Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.71 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rammstein
#76
(02-11-2018, 16:48)hythloth Wrote: Maar wel op Links 2-3-4.

Moet ik je nu weer een rep punt geven ? En dan nog voor een open goal, twijfelachtig.
Reply
#77
(02-11-2018, 16:42).1996Customer Wrote: Het lijkt me nu toch niet dat Rammstein op 1,2,3 de Heysel gaat doen uitverkopen ?

Waanzin lijkt me zelf. Komt in België toch nooit 45.000 man op Rammstein af?
Reply
#78
(02-11-2018, 16:56)Aron Wrote:
(02-11-2018, 16:42).1996Customer Wrote: Het lijkt me nu toch niet dat Rammstein op 1,2,3 de Heysel gaat doen uitverkopen ?

Waanzin lijkt me zelf. Komt in België toch nooit 45.000 man op Rammstein af?

Ze touren nu toch al 7 jaar zonder dat ze nog iets nieuw hebben uitgebracht, en je kon ze in '16 en '17 zien op Werchter en Graspop. 
Rammstein heeft wel een vaste schare fans, maar die gaan toch het Boudewijnstadion niet vullen. Het is ook niet alsof het hier over Beyonce, Coldplay of U2 gaat.
Reply
#79
Ik denk dat het best wel eens hard kan gaan. Nieuw album en lang geleden dat ze met een losse show waren. Alle vorige keren was op festivals waarbij Graspop de dichtstbijzijnde was. De Kuip is daarnaast een unieke locatie. Heb nu al van vijf vrienden/kennissen om mij heen gehoord dat ze gaan waar ze afgelopen keren er niet eens over nadachten om naar PP/Graspop/Werchter te gaan.
Reply
#80
Jullie doen je ding maar, maar ik zit maandagochtend klaar. Ik hoop ook dat ik van meerdere concerten mijn Lifad lidmaatschap kan inzetten, ga dat komend weekend eens uitzoeken. Hoop alleen dat mijn creditcard het uithoudt.
Reply
#81
(02-11-2018, 11:27)metal bouwie Wrote: Als er lifab members zijn dan houd ik mij aanbevolen voor presale. :-)

PM ontvangen!
Reply
#82
(02-11-2018, 15:40)reaper Wrote: Brussel misschien doen.
Hoe is het geluid daar?
+ Iemand die lifad heeft en me wil helpen?

PM ontvangen!
Reply
#83
(02-11-2018, 12:58)pudpong3 Wrote: Ik ben Lifad member, maar volgens mij is dat alleen van toepassing op Duitse optredens. Daarnaast natuurlijk ook heel veel vrienden die ook willen.

Yup..  En zelfs daar mogelijk niet overal..

Quote:https://community.rammstein.de/

"Furthermore LIFAD members enjoy exclusive access to presale tickets for selected concerts in Germany."
Reply
#84
(03-11-2018, 13:10)Henkie Wrote:
(02-11-2018, 12:58)pudpong3 Wrote: Ik ben Lifad member, maar volgens mij is dat alleen van toepassing op Duitse optredens. Daarnaast natuurlijk ook heel veel vrienden die ook willen.

Yup..  En zelfs daar mogelijk niet overal..

Quote:https://community.rammstein.de/

"Furthermore LIFAD members enjoy exclusive access to presale tickets for selected concerts in Germany."

Dat had ik ook gelezen toen ik het kocht, maar ik heb nu een mail gekregen waar er weer niets over in staat. Alleen dat je overal maandag ticktes kan kopen. Ik wacht het antwoord af en zie het wel. Had dat afgelopen tour ook van U2 en kon nog geen ticket via de officiële weg kopen en heb de cd ritueel verbrand.
Reply
#85
(03-11-2018, 13:10)Henkie Wrote:
(02-11-2018, 12:58)pudpong3 Wrote: Ik ben Lifad member, maar volgens mij is dat alleen van toepassing op Duitse optredens. Daarnaast natuurlijk ook heel veel vrienden die ook willen.

Yup..  En zelfs daar mogelijk niet overal..

Quote:https://community.rammstein.de/

"Furthermore LIFAD members enjoy exclusive access to presale tickets for selected concerts in Germany."

Hieronder het snelle antwoord van Rammstein.

Dear Pudpong3, 

you can buy up to 6 tickets for each show with the LIFAD memebership. 

Cheers
Rammstein Ticket Team  
Reply
#86
(02-11-2018, 12:32)Enzo Wrote: Zo, die rolstoelers wordt ook een poot uitgedraaid zeg.

ik moest lachen!
Reply
#87
Is er een kans dat er nog een concert wordt toegevoegd in Barcelona? 31 mei heb ik namelijk een avond vrij te besteden in die regio en 1 juni niet.....
Reply
#88
(04-11-2018, 18:54)Rockbeer Wrote: Is er een kans dat er nog een concert wordt toegevoegd in Barcelona? 31 mei heb ik namelijk een avond vrij te besteden in die regio en 1 juni niet.....

Ik ga er maar niet vanuit dat er nog ergens iets bij komt.
Reply
#89
   
Reply
#90
Attention - please note the following conditions of the promoter: The tickets are personalized, i. e. only that person has the right to demand access to the event that holds visiting rights. That person’s name will be a component part of the ticket. Should the option be available to purchase several personalized tickets, you are obliged to provide the ticket holders’ first and last names truthfully immediatly in making the purchase.Please note that a re-personalization of the tickets is not possible. You hereby enter into obligation to purchase and use the tickets solely for private use. Any transfer of the tickets is prohibited (clause 6 of the promoter’s General Terms and Conditions).However, you can use the option to return your tickets (clause 7 of the promoter’s General Terms and Conditions).
Reply
#91
(03-11-2018, 13:02)pudpong3 Wrote:
(02-11-2018, 15:40)reaper Wrote: Brussel misschien doen.
Hoe is het geluid daar?
+ Iemand die lifad heeft en me wil helpen?

PM ontvangen!

ik bekijk hem zo
Reply
#92
Easy 6 veldkaarten. Top!
Reply
#93
Hier ook!

Berlijn 6 tickets (op naam)
Rotterdam 4 tickets (niet op naam)
Barcelona 2 tickets (niet op naam) Beetje klote, de hele shit ging in het Spaans, dan wel blij met Google vertaling!
Reply
#94
Trouwens vervelend dat ik niet de optie voor e-tickets had. Maargoed zal niet zeuren
Reply
#95
(05-11-2018, 11:22)pudpong3 Wrote: Hier ook!

Berlijn 6 tickets (op naam)
Rotterdam 4 tickets (niet op naam)
Barcelona 2 tickets (niet op naam) Beetje klote, de hele shit ging in het Spaans, dan wel blij met Google vertaling!

Ook langs deze weg bedankt!
Reply
#96
(04-11-2018, 19:17)pudpong3 Wrote:
(04-11-2018, 18:54)Rockbeer Wrote: Is er een kans dat er nog een concert wordt toegevoegd in Barcelona? 31 mei heb ik namelijk een avond vrij te besteden in die regio en 1 juni niet.....

Ik ga er maar niet vanuit dat er nog ergens iets bij komt.

Toch zitten er hier en daar best nog wat gaten voor een extra show.
Reply
#97
(05-11-2018, 12:45)metal bouwie Wrote:
(04-11-2018, 19:17)pudpong3 Wrote:
(04-11-2018, 18:54)Rockbeer Wrote: Is er een kans dat er nog een concert wordt toegevoegd in Barcelona? 31 mei heb ik namelijk een avond vrij te besteden in die regio en 1 juni niet.....

Ik ga er maar niet vanuit dat er nog ergens iets bij komt.

Toch zitten er hier en daar best nog wat gaten voor een extra show.

Dat hele circus moet ook vervoerd worden en wellicht dat ze 2 sets hebben, maar ik verwacht niet dat er meer bijkomt. Is het zo, dan is dat prima, maar zou er niet op gokken als je ze wilt zien.
Reply
#98
Zoals ik het kan zien zijn de pre sales voor alle Duitse stadions weg op de 2 van Gelsenkirchen na en Luxemburg is ook weg. De rest is nog verkrijgbaar ga ik van uit.
Reply
#99
Zijn er ook bij. Bedankt pud!
Reply
(05-11-2018, 12:53)pudpong3 Wrote:
(05-11-2018, 12:45)metal bouwie Wrote:
(04-11-2018, 19:17)pudpong3 Wrote:
(04-11-2018, 18:54)Rockbeer Wrote: Is er een kans dat er nog een concert wordt toegevoegd in Barcelona? 31 mei heb ik namelijk een avond vrij te besteden in die regio en 1 juni niet.....

Ik ga er maar niet vanuit dat er nog ergens iets bij komt.

Toch zitten er hier en daar best nog wat gaten voor een extra show.

Dat hele circus moet ook vervoerd worden en wellicht dat ze 2 sets hebben, maar ik verwacht niet dat er meer bijkomt. Is het zo, dan is dat prima, maar zou er niet op gokken als je ze wilt zien.

In gelsenkirchen, praag en dresden staan ze elk 2 dagen achter elkaar. Betekent dus dat er niet perse een dag tussen hoeft te zitten. Ik verwacht dat er bij voldoende animo nog wel wat bijkomt.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)