Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Albums van 2016 die het vermelden waard zijn...
#26
Martijn Wrote:
pudpong3 Wrote:Mis ik iets, maar wie is die ster?
Laatste album van Bowie.

Dank. Ik word gek van die afkortingen die hier gebruikt worden en nu al symbolen.
Reply
#27
Je kunt een alliantie met kurtje sluiten en eveneens een onderschrift toevoegen aan je profiel dat bij elke fucking post terug zichtbaar is.
Reply
#28
Oef, ik ken Kurtje echt nog niet hoor.
Reply
#29
Uplift Wrote:Je kunt een alliantie met kurtje sluiten en eveneens een onderschrift toevoegen aan je profiel dat bij elke fucking post terug zichtbaar is.
Of onder die steen vandaan komen.
Reply
#30
Suede - Night Thoughts
Reply
#31
matthijs603 Wrote:Suede - Night Thoughts
Reply
#32
Bowie, Suede en Tindersticks tot nu toe.
Reply
#33
Gunnar Wrote:Bowie, Suede en Tindersticks tot nu toe.
Sluit ik me bij aan, verder vind ik Diiv ook wel erg fijn.
Reply
#34
Anders kunnen we de lat nog wat lager leggen en ook Savages vermelden want heel erg energiek en zo.
Reply
#35
Uplift Wrote:Anders kunnen we de lat nog wat lager leggen en ook Savages vermelden want heel erg energiek en zo.

Ik vind Diiv het vermelden waard, wat jij er van vindt boeit me vrij weinig. Ik dacht dat we voor 2015 twee topics hadden, één voor het vermelden waard en één voor elitair gezeik, misschien ook voor 2016 een optie?
Reply
#36
DIIV plaat mag er wat mij betreft ook in. Hadden er echter wel beter aan gedaan het tot een twaalftal nummers te schrappen.
Reply
#37
Yep, paar nummers overbodig, verder dikke prima.
Reply
#38
ahha Wrote:
Uplift Wrote:Anders kunnen we de lat nog wat lager leggen en ook Savages vermelden want heel erg energiek en zo.

Ik vind Diiv het vermelden waard, wat jij er van vindt boeit me vrij weinig. Ik dacht dat we voor 2015 twee topics hadden, één voor het vermelden waard en één voor elitair gezeik, misschien ook voor 2016 een optie?
Nee, dat was enkel op live-gebied. Inderdaad een optie, ja.
Reply
#39
ahha Wrote:
Uplift Wrote:Anders kunnen we de lat nog wat lager leggen en ook Savages vermelden want heel erg energiek en zo.

Ik vind Diiv het vermelden waard, wat jij er van vindt boeit me vrij weinig. Ik dacht dat we voor 2015 twee topics hadden, één voor het vermelden waard en één voor elitair gezeik, misschien ook voor 2016 een optie?

Excuses er waren twee topics voor optredens in 2015. Maar dan nog misschien is het geen slecht idee voor albums, of gewoon niet meer alles wat onder de grens buitencategorie valt afspiegelen als de lat omlaag leggen. En mocht iemand hier vandaag of morgen Savages vermelden, so be it, het is niet zo dat er plotseling albums van bastille, kensington of imagine dragons aangehaald worden.
Reply
#40
Ik vind die Aidan Knight plaat eigenlijk alleen maar mooier worden.

Voor de rest weet de nieuwe Shearwater ook te bekoren. En Roly Porter is dik ok.
Reply
#41
Savages kreeg op KtH een triple A review dus allicht dat Joris onze Uplift een pleziertje wil doen door hem hier te vermelden Wink
Reply
#42
Toch maar gewoon The Catastrophist. Kwaliteitslabel weer alle eer aangedaan.
Reply
#43
Savages, en ja Aidan Knight, ondanks het nachtkaarseffect.
Reply
#44
Roly Porter.
Reply
#45
Niet meteen lijstjesmateriaal, maar wel te vermelden waard: Anderson. Paak - Malibu.
Reply
#46
Shearwater
Reply
#47
En toch ook Daughter.
Reply
#48
Hier ook Savages.
Reply
#49
En ook Aidan Knight bevalt prima. Een fijne thuiswerk ochtend gehad en wat nieuwe albums kunnen checken.
Reply
#50
Aiden Knight leek me eigenlijk een beetje saai. Nog maar eens proberen dan.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)