Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quiz
(03-06-2021, 20:32)Locor Wrote: Mocht je het nog zien: ik wil wel aansluiten!

Oeps, te laat.
Reply
Haha geen probleem! Ik wist zelf dat ik laat was
Reply
Donderdag de 16de is er voor het eerst weer "fysieke" popquiz in de Ronda, gecombineerd met online teams. Dit wordt de laatste editie en Grote Finale van St. Paul's Digitale Popquiz, daarna neemt het vaste quizteam van Three Imaginary Boys het weer over.

Iemand zin om hierheen te gaan als Team Graz? Heb zelf toevallig die week vrij.
Reply
Sphinx heeft zich al gemeld! Wie volgt?
Reply
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk wel bij, maar blijf trouw aan m'n team van het afgelopen anderhalf jaar, sorry. Smile
Reply
(25-08-2021, 14:43)JorisR Wrote: Ik ben er hoogstwaarschijnlijk wel bij, maar blijf trouw aan m'n team van het afgelopen anderhalf jaar, sorry. Smile

Hahaha, zwaai maar even dan.
Reply
Guess it's just us Maynard. ;-)

Even een praktische vraag: zijn er in TiVre kluisjes? Ik kom direct uit werk en dan heb ik mijn laptoptas nog mee. Of heeft iemand anders een gouden tip daarvoor?
Reply
(15-09-2021, 16:05)Sphinx Wrote: Guess it's just us Maynard. ;-)

Even een praktische vraag: zijn er in TiVre kluisjes? Ik kom direct uit werk en dan heb ik mijn laptoptas nog mee. Of heeft iemand anders een gouden tip daarvoor?

Die zijn er zeker: https://www.tivolivredenburg.nl/coronavirus/jebezoek/
Reply
Onderweg naar Utrecht, treinverkeer plat. Kut.
Reply
Als allerlaatste binnen om kwart voor 9.
Reply
Team Graz 23e in de zaal, netjes boys.
[+] 2 users say Thank You to Gunnar for this post
Reply
(16-09-2021, 23:30)Gunnar Wrote: Team Graz 23e in de zaal, netjes boys.

Jij hebt de volledige lijst wel gezien? Ik moest na ronde 5 en de antwoorden van ronde 4 weg om de laatste trein terug te halen. Maar inderdaad niet slecht voor een tweemansteam. Joris zal met team Gastenlijst+1 weer hoger zijn geëindigd, staat steevast in de top  10.

En eerlijk is eerlijk, iemand achter ons praatte zo hard dat ik ineens "Omar" (acteur Michael K. Williams in een videoclip) wel wist terwijl ik nog nooit naar The Wire heb gekeken. Meer valsspelen is er niet aan te pas gekomen.
Reply
Gastenlijst+1 stond dit keer niet in de top12 (online+offline), maar daarna moest ik ook weg om de trein te halen.

Leuk om weer eens een Grazzer in levende lijve te zien. En natuurlijk een concertzaal en live muziek. Was allemaal heel lang geleden voor mij. En tiptop georganiseerd met alle tafeltjes en videoschermen.
Reply
Gastenlijst -1 was het vanavond, een van onze vaste teamleden stond achter de bar. :-)

Wel zesde geworden van alle teams in de zaal, dat viel ons mee met de pittige eerste twee rondjes. Vooral supergezellig, weer eens zo’n livequiz. :-)
Reply
Eerste twee rondes waren inderdaad vrij lastig.
Reply
Op de stream liet Paul de uitslagen van de zaal zien na afloop. Was een lekker pittige laatste quiz, mooie afsluiting van een bijzondere periode. Goed dat Paul kan stoppen omdat hij de zalen en festivaltenten weer in mag. Van mij mag deze quiz best sporadisch terugkeren, thuis hebben we er veel plezier aan beleefd.
Reply
Heb helaas deze laatste keer niet mee kunnen doen omdat ik m'n ouders te eten had. Heb vrijwel alle keren meegedaan en vaak top 20 geëindigd. Onder verschillende namen, dat dan wel.
Reply
St. Paul’s Popquiz was voor even weer terug, ouderwets lastig.
Reply
Ook meegedaan, leuke quiz, ging behoorlijk goed, maar toch geen top 10 deze keer. Maar het gaat om het spel, niet om de knikkers.
Reply
Die ga ik nog wel even terugkijken, was altijd erg leuk maar live thuis ook wel stressvol. Die ene editie in de Ronda was het enige uitstapje buiten de eigen regio dit hele jaar. Nog bijna gemist door de problemen bij Prorail.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)