Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 3.86 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
#76
Liever Statler & Waldorf dan postmoderne ironie die op alles toepasbaar is en vooral een gebrek aan eigen mening moet toedekken.
#77
Postmoderne ironie.

Ik voel me heel erg stedelijk museum.
#78
Je begrijpt duidelijk de term niet.
#79
Dat heb ik in het stedelijk ook wel eens.
#80
Maar begin eens met moderne ironie....
#81
Het heeft gewoon niks met kunst te maken of zo.
#82
Dat snap ik. Desondanks is postmoderne ironie een vrij holle term met heel veel lettergrepen.

Het klinkt best mooi. Maar ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
#83
Het is een typische reactie tegen cynisme die impliciet zélf nog cynischer is. Vandaar 'postmodern' en 'ironie'. Dat tweede ontgaat je wellicht niet.
Dat eerste heeft vooral te maken met de erfenis van het postmodernisme in de (anti)-politieke zin.

Zo moeilijk is dat nou ook weer niet.
#84
Gelukkig nieuwjaar allemaal. Dat het maar een mooi muzikaal 2013 mag worden, en veel geluk/gezondheid/liefde.
#85
Ik sluit me volledig bij Bigbird aan. En dat het grazforum weer wat levendiger mag worden.
#86
Ook ik wens uiteraard iedereen het beste voor 2013! Dat het maar een jaar mag worden met vele muzikale hoogtepunten.
#87
Ik verveel me de pleuris, verschrikkelijk. Niks op tv, en geen zin om muziek te luisteren. Volgens mij wordt t tijd voor n nieuwe vriendin.
#88
Ik hoorde een HILARISCHE grap: Een homofiel is bij de nieuwjaarsduik, maar hij gaat niet het water in. "Ik wacht nog op een flikkerlicht."
#89
Toch maar eens geleerd hoe je een dubbele windsor moet knopen, komt van pas bij de uitreiking van m'n MA-diploma morgen.
#90
Best druk weekend, reisjes boeken, schaatsen kijken, nieuwe telefoon besteld, erwtensoep koken, 2 paar ouders op visite en afgelopen vrijdag functioneringsgesprek gehad en 6% meer gewaardeerd dan vorig jaar, als ik toch goed zou zijn in het onderhandelen over mijn salaris was ik toch al bijna rijk
#91
Fitz Wrote:Toch maar eens geleerd hoe je een dubbele windsor moet knopen

haha, ben ik gisteren ook al mee bezig geweest. Is niet zo ingewikkeld als het lijkt. Succes morgen!
#92
Wel 1 van de momenten waarop je een beetje meer man wordt.
#93
Zo, afgestudeerd en nu master of arts. joepiejee.
#94
Fitz Wrote:Zo, afgestudeerd en nu master of arts. joepiejee.

Van harte proficiat!

Is er wel werk in die sector/branche te vinden?
#95
Gefeliciteerd! Wat heb je precies gestudeerd?
#96
arts
#97
Master of Arts is een vrij algemene titel volgens mij, die je krijgt als je een heel scala studies in de cultuurhoek hebt afgerond.
#98
Fitz Wrote:Zo, afgestudeerd en nu master of arts. joepiejee.
gefeliciteerd sake!
#99
Fitz Wrote:Zo, afgestudeerd en nu master of arts. joepiejee.

Gefeliciteerd.
Martijn Wrote:Master of Arts is een vrij algemene titel volgens mij, die je krijgt als je een heel scala studies in de cultuurhoek hebt afgerond.

Er is maar 1 mastertitel die echt telt en dat is lucht- en ruimtevaarttechniek ;-P.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)