Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roadburn
#26
Uplift Wrote:Wtf, Russell Hasswell er ook nog bij?

Ja man. Diamanda Galás ook vet hoor. Wat 'n editie, wat 'n editie... Ik ga wel precies het goede jaar heb ik zo het gevoel.
Reply
#27
Ja, ik moet wel zeggen dat Rewire het nog niet doet voor mij (ik denk zelfs niet dat ik ga) en voor Incubate e.d. is het nog afwachten. Idem voor LGW? met de Wilco-richting, dus voorlopig ligt al het gewicht bij Roadburn.
Reply
#28
'De Wilco-richting'.

Want er is al meer dan Wilco bekend.
Reply
#29
Er is al geopperd dat ze zouden kunnen cureren...
Reply
#30
En dan nog. Sun 0))) cureerde ook Julia Holter. Er was juist een Drone-festival toen niet Sun maar Swans cureerde. Ik zie LGW? echt niet ineens een compleet andere richting in gaan als Tweedy een verlangslijstje mag inleveren.
Reply
#31
Ja, dat zal best. Eerst zien waarmee ze afkomen.
Reply
#32
Dat is juist mijn punt. Smile
Reply
#33
Ik wou enkel zeggen: enkel Roadburn is voor mij van een onmisbaar niveau in 2016. Voorlopig.



Dat en Hellfest Sad
Reply
#34
Ik kom jullie op zondag vergezellen, goed?
Reply
#35
Willie Wrote:Ik kom jullie op zondag vergezellen, goed?

FUCK YEAH!!!!!!! 39 euro voor een volle Neurosis en Amenra show is ook meer dan te doen. Dat er niet meer mensen van hier op af komen is me een groot raadsel.

Oh en Wilco cureert gewoon LGW? hoor. En Swans had niks van doen met de 24hour Drone Fest. Om maar even wat dingen uit de lucht te helpen.
Reply
#36
Wat help je daar mee uit de lucht dan? Ik weet dat Swans dat niet cureerde, gaf daarmee juist aan dat een curator niet het hele programma bepaalt. Juist in een jaar zonder Drone-curator was er immers veel Drone.
Reply
#37
matthijs603 Wrote:Wat help je daar mee uit de lucht dan? Ik weet dat Swans dat niet cureerde, gaf daarmee juist aan dat een curator niet het hele programma bepaalt. Juist in een jaar zonder Drone-curator was er immers veel Drone.

Ah okay. Maar als je Drone wilt ga je toch niet naar LGW?.
Reply
#38
Ik hoop nog steeds op Boredoms.
Reply
#39
Huh?

Het ging erom dat Uplift op basis van 1 naam over een bepaalde richting begon, maar dat was al veranderd in 'we wachten af wat er verder komt'.

Naar LGW? ga je (ik) voor kwaliteit in een breed scala aan stijlen.
Reply
#40
matthijs603 Wrote:Huh?

Het ging erom dat Uplift op basis van 1 naam over een bepaalde richting begon, maar dat was al veranderd in 'we wachten af wat er verder komt'.

Naar LGW? ga je (ik) voor kwaliteit in een breed scala aan stijlen.

Aha okay.

Ik hoop eigenlijk alleen nog op GNOD voor de rest zit het programma al overvol. Zit nu Jakob te luisteren. Die zondag kan zo maar eens heel bijzonder worden met Jakob - Amenra - Neurosis. Fuck zin in.
Reply
#41
Die zondag doe ik nuchter want dit wordt misschien wel mijn beste festivaldag ooit.
Reply
#42
lol
Reply
#43
Wacht fuck staat Jakob ook al, ik heb de line up niet echt gevolgd maar nu begin ik toch erg te twijfelen. Blind Idiot God is ook vet op de zondag.
Reply
#44
Loov Wrote:
Uplift Wrote:Wtf, Russell Hasswell er ook nog bij?

Diamanda Galás .

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ik wil haar al heel lang een keer live zien.
Reply
#45
Melliw Naj Wrote:Wacht fuck staat Jakob ook al, ik heb de line up niet echt gevolgd maar nu begin ik toch erg te twijfelen. Blind Idiot God is ook vet op de zondag.
Heel veel kleine lettertjes. Check zeker ook Russell Haswell. Misschien wel de beste Roadburn line-up ooit en in elk geval de meest kwalitatieve van het jaar tot dusver.
Reply
#46
Waarschijnlijk zaterdag en zondag aanwezig. Een vriend is bezig mij over te halen, ik ben nogal een onwetende in deze scene.
Op een Neurosis of Amenra na dan.

Prijs voor lelijkste artwork gaat trouwens ook naar Roadburn, wat een gedrocht.
Reply
#47
Mja, die artwork is natuurlijk typisch metal, maar ik vind het wel mooi. Website draait ook volledig om inhoud en de diepere beleving van het hele gebeuren. Zie je vandaag nergens meer.
Reply
#48
Uplift Wrote:Mja, die artwork is natuurlijk typisch metal, maar ik vind het wel mooi. Website draait ook volledig om inhoud en de diepere beleving van het hele gebeuren. Zie je vandaag nergens meer.
Ja dat zal verder ook wel aan mij liggen en heb er verder niet veel mee.
Maar fuck it, we hebben het over artwork.
Reply
#49
Uplift Wrote:
Melliw Naj Wrote:Wacht fuck staat Jakob ook al, ik heb de line up niet echt gevolgd maar nu begin ik toch erg te twijfelen. Blind Idiot God is ook vet op de zondag.
Heel veel kleine lettertjes. Check zeker ook Russell Haswell. Misschien wel de beste Roadburn line-up ooit en in elk geval de meest kwalitatieve van het jaar tot dusver.

Morgen eens checken, nog andere aanraders? Ik ga denk ook een zondag kaartje kopen.
Reply
#50
Voor de zondag alleen is alles al vrij duidelijk. Of wil je nog een andere losse dag erbij nemen?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)