Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quiz
#51
Quiz 7 weer een PR! 47 punten nu. Iedere ronde 6 tm 7 punten (14 dus in de jokerronde).
Reply
#52
Wij hebben ons PR ook verbeterd, vooral door alles goed met joker in de entertainment-ronde.
Reply
#53
Bij entertainment heb ik nog geen enkele keer meer dan 7 punten gehaald. Altijd wel een paar van die Story-roddelvragen over mensen die me niets interesseren.
Reply
#54
Team Gastenlijst +1 gaat tot nu toe weer heel lekker bij de popquiz van St. Paul: https://www.tivolivredenburg.nl/popquiz/
Reply
#55
Mooie plaats hoor weer Joris! Erg leuke quiz, hoewel ik denk dat je flink omlaag moet scrollen om onze plek op de lijst te vinden...
Reply
#56
Gastenlijst +1 ging bij een paar mashups in de laatste ronde nogal de mist in, maar dat meegerekend zijn we blij met de vijfde plaats. Behalve Toolhead. :-)
Reply
#57
Bij ons wordt het ook spannend om die 167e plek van de vorige keer te verbeteren. Jammer van die mashups Joris, maar ik blijf het een knappe prestatie vinden om zo hoog te eindigen!
Reply
#58
Nette prestatie weer hoor Joris. Wij hebben het ook laten liggen bij de mash-ups. Na een niet mindere plek 400 hoop ik dat we nu doorstoten naar de beste 399 Smile
Reply
#59
Ha, 141e geëindigd! Maar of 141e van de 730 teams nou zo'n verbeterde prestatie is ten opzichte van 167e van de 1002  Sad
Reply
#60
Mja, vijfde van de 730 t.o.v. derde van de ruim 1.000 ook niet echt he... Tongue

https://www.tivolivredenburg.nl/wp-conte...5-2020.pdf

Goede teamnaam, 'lookmumnoshazam'.
Reply
#61
Plek 235 hier! Nog zo’n sprong voorwaarts en we staan in de top 100 Tongue

Op 4 juni hebben we weer een kans.
Reply
#62
Tip: zoek een jongedame- (of heer) voor in je team die moeiteloos de dingen als Rihanna, Lil Nas X, The Weeknd of Losing It van Fisher kan opdreunen.
Reply
#63
Wij waren nummer 300 en waarschijnlijk ergens in de buurt van Gunnar geëindigd als we niet een paar ontzettend stomme invulfouten hadden gemaakt. Bij die eerste ronde hadden we niet goed naar de uitleg geluisterd en albumtitels ingevuld ipv songtitels. En in de laatste ronde een paar antwoorden in het verkeerde veld doordat ik niet meer zag dat dat laatste veld voor de schattingsvraag was. Volgende keer maar twee vensters naast elkaar open, of een tweede scherm, want er was echt weinig tijd om alles in te vullen als je eerst overal goed naar gekeken had.

Erg intensieve maar creatieve quiz, volgende keer weer.
Reply
#64
Tijd voor de volgende Grote Evenementen Pubquiz, deel 4. Ze beginnen iets later dan gepland: https://www.twitch.tv/wijzijndecentrale?...pCsH4bHWOI

Als iemand zich nu de pest verveelt én een beetje technisch is (je kunt gereedschap herkennen), stuur me een berichtje met je mobiele nummer en je bent van harte welkom in team Gastenlijst +1.
Reply
#65
(11-05-2020, 16:24)matthijs603 Wrote: Quiz 7 weer een PR! 47 punten nu. Iedere ronde 6 tm 7 punten (14 dus in de jokerronde).

Hier ook een record, 49 punten en de eerste 100% score, met de joker, bij de eilandenronde. Wel een treurig dieptepunt bij de muziekintro's. 3 goed.
Reply
#66
(17-05-2020, 21:06)Enzo Wrote:
(11-05-2020, 16:24)matthijs603 Wrote: Quiz 7 weer een PR! 47 punten nu. Iedere ronde 6 tm 7 punten (14 dus in de jokerronde).

Hier ook een record, 49 punten en de eerste 100% score, met de joker, bij de eilandenronde. Wel een treurig dieptepunt bij de muziekintro's. 3 goed.

Netjes hoor! 

Mijn antwoordvel bij die muziekronde: Art Garfunkel Paul Simon Art Garfunkel Paul Simon Smile 

Verder veel halve punten gehaald daar (meestal: artiest wel, titel niet).
Reply
#67
Quiz 8 staat al sinds donderdag online, jullie lopen achter. Big Grin

Wij hebben ons PR uit quiz 7 geëvenaard, zou met 1 punt verbeterd zijn als we de joker iets slimmer hadden ingezet.

Ik voelde me haast bezwaard om onze score te posten, maar fuck it: 61 punten.
Reply
#68
Ik weer een wat mindere score: 41. De ronde entertainment doe ik nooit echt goed, maar die was deze keer echt drama.
Reply
#69
Quiz 9 net geen nieuw PR, vooral omdat ik geen reet van het thema 'culinair' weet. 46 punten.
Reply
#70
(22-05-2020, 17:48)matthijs603 Wrote: Quiz 9 net geen nieuw PR, vooral omdat ik geen reet van het thema 'culinair' weet. 46 punten.

Mijn vriendin kan goed koken dus wij hadden 8 bij culinair. Big Grin

Totaalscore 59, met de joker per vergissing ingezet in onze minste ronde ('slechts' 7 goed bij recente geschiedenis). Andere rondes 8,5 tot 10 (grabbelton). De muziekronde was relatief makkelijk deze keer, 9 goed.

Ik vermoed dat de maker ongeveer mijn leeftijd is, een betere verklaring kan ik even niet vinden voor onze aanhoudende mazzel met zijn entertainmentvragen.
Reply
#71
De makers zijn begin/halverwege de 30. Voor entertainment moet je wel iets weten van het wel en wee van BN'ers. Dat volg ik hiervoor te weinig om er echt goed op de kunnen scoren.
Reply
#72
Nieuw PR in quiz 10, 48 punten! Op naar de 50.
Reply
#73
Goed gedaan! Wij zaten met 59 een paar punten onder ons PR door een dramatische sportronde (4 goed), anders waren we er met deze vragen dik overheen gegaan.
Reply
#74
TPQ10 had voor mij een nieuw record kunnen zijn, als ik de joker beter had ingezet. Slechts 10 punten incl joker in de voornamen-ronde, waar ik er 9 goed had bij de sport. Uiteindelijk toch nog tot 46,5 pnt gekomen.
Reply
#75
Kan ik bij iemand in het team morgenavond voor de TiVre quiz? Vriendin moet dan werken.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)