Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.71 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rammstein
#51
Heeft iemand ze wel eens in een Duits stadion gezien? Ik vraag me af hoe erg de sfeer daar verschilt van elders.
Reply
#52
(30-10-2018, 16:05)hythloth Wrote: Heeft iemand ze wel eens in een Duits stadion gezien? Ik vraag me af hoe erg de sfeer daar verschilt van elders.

Als voorprogramma van de Ramones (Final Tour) op 26-01-1996, maar ja, toen kwam Rammstein net pas kijken. 

Dit willen we dus wel meemaken en daarom afgelopen juni lid geworden van de fanclub om eerder Duitse tickets te bemachtigen.
Reply
#53
Volgens Rammwiki staan ze in Juli in het koning Boudewijn stadion.
Reply
#54
De eerste data komen binnen gedruppeld.

https://www.prettyinnoise.de/rammstein-i...-fest.html
Reply
#55
Naar het mooiste stadion van Nederland dus:

[Image: Dq6Rth8W4AAHPJN.jpg:large]
Reply
#56
Daar moet ik bij zijn!
Reply
#57
Kom op met die data!! Ik wil eindelijk de zomer gaan plannen.
Reply
#58
Is dat De Kuip? Ben altijd benieuwd geweest hoe concerten daar zijn, tegenover een gedrocht als de ArenA.
Reply
#59
(01-11-2018, 16:23)hythloth Wrote: Is dat De Kuip? Ben altijd benieuwd geweest hoe concerten daar zijn, tegenover een gedrocht als de ArenA.

Ja, het is de Kuip, maar ik begrijp al dat geklaag over de Arena nooit. Ik ben daar 3x geweest voor een concert en heb altijd prima geluid gehad. Misschien dat de bands die jullie daar hebben bezocht betere geluidsmensen moeten aannemen.

Red Hot Chili Peppers, U2 en The Wall, alledrie helemaal niets mis mee.
Reply
#60
(01-11-2018, 16:27)pudpong3 Wrote:
(01-11-2018, 16:23)hythloth Wrote: Is dat De Kuip? Ben altijd benieuwd geweest hoe concerten daar zijn, tegenover een gedrocht als de ArenA.

Ja, het is de Kuip, maar ik begrijp al dat geklaag over de Arena nooit. Ik ben daar 3x geweest voor een concert en heb altijd prima geluid gehad. Misschien dat de bands die jullie daar hebben bezocht betere geluidsmensen moeten aannemen.

Red Hot Chili Peppers, U2 en The Wall, alledrie helemaal niets mis mee.

Vroeger was het geluid daar echt ruk. Tegenwoordig schijnt het wel in orde te zijn. Verschilt uiteraard per band, met AC/DC had ik ook goed geluid maar stond toen ook goed én die band neemt sowieso fatsoenlijke geluidsmensen mee. 

Alles natuurlijk wel in perspectief met een stadionconcert en niet vergeleken met een Ziggodome.
Reply
#61
Ik was twee keer bij U2 in de ArenA en vanaf het veld klonk het geluid met oordoppen acceptabel, maar ik merkte alsnog een groot verschil tegenover de openluchtstadions waar ik concerten heb meegemaakt. Helpt vooral niet dat de ArenA een gesloten dak heeft en gebouwd is als een vissenkom, waardoor het geluid overal op afkaatst.
Reply
#62
https://www.eventim.de/tickets.html?affi...=Rammstein

25 juni dus.
Reply
#63
Als er lifab members zijn dan houd ik mij aanbevolen voor presale. :-)
Reply
#64
Ik heb helaas even andere prioriteiten rond die tijd, maar had toch eens graag een concert willen bezoeken in de Kuip. Eigenlijk jammer dat het allemaal zo massaal in Juni valt.
Reply
#65
In die maand zijn er toch altijd veel concerten?

Gisteren in De Kuip voorgesteld hoe het is als Rammstein daar staat. Is eel bijna de perfecte combinatie. Oud, indistrueel pand met, voor stadionbegrippen, goed geluid.
Reply
#66
Hier wil ook graag bij zijn. Ben benieuwd naar de prijzen. Maar reken helaas op 100+
Reply
#67
(02-11-2018, 11:55)7up Wrote: Hier wil ook graag bij zijn. Ben benieuwd naar de prijzen. Maar reken helaas op 100+

Zal denk ik rond de 80-90 liggen. Ik kan deze keer op de fiets dus spaar al een hoop brandstof- en parkeerkosten uit. 

Het wilde idee kwam bij mijn vriendin op om ook naar St. Petersburg of Moskou te gaan. Willen we al een tijdje naartoe, hebben nu nog geen concrete vakantieplannen dus kan een leuke combinatie zijn.
Reply
#68
Ticketprijzen
Prijzen zijn inclusief servicekosten. Er is een ticketlimiet van 6 tickets per bestelling (ook tijdens de pre-sale).


Categorie 1: €99,00
Categorie 2: €88,00 (staanplaatsen)
Categorie 3: €71,50
Categorie 4: €60,50
Categorie 5: €55,00
Rolstoelen: €88,00 (let op: alleen telefonisch verkrijgbaar via: +31 (0)88 011 2615)
Reply
#69
Zo, die rolstoelers wordt ook een poot uitgedraaid zeg.
Reply
#70
Ik ben Lifad member, maar volgens mij is dat alleen van toepassing op Duitse optredens. Daarnaast natuurlijk ook heel veel vrienden die ook willen.
Reply
#71
https://www.rammstein.de/de/rammstein-eu...tour-2019/
Reply
#72
Ik zou die pagina eens goed doorlezen die ik hierboven gelinkt heb.

2 stukjes eruit gepakt die belangrijk zijn.

Der offizielle Vorverkauf findet ausschließlich bei EVENTIM.COM/RAMMSTEIN, und für München zusätzlich über muenchenticket.de, statt. Bei allen anderen, nicht legitimierten Ticketanbietern, die Rammstein-Tickets zum Kauf anbieten, handelt es sich um NICHT AUTORISIERTE Händler. Rammstein-Tickets, die von nicht autorisierten Händlern erworben werden, berechtigen nicht zum Eintritt.

Mitglieder des Rammstein-Fanclubs „LIFAD“ haben die Möglichkeit, bereits ab Montag, 05.11.2018, 10:00 Uhr bis Mittwoch, 07.11.2018, 10:00 Uhr exklusiv über EVENTIM Tickets zu erwerben. Der Abschluss einer LIFAD-Mitgliedschaft ist auch innerhalb dieses Zeitraums noch möglich, um so Tickets im Fanclub-Vorverkauf erwerben zu können.

Het begint al te kriebelen!!
Reply
#73
Brussel misschien doen.
Hoe is het geluid daar?
+ Iemand die lifad heeft en me wil helpen?
Reply
#74
Het lijkt me nu toch niet dat Rammstein op 1,2,3 de Heysel gaat doen uitverkopen ?
Reply
#75
Maar wel op Links 2-3-4.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)