Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 3.86 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
#51
metal bouwie Wrote:
Karel Wrote:Héél straf concert van The xx gezien.

Welk nummer moet ik van The XX luisteren om een goede indruk van de artiest te krijgen? (mag ook in het topic 'de ontdekhoek' worden gepost)

Nummer noem ik nooit van artiesten. Persoonlijk ben ik meer gecharmeerd van 't eerste album terwijl het 2e album meer voor de 'dansvloer' is.
#52
Graz 2.0 ontdekt, hoera!
#53
Nieuwe baan bij een onderzoeks bureau, hoezee!

Betekent echter wel dat ik komende tijd even geen tijd heb om de album top van graz te gaan managen.
Dus als iemand zich geroepen voelt om dit te doen, be my guest.
#54
Feli Fitz!
#55
Proficiat, trek je maar een goede fles wijn open.

Ik zal wel album topic openen, maar puntentelling mag iemand anders doen, daar heb ik ook geen tijd voor.
#56
Gefeliciteerd! Zijn er dus toch nog banen te vinden in deze tijd Wink
#57
ruitje ingetikt van m'n leaseauto, laptop+dongel vd baas weg...
#58
Ik dacht dat er een gewond hertje in mijn straat lag. Toen ik goed keek zag ik dat het een beeldje was.
#59
vanmiddag gehoord dat de vestiging waar ik werk gaat sluiten(Maastricht)
Maar we kunnen bij hetzelfde bedrijf blijven werken,moeten we wel iedere dag naar helmond
Das dus echt kut!!!
#60
Het zou pas echt kut zijn als je geen werk meer had.
Maar elke dag naar Helmond op en neer is niet het meest ideale.
#61
Überhaupt Helmond, daar wil je toch nog niet dood gevonden worden.
#62
Voor het eerst sinds tijden weer eens een echt leuke Oor gelezen (Laatste editie)
#63
Welke interviews stonden er in?
#64
Dielie Wrote:ruitje ingetikt van m'n leaseauto, laptop+dongel vd baas weg...

Is ook logisch dat je dat soort dingen in de auto laat liggen..
#65
geluksknikker Wrote:Überhaupt Helmond, daar wil je toch nog niet dood gevonden worden.

Zal het net zo erg zijn als Emmeloord?
#66
Wow, iTunes 11 is nog minder gebruiksvriendelijk dan de vorige versies. Een prestatie op zich.
#67
Kasper Wrote:
geluksknikker Wrote:Überhaupt Helmond, daar wil je toch nog niet dood gevonden worden.

Zal het net zo erg zijn als Emmeloord?

Ik kan Emmeloord niet zo goed, maar Helmond lijkt me de pauper hoofdstad van Brabant. Een beetje zoals Heerlen in Limburg.
#68
geluksknikker Wrote:
Kasper Wrote:
geluksknikker Wrote:Überhaupt Helmond, daar wil je toch nog niet dood gevonden worden.

Zal het net zo erg zijn als Emmeloord?

Ik kan Emmeloord niet zo goed, maar Helmond lijkt me de pauper hoofdstad van Brabant. Een beetje zoals Heerlen in Limburg.

kan ik alleen maar volmondig beamen
#69
Ik vind het steunen van goede doelen goed, maar van Serious Request moet ik gewoon kotsen. De hele gehypte poppenkast eromheen en de dj's die 'helden' zijn...
#70
'Terrorisme' is een woord dat in mij opkomt.
Gelukkig ging MFL volledig aan me voorbij dit jaar. Ik weet niet eens wat het concept was.
#71
De gekte van Serious Request meegemaakt. Wat een drukte, maar wat een leuke sfeer.
#72
BigBird Wrote:Ik vind het steunen van goede doelen goed, maar van Serious Request moet ik gewoon kotsen. De hele gehypte poppenkast eromheen en de dj's die 'helden' zijn...

Toch briljant, alleen gisteren wat via radio1 meegekregen, dan staat er zo'n wijf te vertellen dat ze het allemaal voelt omdat ze ook moeder is.

Dat zo'n verslaggever dan niet gewoon vraagt: "oh, dus u vindt het prima dat zo'n kind niet sterft, maar wel een ontiegelijk kutleven heeft"

Wat een kutdoel dit jaar, misschien moeten ze in Afrika eens gaan vertellen dat het echt nooit beter zal gaan als ze zo door blijven fokken.
#73
Ze gaan in Afrika wel degelijk beter leven, maar het zal allemaal desondanks het westen en die vergiftigde liefdadigheid zijn.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat China en Latijns-Amerika verantwoordelijk zijn voor een nieuw, maar meer humaan imperialisme.
En met de groei van steden en middenklasse zal ook het fokken afnemen... er is trouwens geen bevolkingsdruk, enkel een probleem met het behoud en beheer van rijkdommen.

Kwestie van enkele leugens uit de wereld te helpen die zonder meer worden versterkt door ronduit misdadige en perverse evenementen als Serious Request. Een bom in dat klote glazen huis; is en blijft mijn standpunt.
#74
Hoe heten die twee Muppets ook alweer?

Die op dat balkonnetje.
#75
Statler & Waldorf


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)