Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2016
#26
Kiss was overigens zoals Maiden ook als voorbeeld aangehaald wat ik voor datzelfde geld zou kunnen doen.
2 topacts voor de prijs van "sir Paul"
#27
Door het cancelen van de rest van de Europese tour van de Foo's, wordt het wel iets waarschijnlijker dat ze komend jaar wel komen. Zijn toch redelijk wat mensen teleurgesteld.
#28
pudpong3 Wrote:Door het cancelen van de rest van de Europese tour van de Foo's, wordt het wel iets waarschijnlijker dat ze komend jaar wel komen. Zijn toch redelijk wat mensen teleurgesteld.
Ja, doen volgend jaar wel Pinkpop, Werchter en Glasto over gok ik. Plak daar nog bijvoorbeeld Rock im Rivier, Rockavaria en wat Sonisphere's bij, dan komen ze niet helemaal onverdienstelijk overvliegen.
#29
Ik ga lachen als Pinkpop niet gaat passen.
#30
Willie Wrote:Ik ga lachen als Pinkpop niet gaat passen.

Van enig leedvermaak kan men u niet betichten Wink

Maar zoals ik al eerder schreef, is er nog nooit een headliner geweest die een afgelast optreden op een festival het jaar erop heeft ingehaald. Dus de kans is vrij groot dat u moet lachen.
#31
pudpong3 Wrote:
Willie Wrote:Ik ga lachen als Pinkpop niet gaat passen.

Van enig leedvermaak kan men u niet betichten Wink

Maar zoals ik al eerder schreef, is er nog nooit een headliner geweest die een afgelast optreden op een festival het jaar erop heeft ingehaald. Dus de kans is vrij groot dat u moet lachen.

Foo Fighters op Pukkelpop paar jaar terug toch?
#32
metal bouwie Wrote:
pudpong3 Wrote:
Willie Wrote:Ik ga lachen als Pinkpop niet gaat passen.

Van enig leedvermaak kan men u niet betichten Wink

Maar zoals ik al eerder schreef, is er nog nooit een headliner geweest die een afgelast optreden op een festival het jaar erop heeft ingehaald. Dus de kans is vrij groot dat u moet lachen.

Foo Fighters op Pukkelpop paar jaar terug toch?

Ja, Dave beloofde direct terug te komen en toenmaals hebben ze dat ook gedaan.
De man is een dusdanig rasartiest en persoon dat ik zonder twijfel geloof dat dat nu ook goedgemaakt gaat worden.
#33
Begint na Jan nu ook al PudPong te liegen, Flair? Het moet niet gekker worden :-) Tevens kan ik bevestigen dat ook PudPong niet Jan Smeets is. Maar als ik niet beter had geweten zag ik er wel haast een conspiracy is: PudPong -->PP --> Pinkpop.
#34
marvin Wrote:Begint na Jan nu ook al PudPong te liegen, Flair? Het moet niet gekker worden :-) Tevens kan ik bevestigen dat ook PudPong niet Jan Smeets is. Maar als ik niet beter had geweten zag ik er wel haast een conspiracy is: PudPong -->PP --> Pinkpop.
Vergeet de grote puzzels niet waar beide mee te maken hebben gehad. En PudPong maar hinten.
#35
marvin Wrote:Begint na Jan nu ook al PudPong te liegen, Flair? Het moet niet gekker worden :-) Tevens kan ik bevestigen dat ook PudPong niet Jan Smeets is. Maar als ik niet beter had geweten zag ik er wel haast een conspiracy is: PudPong -->PP --> Pinkpop.

Sorry, dit valt onder onwetendheid!

Zit wel dicht bij het zogenaamde vuur Smile
#36
pudpong3 Wrote:
marvin Wrote:Begint na Jan nu ook al PudPong te liegen, Flair? Het moet niet gekker worden :-) Tevens kan ik bevestigen dat ook PudPong niet Jan Smeets is. Maar als ik niet beter had geweten zag ik er wel haast een conspiracy is: PudPong -->PP --> Pinkpop.

Sorry, dit valt onder onwetendheid!

Zit wel dicht bij het zogenaamde vuur Smile

Over vuur gesproken, op de livestream duurde het maar lang bij Pharrell totdat dat vuurtje gedooft was. Helaas begon het vuurwerk en AYNIL ook meteen, waardoor ik geen enkele keer Jan zijn tegelwijsheden heb gehoord.

Had ie nog een paar goeie dit jaar? "niet flikflooien in de bosjes ivm teken" blijft toch wel mijn favoriet.
#37
Schijnbaar kunnen alle pinkpoppers samen de problemen in Syrië oplossen.
#38
Alleraardigst!! Het roze petjes leger rukt op via Koerdistan. De Pharrell en The Script gilmeiden in de eerste linie graag. Gedood worden door een vrouw las ik eerder al eens (al dan niet propaganda) zou de grootste zonde zijn voor de IS-ers
#39
Nou. Leg dat thuis maar eens uit, doogeschoten worden door een vrouw. De schaamte.
#40
Foo Fighters
Rammstein
Pearl Jam
#41
Rik Wrote:Foo Fighters
Rammstein
Pearl Jam

ik ben voor!!
#42
Nieuwe cd Rammstein komt pas in 2017 en solo projecten van Till en Richard zullen niet leiden tot concerten komend jaar.
#43
Jan Smeets bezocht gisteren Down The Rabbithole en ik ben nogal benieuwd of ie bv War On Drugs heeft benaderd.
#44
Fenderboy Wrote:Jan Smeets bezocht gisteren Down The Rabbithole en ik ben nogal benieuwd of ie bv War On Drugs heeft benaderd.

Ik mag dan wel hopen dat er eerst een nieuw album komt, maar bandbrein Adam Granduciel werkt zover ik weet niet zo snel, ondanks die recente deal voor twee platen bij Atlantic.
#45
Mochten die touren is dat wel iets voor PP. Ze zijn nu van LGW? May Day naar BKS naar het konijnenhol gegaan. De volgende stap zal dan toch Pinkpop zijn. Maar dat zou wel betekenen dat ze drie jaar op rij aan het touren zijn als dat gaat gebeuren.
#46
Normaliter 10 februari persconferentie en 13 februari start verkoop
#47
BigBird Wrote:Normaliter 10 februari persconferentie en 13 februari start verkoop
Een week later misschien, 10 februari is Aswoensdag dan is Buro Pinkpop nog gesloten ivm carnaval.
17 februari persconferentie en 20 februari start voorverkoop?
#48
Dat zou goed kunnen ja
#49
Gezien het suksesvolle live album lijkt Joe Bonamassa Naast War On Drugs en the Foo Fighters wel een zekerheidje voor PP 2016.
#50
Fenderboy Wrote:Gezien het suksesvolle live album lijkt Joe Bonamassa Naast War On Drugs en the Foo Fighters wel een zekerheidje voor PP 2016.
Kan me niet voorstellen dat TWOD nóg een jaar gaat touren met die plaat, maarja, alles kan tegenwoordig


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)