Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 3.4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optredens die écht goed waren (genre Swans of Dronegestapo-approved)
#1
Zo.
Reply
#2
Ought in Bitterzoet.

Toch?
Reply
#3
Slotje.
Reply
#4
[Image: gsxb.gif]
Reply
#5
Dit loopt uit de hand Smile
Reply
#6
Piet Knaak Wrote:Ought in Bitterzoet.

Toch?

Ik hoorde voor de gematigde OOR-review al heel andere verhalen. Zelf niet geweest trouwens, zo goed als LGW? EKKO-set kon het toch bijna niet worden. Later deze zomer weer.
Reply
#7
Nah, ik zit Uplift maar te plagen. Het was gewoon goed. In het oude topic als 'vermelding' had het nog wel gepast. Maar het is niet niveautje Ride of The Replacements van vorige week. Snap de review van Oor ook wel. Vooral het laatste half uur was echt heel goed. Daar ontstond ook pas echt een beetje een pit vooraan. Het eerste half uur had echter ook voldoende niveau om overeind te blijven waardoor je zeker niet ontevreden de zaal verlaat. Met wat meer materiaal kunnen deze jongens in de toekomst makkelijk 90 minuten lang een goede set neerzetten, daar ben ik van overtuigd.
Reply
#8
Goat op DTRH?
Reply
#9
Toegestaan.
Reply
#10
Straf optreden, brak publiek.
Reply
#11
Kende het hiervoor alleen van horen zeggen en uit ons muziekcafé hier, waar ze steeds een nummer terugpakken van World Music.
Bleek echter een zeldzaam opzwepende kennismaking in een muziektent.
Reply
#12
Clark heb ik helaas moeten missen.
Zagen jullie die al dit seizoen?
Reply
#13
Jup, Nuits Botanique. Zeer sterk.
Reply
#14
Was z'n performance daar onderdeel van een open air gebeurtenis ? In Amsterdam heb je nogal eens Electro in een lounge aankleding.
Reply
#15
Swans zojuist.
Reply
#16
Dillinger Escape Plan
Reply
#17
Sufjan Stevens
Reply
#18
The Melvins
Reply
#19
Merzbow & Full of Hell
Reply
#20
Dwellings & Druss
Reply
#21
King Midas Sound & Fennesz
Reply
#22
Burial Hex
Dead Neandertals
Reply
#23
Ik heb Incubate moeten missen, dus dat zal me wel minpunten van de dronegestapo opleveren, maar in de Ardennen hoorde ik een vliegtuig (denk ik) en zijn lawaai echo-de tussen heuvels waardoor een prachtige drone onstond, ondersteund door het geruis van een wild beekje.
Reply
#24
Sufjan dus.
Reply
#25
matthijs603 Wrote:Sufjan dus.

Sluit ik me bij aan
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)