Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2016
#1
Foo Fighters
#2
U2/Pearl Jam - Editors - Foo Fighters

Ligt wel erg voor de hand.
#3
Festivalorganisator Jan Smeets geeft in een interview met L1Festival aan dat Dave Grohl heeft gezegd het volgend jaar goed te willen maken
#4
Tool, Deftones, Lana Del Rey, Mika, Coldplay, Gwen Stefani,/No Doubt, Haim, Radiohead, The Prodigy, Imagine Dragons, Twenty-one Pilots (en alles wat 3fm besluit te pluggen)

(naast wat hierboven is genoemd)
#5
Jan Smeets: “We hebben de headliners voor Pinkpop 2016 reeds binnen. Als die alle drie doorgaan, gaat Pinkpop uitverkopen.”
#6
Jan Smeets: "Pinkpop heeft te horen gekregen dat U2 geen festivals gaat doen in 2016".
#7
AC/DC - Paul McCartney - Foo Fighters
#8
vr: Tool
za Radiohead
zo Foo fighters en Pearl Jam

Of als we realistisch zijn:

Vr: Foo Fighters
Za: Disclosure
Zo: Pearl Jam
#9
In mijn dromen:

Tool
Pearl Jam
Iron Maiden

De realiteit:

Foo Fighters
Paul McCartney
Editors
#10
Fenderboy Wrote:De realiteit:

Foo Fighters
Paul McCartney
Editors

De kans dat Macca ooit op Pinkpop speelt wordt toch elk jaar kleiner. Na 2 keer heel dicht te zijn de afgelopen jaren, kan je daar toch niet meer op hopen ?
#11
1996Customer Wrote:
Fenderboy Wrote:De realiteit:

Foo Fighters
Paul McCartney
Editors

De kans dat Macca ooit op Pinkpop speelt wordt toch elk jaar kleiner. Na 2 keer heel dicht te zijn de afgelopen jaren, kan je daar toch niet meer op hopen ?

Dat wel, maar Jan Smeets verteld inmiddels al anderhalf jaar dat ie contact met Macca onderhoudt en daar zal zeker iets van waar zijn.
Mocht Paul niet komen verwacht ik Coldplay.
#12
Je moet m als Mojo zijnde geeneens meer willen. Meneer de miljardair was paar jaar terug rond met Pinkpop, maar koos op laatste moment voor show in Amerika omdat die meer betaalden. Flikker dan ook maar op zou ik zeggen.
#13
Is die dan eigenlijk zo populair in Nederland, of is het gewoon Smeets met zijn "verouderde" muzieksmaak ?
#14
Hij speelde onlangs toch 2 keer in Ziggodome?
#15
Muziek van The Beatles blijft populair onder alle generaties.

Ik zie TOOL trouwens ook gewoon komen, mocht Mojo er een zware metalen dag van kunnen maken. Het enige consistente aan Pinkpop blijft namelijk de inconsistentie.
#16
Zal Mojo Tool nog wel pakken? Zie ze dan eerder op Fortarock. Maar Tool sloot in 2006 ook af, zou wat zijn 10 jaar later weer.
#17
Dan wordt het een grote Fortarock, zou mooi zijn.

Alleen zie ik ze überhaupt geen festivalseizoen doen. Wijn en zo.
#18
Fenderboy Wrote:In mijn dromen:

Tool
Pearl Jam
Iron Maiden

De realiteit:

Foo Fighters
Paul McCartney
Editors
Wow, ik droom met je mee. Als er 1 van komt ben ik blij Wink
Maar met realistische blik denk ik nu anders. Bijvoorbeeld laat U2 maar los als ze niet willen komen.
Paul McCartney was dit weekend nog gebeld om zondag te komen, denk niet dat hij volgend jaar weer naar Nederland komt. Dat duurt weer lang na pas 2 avonden ZiggoDome.
Daarom denk ik:
vrijdag 10-6 Pearl Jam
zaterdag 11-6 Editors of Black Keys en ervoor Royal Blood
Zondag 12-06 Foo Fighters
#19
BigBird Wrote:Hij speelde onlangs toch 2 keer in Ziggodome?

Ja maar was niet uitverkocht.
#20
BigBird Wrote:Je moet m als Mojo zijnde geeneens meer willen. Meneer de miljardair was paar jaar terug rond met Pinkpop, maar koos op laatste moment voor show in Amerika omdat die meer betaalden. Flikker dan ook maar op zou ik zeggen.

Voor mij zou het overigens niet persé een eerste keuze zijn, wanneer je voor dat zelfde geld bv Kiss en Iron Maiden samen in 2016 op PP zou kunnen zien.
#21
KISS kon Jan afgelopen zondag krijgen, maar die wilde hij niet. Tenminste dat haal ik uit zijn interview.
#22
Ik heb nu geen enkel idee wie er in 2016 staan, maar ik acht zelfs de kans klein dat Foo Fighters komen. Geschiedenis leert dat een afgezegde headliner het jaar erna niet terugkomt. Maar de tijd zal het leren.

Dan houd ik het op:

Madonna/Lady Gaga
Pearl Jam/ACDC
Editors/Vampire Weekend
#23
Snap niet waar dat gerucht van KISS vandaan kwam, want op die zondag stonden ze op Download festival
#24
Mich Wrote:Snap niet waar dat gerucht van KISS vandaan kwam, want op die zondag stonden ze op Download festival

Ik heb dat ergens gelezen als een quote van Jan op zaterdag/zondag. Kan het zo snel niet terugvinden.
Ben overigens zelf niet bekend met tourschema van KISS want die band heeft nooit mijn interesse gehad.
#25
Hier is de link.

http://www.1limburg.nl/nog-geen-duidelij...o-fighters

Laatste alinea.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)