Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 2.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roadburn
#76
Ja, ik doe op zondag ook de hele dag mainstage, op Mirrors of Psychic Warfare na. Wel nuchter, want dag nadien de eerste werkdag bij m'n nieuwe job. Tot dan!
Reply
#77
Uplift Wrote:Ja, ik doe op zondag ook de hele dag mainstage, op Mirrors of Psychic Warfare na. Wel nuchter, want dag nadien de eerste werkdag bij m'n nieuwe job. Tot dan!

Idd zelfde programma hier alleen dan zonder het nuchter.
Reply
#78
Helaas niet vanwege het 12,5 jaar huwelijk van mijn ouders. Weekendje weg gaat zeker leuk worden maar baal toch, de zondag is 1 van de betere festivaldag ooit, fucking Jakob.
Reply
#79
Vermoedelijk ook dagje mainstage.
Jammer van Blind Idiot God (ook omdat ik niet naar MAg4 kan) maar goed, keuzes.

Iemand een idee hoe groot Cul de Sac is voor Syndrome?
Reply
#80
xaeres Wrote:Iemand een idee hoe groot Cul de Sac is voor Syndrome?

Net zo groot als voor andere bands.
Reply
#81
Belachelijk klein (net als voor andere bands).

Maar Mirros of Psychic Warfare. Syndrome zal nog elders staan.
Reply
#82
Hoe dicht zitten die zalen bij elkaar? En gebeurt het daar dat zo'n zaal vol zit en ze niemand er meer in laten?
Reply
#83
halfempty/full Wrote:Hoe dicht zitten die zalen bij elkaar? En gebeurt het daar dat zo'n zaal vol zit en ze niemand er meer in laten?

Ja kan gebeuren. Zalen zitten max 3 minuten lopen van elkaar, en dan heb ik het ruim genomen. Jij bent er de vrijdag toch?
Reply
#84
http://noisey.vice.com/nl/blog/misyrming...oiseyfbned

Als je dat toch leest ga ik liever voor die Úlfsmessa dan The Skull denk ik...
Reply
#85
Die Ulfmessa is niet te missen. Wordt zo'n hele ritualistische shit. In Het Patronaat dan nog.
Reply
#86
Correcttie: het wordt een fucked-up gedoe dat niet geschikt is voor mensen met hartkwalen. Allejezus.
Reply
#87
Haha vet, lijkt op een old school Mayhem show met al die zieke shit.
Reply
#88
Loov Wrote:
halfempty/full Wrote:Hoe dicht zitten die zalen bij elkaar? En gebeurt het daar dat zo'n zaal vol zit en ze niemand er meer in laten?

Ja kan gebeuren. Zalen zitten max 3 minuten lopen van elkaar, en dan heb ik het ruim genomen. Jij bent er de vrijdag toch?

Correct Smile. Ik blijf alleen niet tot heel laat, anders wordt het lastig met de trein.
Reply
#89
halfempty/full Wrote:
Loov Wrote:
halfempty/full Wrote:Hoe dicht zitten die zalen bij elkaar? En gebeurt het daar dat zo'n zaal vol zit en ze niemand er meer in laten?

Ja kan gebeuren. Zalen zitten max 3 minuten lopen van elkaar, en dan heb ik het ruim genomen. Jij bent er de vrijdag toch?

Correct Smile. Ik blijf alleen niet tot heel laat, anders wordt het lastig met de trein.

Cool! Zorg dat je wel op tijd in de zaal staat. Kan soms erg druk worden.

Gister trouwens top dag gehad. Smile
Reply
#90
Mooi, zin in zondag.

Bandje halen is gewoon bij de 013 neem ik aan?
Reply
#91
Geen topdag gisteren?

De drone gestapo blijft een beetje in gebreke Tongue
Reply
#92
Gaaaast 't is briljant gruwelijk. Maar druk met muziek enzo. Gister rode wijn uit een kelk van een IJslandse Black metal band gedronken tijdens een ritueel optreden.
Reply
#93
Voor de mensen die morgen komen. Maak je borst nat. Het is briljant. Vandaag 2 uur lang Neurosis die alles gaf. Amenra acoustisch wat het beste is wat ik nagenoeg in me leven zag. Converge met gast optreden van Steve Von Toll en Chelsea Wolfe. Man man man man wat 'n momenten hier gebeuren... En dan moet eigenlijk de beste dag op papier nog komen...
Reply
#94
Sad, ik moet hier bij zijn volgend jaar. Mooie dag toegewenst en lees graag hoe het was.

Zie nu de setlist van Neurosis en ze speelde Stone From The Sky, gewoon fuck. Sad
Reply
#95
Ik heb de hele dag in de tuin gewerkt en daarna een kutwedstrijd van Feyenoord gezien. Topdag.

En heb nu overal spierpijn.
Reply
#96
Het schijnt dat Uplift religieus is geofferd tijdens een ritueel optreden, vandaar de stilte.
Reply
#97
Het is in ieder geval niet minder duidelijk geworden waarom Loov 'SsSsSsSs' geen extreme vorm van artistieke vrijheid/moeilijkdoenerij vindt Smile
Reply
#98
matthijs603 Wrote:Het is in ieder geval niet minder duidelijk geworden waarom Loov 'SsSsSsSs' geen extreme vorm van artistieke vrijheid/moeilijkdoenerij vindt Smile

Huh watte?

Dag nadien ben ik er nog steeds niet over heen hoe ongelooflijk moeilijk vet Amenra en Neurosis gister waren.
Reply
#99
Loov Wrote:Dag nadien ben ik er nog steeds niet over heen hoe ongelooflijk moeilijk vet Amenra en Neurosis gister waren.
Ik ben geen fan van die akoestische EP van Amenra, dus na een half uur van die set gisteren had ik het wel gezien. Helaas heb ik door andere verplichtingen hun normale show van vandaag niet kunnen zien, daar zie ik nu wel erg positieve berichten van binnenkomen..
Reply
It's a wrap. Moe maar voldaan. Wat 'n festival.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Invisible User(s), 1 Guest(s)