Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sufjan Stevens
#51
matthijs603 Wrote:"Deze onbedoelde Passie doet je die van Bach bijna vergeten"

https://decorrespondent.nl/2666/Deze-onb...8-8e0749a3

Enthousiaste recensie waarbij men daarnaast van Sufjan Stevens het onderstaande citeert:

‘Ik moest leren dat ik een individu was, volledig in bezit van mezelf.’

Nou...mijn aandacht heeft ie voorlopig ook.
Reply
#52
Quote:Watch Sufjan Stevens Perform Carrie & Lowell Songs For The First Time At Philly Tour Opener

http://www.stereogum.com/1793546/watch-s...ner/video/

Tenminste geen praatpubliek, dat scheelt.
Reply
#53
Mooie setlist, goeie toegiften met John Wayne Gacy Jr en Chicago.

Stevens treedt deze tour zo ver ik weet alleen op in theaters, niet in 'gewone' popzalen. Dat maakt het geblaat gelukkig al een stuk minder.
Reply
#54
Wordt de hoogste tijd dat deze man een Nederlandse show bekend maakt.
Reply
#55
En wel fucking nu of zo.
Reply
#56
Ik vrees dan wel dat de run op kaarten enorm gaat zijn, of overschat ik zijn populariteit door hoe geliefd hij hier is?
Reply
#57
Kan live alleen maar tegenvallen, en dan doel ik op de C&L nummers.
Reply
#58
BigBird Wrote:Kan live alleen maar tegenvallen, en dan doel ik op de C&L nummers.

En dat baseer je op?
Reply
#59
Als je de C&L nummers niks vindt, dan zal de nieuwe tour inderdaad tegenvallen.
Reply
#60
Die video's hierboven. Klinkt goed muzikaal, maar kwa stem haalt ie sommige dingetjes niet helemaal. En de magie/sfeer van plaat lijkt me live sowieso moeilijk over te brengen. SKM viel toch ook tegen live volgens Uplift? Nee, C&L vind ik een koptelefoon album, dat soort muziek is te intiem om live ten gehore brengen. Zeker als zang niet goed is.
Reply
#61
Dat was in het verleden met kleine liedjes als Romulus of Casimir Pulaski Day geen enkel probleem, kan ik vertellen. En dit was z'n eerste concert in lange tijd, vergeet dat niet. Het is zo makkelijk om op basis van aannames te roepen 'dat het wel minder of niet zo goed zal worden.'
Reply
#62
Het zijn ook niet de beste opnames.
Reply
#63
Ik heb Sufjan tot nu toe alleen in de extravagante modus gezien (Age Of Adz en die avond met Nico Muhly en Bryce Dessner), dus kijk erg uit naar deze tour.
Reply
#64
Volgens mij gaat het er juist niet om of die live perfect de hoge noten kan halen, zoals op album, of dat elke nuance van de plaat ook live te horen is. Het gaat live om de zeggingskracht en die kan zelfs groter zijn als een noot niet gehaald wordt. Dit geldt denk ik zeker voor Sufjan Stevens. En zeker ook gezien zijn laatste album.
Reply
#65
http://www.setlist.fm/setlist/sufjan-ste...8812b.html

Ja kom zeg.
Reply
#66
Geniaal, ook qua volgorde.
Reply
#67
Sufjan Stevens geeft in september twee optredens in het Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.


Kaarten voor de concerten op 23 en 24 september zijn vanaf 23 april te koop. Het is nog niet bekend hoeveel de kaartjes zullen kosten.
Reply
#68
So it begins...
Reply
#69
Moet. Heen.
Reply
#70
BigBird Wrote: Sufjan Stevens geeft in september twee optredens in het Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.


Kaarten voor de concerten op 23 en 24 september zijn vanaf 23 april te koop. Het is nog niet bekend hoeveel de kaartjes zullen kosten.

Fuck, dat wordt weer tyfusduur, alles behalve Carré dacht ik toch.
Reply
#71
Hopelijk een beetje betaalbaar.
Reply
#72
Zal vast niet zo duur worden als Eddie Vedder destijds.
Reply
#73
Lijkt me wel een zeer gepaste locatie en mij maakt het geen reet uit hoe duur het wordt. De prijs zal enkel bepalen of ik spontaan een tweede kaart koop of niet.

Er is nog geen Belgische datum, dus ik vermoed dat wij ofwel worden overgeslagen (terecht ook), of pas later op het jaar aan bod komen. Voor mij geen probleem om naar Amsterdam te tjolen hiervoor. Sowieso de belangrijkste afspraak van 2015.
Reply
#74
BigBird Wrote:Zal vast niet zo duur worden als Eddie Vedder destijds.

Reken maar op 70 euro, alles in Carre is duur.
Reply
#75
Ik denk niet dat het zo hoog zal oplopen. En indien wel, dan is het voordeel dat de kaartverkoop niet zo'n vaart zal lopen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)