Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quiz
#76
Niemand? :-(
Reply
#77
(04-06-2020, 15:49)Maynard-J Wrote: Niemand? :-(

Je had met alle plezier mogen aansluiten als ik zometeen niet zelf in Tivre zou zitten
Reply
#78
(04-06-2020, 15:49)Maynard-J Wrote: Niemand? :-(

Sorry man, zie het nu pas, maar team Gastenlijst +1 is ook al met vijf.... en gaat wel weer lekker.
Reply
#79
Geen top 10 (of top 11) deze keer bij de TiVre Popquiz. Hij was wel een stukje pittiger dan de vorige twee - dat is alleen maar goed -, iets te veel foutjes in de plaatjes ronde en de laatste twee rondes.

Wel heel blij dat deze er dit keer in zat: https://www.youtube.com/watch?v=cmO45WfGXiQ
Reply
#80
Lastig ja, maar in m'n eentje toch nog iets meer dan de helft goed.
Reply
#81
Mijn Team Izzenuppie staat met 85 pt op een gedeelde plek 244 uit 450. Toch niet slecht in m'n eentje met deze vragen, vond ze echt moeilijk. Bij die reclames had ik maar 2 uit 15 pt.

Mooie 18de plek Joris!
Reply
#82
Plek 200 deze keer, van de 450 teams, dus geen werkelijke verbetering. Over 3 weken de volgende, weer iets om naar uit te kijken.
Reply
#83
(05-06-2020, 15:59)Maynard-J Wrote: Mijn Team Izzenuppie staat met 85 pt op een gedeelde plek 244 uit 450. Toch niet slecht in m'n eentje met deze vragen, vond ze echt moeilijk. Bij die reclames had ik maar 2 uit 15 pt.

Mooie 18de plek Joris!


Dankje, en dan waren we zelf nog een pietsie teleurgesteld... Smile  En hoe heeft Leiden Calling voor de derde keer op rij alweer bijna de maximale score? 

Maar het gaat om 't spel en de soms onbekende muziek waar je tegenaan loopt, niet om de knikkers.
Reply
#84
TPQ 11: wisselvallig. Minder dan normaal bij entertainment, grabbelton en de wereld. Alle Disney-vragen goed, en 9 goed met joker bij vreemde talen. Erg fijne muziekronde ook, vooral het laatste nummer. Totale score 58,5.
Reply
#85
TiVre popquiz nummer 5! Alvast erg goed begonnen met een ronde over liedjes in films (en een serie).
Reply
#86
Team Gastenlijst +1 is content met de tiende plek van vanavond. Suf dat ik die clip van Camera Obscura niet kende, maar het liedje Lloyd I'm Ready To Be Heartbroken juist wel heel goed. :-)
Reply
#87
Eindelijk de top-100 van de TiVre Popquiz binnengedrongen, niet in de laatste plaats dankzij de vele afvallers Wink

Op 16 juli een festival editie, hopelijk ligt die ons nog wat beter.
Reply
#88
Plek 87 (of gedeeld 82) met 95 punten. Mijn eigen telling was bijna 10 meer, er zullen wel een paar dingen niet goed gerekend zijn. Of ik heb met al die invulvelden een paar steekjes laten vallen.
Reply
#89
At last!

[Image: EdE1O-oXYAQDf8u.jpg]
[+] 3 users say Thank You to JorisR for this post
Reply
#90
Van harte Joris! Was een erg leuke editie, hoop ergens richting de top 50 te zijn geëindigd.
Reply
#91
Heel mooie quiz weer, liep heel lekker dit keer met z’n vieren en de kennis heel netjes verdeeld. Stuk of vier, vijf foutjes denk ik. En nu mogen we dus gaan kamperen in Kraggenburg. :-)
Reply
#92
Helaas kon ik niet deze keer. Vreesde ook een beetje voor de inhoud; meer over festivals op zich ipv de muziek, of viel dat mee?
Reply
#93
Dat viel erg mee hoor, eigenlijk hoofdzakelijk muziek plus wat foto’s waar je het festival op moest herkennen. Deze quiz lag ook wel erg in het het straatje van Graz, dus mooi dat jullie je kans hebben gepakt Joris. John Grant, Destroyer, Jon Hopkins; dat soort namen zitten er niet elke keer in.
Reply
#94
Vooruit, toch gedeeld eerste, of eigenlijk derde volgens deze lijst. Maar ik ben misschien nog wel blijer met een blik knakworsten dan met een verblijf op een camping. :-)

https://www.tivolivredenburg.nl/wp-conte...opquiz.pdf
Reply
#95
Ai toch zuur, nog geen hertelling aangevraagd? Wink

Ben tevreden met een mooie 73e plek.
Reply
#96
Niemand meegedaan aan de TiVre popquiz afgelopen donderdag? Had hem zelf ingepland die avond, maar er kwam helaas een andere afspraak tussen. Gezien de uitslagen lijkt de animo nogal af te nemen. Gastenlijst+1 (JorisR) staat er niet bij, voormalig winnaar Leiden Calling op de zevende plek, topscore 146 punten (is dat laag vergeleken met eerdere edities?). En donderdag de 24ste is er een fysieke quiz in de Ronda, natuurlijk al uitverkocht. Alleen maar goed nieuws voor TiVre natuurlijk.

De Thuispubquiz is al een tijdje tweewekelijks, en alweer aan zijn 19de editie toe, maar we liggen door drukte met andere dingen hebben we de laatste drie nog niet gedaan. Iemand anders nog wel?
Reply
#97
Same here. Ik heb ook alweer 3 thuispubquizzes niet gedaan. Het was misschien ook wel even een overkill in de tijd dat we binnen moesten blijven.
Reply
#98
(12-09-2020, 14:05)matthijs603 Wrote: Same here. Ik heb ook alweer 3 thuispubquizzes niet gedaan. Het was misschien ook wel even een overkill in de tijd dat we binnen moesten blijven.

Voor ons ook wel, al zou ik ze graag inhalen op een paar avondjes thuis. De laatste Tivre quiz staat ook op Facebook om alsnog te doen.

Wij zijn wekenlang veel te weinig samen thuis geweest 's avonds, en als we er dan waren werd het al gauw een uurtje Netflix i.p.v. quizzen. Kwam vooral door grote drukte met de openluchtfilms, en daarna voor mij weer met een eigen theaterprojectje waarover ik ook nog even moet posten.
Reply
#99
Vorige keer met de filmspecial incognito gespeeld als team Suck My Dick Maas, gisteravond bij de live uitslag van de Popquiz tot vierde uitgeroepen, maar uiteindelijk zesde. We moesten het helaas zonder onze hiphopkenner doen, die had een date.

https://www.tivolivredenburg.nl/wp-conte...2020-2.pdf
Reply
(04-12-2020, 14:04)JorisR Wrote: Vorige keer met de filmspecial incognito gespeeld als team Suck My Dick Maas, gisteravond bij de live uitslag van de Popquiz tot vierde uitgeroepen, maar uiteindelijk zesde. We moesten het helaas zonder onze hiphopkenner doen, die had een date.

https://www.tivolivredenburg.nl/wp-conte...2020-2.pdf

Nice. Ik heb het deze keer in m'n eentje gedaan, maar toch best redelijk gepresteerd met 97 punten op plek 97.

De filmspecial deed ik samen met mijn vrienden van Movie Insiders, wat een elfde plek opleverde. Helaas werd alleen de top 10 nog een keer handmatig nagekeken, anders waren we misschien nog wel hoger geëindigd.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)