen.

Overigens zitten ze midden in een periode waarin van alle vinyl's re-issues verschijnen.
Reply
#2
Er is al een placebo topic
Reply
#3
Oh nee toch niet
Reply
#4
Jawel toch? Had er zelf nog een verslag in geschreven.

Het MTV Unplugged album dat met de Kerst uitkwam was trouwens erg de moeite waard.
Reply
#5
hythloth Wrote:Het MTV Unplugged album dat met de Kerst uitkwam was trouwens erg de moeite waard.

Dat was inderdaad een stuk beter te doen dan de laatste paar studio albums.

Ik vind die tekst meer hinten op een einde van de band, lijkt me mooi 20 jaar na het debuut.
Reply
#6
Ik had een meisje op de middelbare school die je ging slaan als je de naam Placebo verkeerd uitsprak, of zei dat ze stom waren. Ik vraag me af hoe het nu met haar gaat.
Reply
#7
halfempty/full Wrote:Ik had een meisje op de middelbare school die je ging slaan als je de naam Placebo verkeerd uitsprak, of zei dat ze stom waren. Ik vraag me af hoe het nu met haar gaat.

Hoe wil je dat nou verkeerd uitspreken?
Reply
#8
Plaa -cebo
Reply
#9
Pleesbo.
Reply
#10
Frits
Reply
#11
Nieuwe tour: 20TH ANNIVERSARY TOUR!

Quote:“Let's just say there will be songs in the set that I've sworn never to play again," said frontman Brian Molko. "I think it's time that we purposefully acknowledged what a lot of Placebo fans really want to hear. They've been very patient with us since we rarely play our most commercially successful material. A 20 year anniversary tour seems like the right time to do so. That's our intention. This tour is very much for the fans and a chance for us to revisit a lot of our early material. So, if you want to see us play songs like 'Pure Morning’ and 'Nancy Boy’ which we haven't played in almost ten years and may not play again, then you'd better come along to these shows! We'll have some surprises in there too."

Wauw, daar ben ik dus sowieso bij.

zaterdag 19 november Sportpaleis
maandag 21 november Ziggo Dome

Ticketverkoop zou volgende week vrijdag starten.
Reply
#12
Ja want de Ziggo Dome was vorige keer ook zo'n daverend succes, en Ahoy die keer daarvoor.. leren ze het dan nooit ?
Reply
#13
Ik ben er ook bij.
Reply
#14
Sportpaleis was zo goed als uitverkocht vorige keer, ging over minder dan 100 tickets die nog over waren.
Reply
#15
MyMusic Wrote:Ja want de Ziggo Dome was vorige keer ook zo'n daverend succes, en Ahoy die keer daarvoor.. leren ze het dan nooit ?

Dit is toch heel iets anders dan een tour gelinkt aan een album.
Reply
#16
pudpong3 Wrote:
MyMusic Wrote:Ja want de Ziggo Dome was vorige keer ook zo'n daverend succes, en Ahoy die keer daarvoor.. leren ze het dan nooit ?

Dit is toch heel iets anders dan een tour gelinkt aan een album.

Klopt, maar dan nog denk ik dat de Ziggo wel een maat te groot is, toch ?
Reply
#17
Mooi, hebben ze eindelijk door dat mensen komen voor hun eerdere en betere albums.
Reply
#18
Ben benieuwd. Vorig jaar in TiVre vond ik juist dat ze de oudere nummers niet meer goed konden spelen. Alles net een tempo te laag. Denk niet dat ik hier bij ga zijn.
Reply
#19
Show in Keulen toevallig?
Reply
#20
Gelekte datums tot dusver: http://fb.me/4CuBL03Uu
Reply
#21
hythloth Wrote:Gelekte datums tot dusver: http://fb.me/4CuBL03Uu

Dank u!!

Ik ga morgen kijken hoe dit past in ons Cure schema
Reply
#22
hythloth Wrote:Mooi, hebben ze eindelijk door dat mensen komen voor hun eerdere en betere albums.

Dat geldt toch voor heel veel bands die nog steeds grote zalen uitverkopen.
Reply
#23
Ik was erg dronken gisteren en heb weer iets te veel afspraken gemaakt. Ga ik gvd naar Brit Floydd in de HMH en heb ook al een hotel geboekt. Ook hotel geboekt in Antwerpen voor Placebo. Wordt druk in oktober/november met al die concerten ver van huis. Hopelijk vind mevrouw Pudpong het nog leuk.
Reply
#24
Ik pak waarschijnlijk ook placebo mee in Antwerpen
Reply
#25
Twijfel nog tussen Keulen en Antwerpen. Keulen is doordeweeks maar dan hebben de mannen wel een paar dagen vrij gehad dus wellicht wat frisser.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)